Ik heb ineens behoefte aan een R&P topic. Jammer dat je niet komt*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:20 schreef Natalie het volgende:
Idd... En daarbij was ik wat ziekjes de afgelopen dagen (intussen gaat het beter), maar ga het niet riskeren.
Volgende keer beter
Idd. Ik weet het zekerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:02 schreef Lynx666 het volgende:
Het gaat superlekker worden vanavond![]()
.
Mooi, ik een drankprobleem namelijkquote:
Faithy doet een rode muts op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef livEliveD het volgende:
Vast wel. Moeten we geen nummers uitwisselen of herken ik je toch wel?
*kuch* irc *kuch*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:15 schreef Natalie het volgende:
Persoonlijk lijkt het me fijner op het strand als het zand gewoon droog is
Mja, of gewoon wél komen, zelfs als je niemand kent.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:54 schreef livEliveD het volgende:
Als ik het zo lees dan kunnen we het beter afblazen![]()
Wanneer gaan wij eens meeten danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, of gewoon wél komen, zelfs als je niemand kent.
Maarja, zo gaat het meestal met meetings, iedereen zegt op het laatste moment af, en "omdat pietje niet komt" zeggen de laatste paar ook nog eens af, en uiteindelijk zijn er vijf mensen die wel hadden gewild, maar die dachten dat het niet door ging, en daarom ook maar afzeggen.
Nou ik had het idee dat niemand ging. Als er 4 mensen zijn dan kom ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:57 schreef Christine het volgende:
Mja, of gewoon wél komen, zelfs als je niemand kent.
Maarja, zo gaat het meestal met meetings, iedereen zegt op het laatste moment af, en "omdat pietje niet komt" zeggen de laatste paar ook nog eens af, en uiteindelijk zijn er vijf mensen die wel hadden gewild, maar die dachten dat het niet door ging, en daarom ook maar afzeggen.
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:16 schreef Viperdesign het volgende:
Of een dagje later? Schikt dat?
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:16 schreef Viperdesign het volgende:
Of een dagje later? Schikt dat?
Jij ging toch za. ook naar Assen? Misschien dan handig om na deze meet samen door te reizen die kant op? (Mits deze meet wel doorgaatquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ik had het idee dat niemand ging. Als er 4 mensen zijn dan kom ik ookBoeit me geen ruk of ik iemand ken
Ik wil wel even met me vriendin langskomen heur. Hoe laat?quote:
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:35 schreef Lynx666 het volgende:
Jij ging toch za. ook naar Assen? Misschien dan handig om na deze meet samen door te reizen die kant op? (Mits deze meet wel doorgaat)
20:30 aanhouden lijkt me.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:35 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil wel even met me vriendin langskomen heur. Hoe laat?
Ik wil je best van het station plukken, dat weet je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:36 schreef Lynx666 het volgende:
Sure. Ik fiets wel.
Ik was al bijna onderwegquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:42 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik wil je best van het station plukken, dat weet je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |