quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:30 schreef HeatWave het volgende:
IK heb gvd nog steeds geen Internet thuis.....
Ja, wat de Muggles doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ohhhh wat doe je dán allemaal 's avonds, wat de gewone mensen doen???
ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Snap ik, maar ik betaal er wel voor.quote:
Hoe kan het dat ik gisteravond een blauw plusje zag bij jou danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop dat het nog gaat lukken voor de competitie-startquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik betaal er wel voor.
En mijn versatel doet het ook nog niet......
Mijn machine hier op het werk heeft aan gestaan (jajaja, gelocked enzo voor de veilighied). Zal wel een venster fok! open hebben gestaan ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ik gisteravond een blauw plusje zag bij jou dan???
Ik denk het niet, bij mijn broertje is het ook nog niet gelukt. Alleen bij mijn vader draait het. Dus ik kijk daar wel weerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:08 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog gaat lukken voor de competitie-start
Misschien laat ie ze comp + fok op z'n werk aanstaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:07 schreef Svensational het volgende:
Hoe kan het dat ik gisteravond een blauw plusje zag bij jou dan???
GGD.quote:
Wat is dat nou.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:49 schreef Merel het volgende:
Ik meld me af.
Was er nog maar ééntje.quote:
hangen we hem aan z`n kontharen op aan het plafond, en dan wil jij em als boksbal gbruiken?quote:
Ja, Reese mag ook komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb al een paar keer 'gezeurd', maar mag mijn vriendinnetje Reese ook komen?
Helaas is ze er nu zelf niet om zich voor te komen stellen, maarreh... 23 en vrouwelijk... is dat mss genoeg?
Plenty.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
... 23 en vrouwelijk... is dat mss genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |