aha.. vr a.s. dus... ff denken hoor....quote:
2 weken Zandvoort?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:05 schreef Viperdesign het volgende:
Als er vrijwel niemand komt dan haak ik ook af. Mooi een weekje eerder op vakantie..
Een weekje later niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:49 schreef Lynx666 het volgende:
Zit jij dan niet in Zandvoort ergens vakantie te vieren?
Ik kan dan waarschijnlijk ook. Deze vrijdag ben ik nog niet helemaal uit of ik kan. Ik hoop het wel. Ik ben er dan met nog 1 of 2 anderenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef Viperdesign het volgende:
[afbeelding]
Weekje later dan maar?.
Dank !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:15 schreef PPL het volgende:
En al drie topics lang "...and you're fellow FOK!kers..."
Fix dat plaatje nou ff nog
Ik ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:19 schreef Faithy het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel meevalt qua weer
Ik sta iig om half 9 op het meetingpoint, einde boulevard
Maar ik wil het zo graaaaaaaaagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:36 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, Christine, Anthraxx en ik komen niet, dammit!![]()
Ik weet dat je van ons houdt, maar dan nog.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:52 schreef Viperdesign het volgende:
Ik kom ook. Ga wel een dagje later op vakantie..
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:21 schreef Faithy het volgende:
Mag ik voorstellen alvast een leuke BINNEN-locatie te prikken?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ik wil het zo graaaaaaaaag
En je weet wat ik heb beloofd he?![]()
Idd... En daarbij was ik wat ziekjes de afgelopen dagen (intussen gaat het beter), maar ga het niet riskeren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:59 schreef Faithy het volgende:
kan ik me iets bij indenken met die reisafstand...
jammer
Ik heb ineens behoefte aan een R&P topic. Jammer dat je niet komt*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:20 schreef Natalie het volgende:
Idd... En daarbij was ik wat ziekjes de afgelopen dagen (intussen gaat het beter), maar ga het niet riskeren.
Volgende keer beter
Idd. Ik weet het zekerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:02 schreef Lynx666 het volgende:
Het gaat superlekker worden vanavond![]()
.
Mooi, ik een drankprobleem namelijkquote:
Faithy doet een rode muts op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef livEliveD het volgende:
Vast wel. Moeten we geen nummers uitwisselen of herken ik je toch wel?
*kuch* irc *kuch*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:15 schreef Natalie het volgende:
Persoonlijk lijkt het me fijner op het strand als het zand gewoon droog is
Mja, of gewoon wél komen, zelfs als je niemand kent.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:54 schreef livEliveD het volgende:
Als ik het zo lees dan kunnen we het beter afblazen![]()
Wanneer gaan wij eens meeten danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, of gewoon wél komen, zelfs als je niemand kent.
Maarja, zo gaat het meestal met meetings, iedereen zegt op het laatste moment af, en "omdat pietje niet komt" zeggen de laatste paar ook nog eens af, en uiteindelijk zijn er vijf mensen die wel hadden gewild, maar die dachten dat het niet door ging, en daarom ook maar afzeggen.
Nou ik had het idee dat niemand ging. Als er 4 mensen zijn dan kom ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:57 schreef Christine het volgende:
Mja, of gewoon wél komen, zelfs als je niemand kent.
Maarja, zo gaat het meestal met meetings, iedereen zegt op het laatste moment af, en "omdat pietje niet komt" zeggen de laatste paar ook nog eens af, en uiteindelijk zijn er vijf mensen die wel hadden gewild, maar die dachten dat het niet door ging, en daarom ook maar afzeggen.
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:16 schreef Viperdesign het volgende:
Of een dagje later? Schikt dat?
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:16 schreef Viperdesign het volgende:
Of een dagje later? Schikt dat?
Jij ging toch za. ook naar Assen? Misschien dan handig om na deze meet samen door te reizen die kant op? (Mits deze meet wel doorgaatquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ik had het idee dat niemand ging. Als er 4 mensen zijn dan kom ik ookBoeit me geen ruk of ik iemand ken
Ik wil wel even met me vriendin langskomen heur. Hoe laat?quote:
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:35 schreef Lynx666 het volgende:
Jij ging toch za. ook naar Assen? Misschien dan handig om na deze meet samen door te reizen die kant op? (Mits deze meet wel doorgaat)
20:30 aanhouden lijkt me.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:35 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil wel even met me vriendin langskomen heur. Hoe laat?
Ik wil je best van het station plukken, dat weet je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:36 schreef Lynx666 het volgende:
Sure. Ik fiets wel.
Ik was al bijna onderwegquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:42 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik wil je best van het station plukken, dat weet je.
I will.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:53 schreef Viperdesign het volgende:
Nee, dan blijven we bezig. Maar laat het me maar weten, je hebt m'n nummer..
Als jij gaat ga ik ook, dus we hebben er sowieso 2quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ik had het idee dat niemand ging. Als er 4 mensen zijn dan kom ik ookBoeit me geen ruk of ik iemand ken
Wordt wel een tikkie lastig qua tijd. Kun je eventueel naar Den haag CS komen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:49 schreef Alicey het volgende:
Als jij gaat ga ik ook, dus we hebben er sowieso 2
Heen kan ik wel bij Den Haag CS komen, dat zou niet zo'n problemen moeten zijn als ik op tijd weet hoe en wat..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wordt wel een tikkie lastig qua tijd. Kun je eventueel naar Den haag CS komen?
Edit: Ik bel je sowieso wel maar dan weet ik hoe of wat ik eventueel kan regelen
Ok, als ik ga dan was ik niet van plan om het al te laat te maken. Moet 07:30 op namelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:01 schreef Alicey het volgende:
Heen kan ik wel bij Den Haag CS komen, dat zou niet zo'n problemen moeten zijn als ik op tijd weet hoe en wat..
Mjah, ik moet toegeven dat ik zaterdag toch meestal wel een half uurtje later wakker word.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ok, als ik ga dan was ik niet van plan om het al te laat te maken. Moet 07:30 op namelijk![]()
Is goed, ik hoor je wel dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:12 schreef livEliveD het volgende:
We kijken wel hoe of wat. Ik bel je als ik eenmaal thuis ben (en dat is 20:00 gok ik zo)
Als ik kom kun je wel bij mij pitten, maar ik blijf waarsch. niet erg lang..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:10 schreef Lynx666 het volgende:
Bij wie kan ik pitten en om half 10 gewekt worden?![]()
.
Hier ben je welkom.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:10 schreef Lynx666 het volgende:
Bij wie kan ik pitten en om half 10 gewekt worden?![]()
.
Sorryquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:39 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zou nogal wat mee moeten sjouwen, sowieso voor morgen![]()
Ik schaam me diep enzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
"Geef mij alles maar" zei ze nog.
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:05 schreef Lynx666 het volgende:
Heb je een "zeker" en "misschien" lijstje?
daar ga je pas heen als je klaar bent met stappen om een saté te happenquote:
Idd. En ik heb het nu ook wel weer gehad eigenlijk. Lynx666 mag het volgende week proberen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef Faithy het volgende:
Er is niemand neem ik aan?
nou, ik ga zo richting verjaardagsfeestje..jammerlijke pogingen Viper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |