Oeps, ik heb er net ook een geopend... CC of andere mod... die van mij mag wel dicht, dan gaan we hier verder!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:48 schreef Pheno het volgende:
En hier weer verder....
Cc is gonna kill me for this
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:50 schreef Pheno het volgende:
*kijkt naar topiccounter. Ik was iets eerder. Maar goed, over een week mag jij de nieuwe openen
Mjah... misschien wel ja...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:51 schreef Pheno het volgende:
Wordt het geen tijd voor een echte op btw? Zo'n *bling bling*, zie ons in R&P echt slowchatten?
Hehehehequote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:51 schreef Pheno het volgende:OPzetje
Ga je het zo volspammeren dan?quote:
Ik vlak mezelf ook niet uit. De vaste posters hier (wat meteen ook de enige posters hier zijnquote:
Het was nog in time.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:54 schreef nixxx het volgende:
hehehe dit is een van de weinige kansen die je als user krijgt om preventief door een slotje heen te posten
Hehehe, ik zie de envelop al voor me:quote:Hallo zeg....waarom denk je dat ik je adres vroeg over de SMS Ik heb op de laatste dag van mijn gezellige aanwezigheid bij onze oosterburen nog snel wat kaarten op de bus gemikt Dan zijn de diverse familieleden ook weer tevreden en zo tot ze de adressering zien .....aandachtpuntje: schrijf nooit kaarten als je wat op hebt en melig bent
Dat wel hoor, maar ik heb geen zin om een topic over mijn problemen te openen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Pheno het volgende:
Goedendag allen
Ik vind het vandaag tijd voor een OP:
Welkom bij R&P slowchat.
- Zijn je problemen het niet waard om een eigen topic te openen?
Doorgaans niet.quote:- Verveel je je op je werk of school?
Zit vast wel goed.quote:- Wil je je communicatieve vaardigheden oefenen?
Hebben de R&P mods dan een menselijke kant?quote:- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Dank.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Pheno het volgende:
Welkom bij R&P slowchat.
Nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Pheno het volgende:
Nog niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Pheno het volgende:
- Verveel je je op je werk of school?
Ja hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Pheno het volgende:
- Wil je je communicatieve vaardigheden oefenen?
Gezellig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Pheno het volgende:
- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Yessssssss mijn prestatie voor vandaag alweer geleverd... ik kan weer naar bed...quote:
Naar bedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Yessssssss mijn prestatie voor vandaag alweer geleverd... ik kan weer naar bed...![]()
![]()
we hebben een OP
![]()
![]()
Zijn die er nogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:17 schreef nixxx het volgende:
sommige mensen werken ook gewoon nog nietdie studeren nog
En dan nog een OPzetjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:19 schreef QyRoZ het volgende:
Wow! Een vol topic! Je verwacht het niet.
kloptquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Pheno het volgende:
drie werf ja !!!quote:- Verveel je je op je werk of school?
dudequote:- Wil je je communicatieve vaardigheden oefenen?
er komt vast nog wel een meeting...quote:- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
koffiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:23 schreef zwaaibaai het volgende:
Mogguh, ik ging weg van mijn werk, en toen met een vriendin op het terras zitten, en toen patat eten en voor je het weet zit je op een vaag electro feestje en word het laat en en en en
En nu wil ik een emmer koffie....
Ooits eens wodka 's morgens op. Ook geen goed idee,maar het was het enige wat ik binnen bereik hadquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Blinky het volgende:
Nog even een reactie op PdeHoog uit het vorige topic:
[..]
Hehehe, ik zie de envelop al voor me:
Aan: Tante Jans (met haar dikke kont) en oom Gerrit (met die vieze baard)
Adres: Weterings(....weg?...straat?... oh hell... wa' ever makes U happy)
Postcode: euh....(het was iets met een 3 en een 2 en een 7 en een 2, maar het kan ook een 5 zijn en ik denk AB maar het kan ook JD zijn).
Stad: Slochteren (ha! dàt weet ik dan weer wel!)
Land: Verweggistan (Kijken of je hem op tijd krijgt tante Jans!)
yaaaah lekkerquote:
jah doe maar...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:59 schreef Jumparound het volgende:
maar wel warme toch?
tostiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:59 schreef Pheno het volgende:
* Pheno is nu al met het belangrijkste van deze middag bezig, wat gaat hij eten?
Die werkt niet in Hilversumquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:01 schreef nixxx het volgende:
Was _Arual_ niet nog bij je? ... dan is eten toch niet het belangrijkst?
Ik vermoed een bioslager broodje. Of een turkse pizza. Ik ga straks even dobbelenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:06 schreef nixxx het volgende:
Kip tandoori denk ik danyum...
voor lunch... heel hollands broodje kaas
wat een hulp he
Het verbergen is dus mislukt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:22 schreef nixxx het volgende:
Nu de derde renpee mod die haar menselijke kant laat zien en we zijn compleet
Nou ja, Cc heb je goed verborgen vandaagquote:
Paella of groentenpastaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:06 schreef nixxx het volgende:
Kip tandoori denk ik danyum...
voor lunch... heel hollands broodje kaas
wat een hulp he
Ik heb een grote kelder.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, Cc heb je goed verborgen vandaag
Is het zo erg met me gesteld?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:12 schreef nixxx het volgende:ik bedoelde Cc Alicey, jouw menselijke kant komt aan alle kanten naar voren
Neeeeeeeeeeeheeeeeeeeee Cc is hier nog niet gesignaleerd.... mond open en koffie erin jij!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het zo erg met me gesteld?
Maar je vindt het bij Cc tegenvallen?
Maar ik heb al een mok koffie op.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeheeeeeeeeee Cc is hier nog niet gesignaleerd.... mond open en koffie erin jij!
Meer koffie dan.. blond zijn is geen excuusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar ik heb al een mok koffie op.
Mijn eigen haarkleur is een soort van blond. Mag dat ook?
Pheno zei het!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:48 schreef Pheno het volgende:
- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
* Pheno duikt onderquote:
Maar dan word ik hyperactief enzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Meer koffie dan.. blond zijn is geen excuus(dat wist ik... volgende meet zal ik je eens aanspreken)
Mooi. Meer menselijke kant om mee kennis te maken en nog in een hoger tempo ook. Efficiency is okayquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan word ik hyperactief enzo.
Ik houd het wel in de gaten dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:26 schreef nixxx het volgende:
Hyperactief is goed![]()
hmm volgende meet... zou het niet weten... R&P slowchatmeet
Maar ik word daar zo moe van.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooi. Meer menselijke kant om mee kennis te maken en nog in een hoger tempo ook. Efficiency is okay.
dan neem voor mij maar een lading kleurstofrijke snoep en cafeïne houdende koffie meequote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:26 schreef nixxx het volgende:
Hyperactief is goed![]()
hmm volgende meet... zou het niet weten... R&P slowchatmeet
Is er ook niet caffeine-houdende koffie dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan neem voor mij maar een lading kleurstofrijke snoep en cafeïne houdende koffie mee
Apostasy!!!!!!! Stone her!!! Heresy!!!! burn the witch!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is er ook niet caffeine-houdende koffie dan?
Echt aardig is het niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Apostasy!!!!!!! Stone her!!! Heresy!!!! burn the witch!!!!
Hmmm beetje overreactie.. komt door de koffie, word ik jumpy van
Mjah, het is dat je het zelf koffie noemt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:39 schreef nixxx het volgende:
nee hemaar over het algemeen ben ik wel aardig.. alleen
caffeinevrije koffie
![]()
![]()
caffeïne vrije koffie, levert iig veel minder hyperactiviteit op... trouwens cola doet ook goed zijn werk, maar kleurstoffen zij het beste!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
caffeïne vrije koffiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
caffeïne vrije koffie, levert iig veel minder hyperactiviteit op... trouwens cola doet ook goed zijn werk, maar kleurstoffen zij het beste!
Die is er en diverse schuimbekkende fanatici daargelaten verschilt de smaak ook nauwelijks van 'echte' koffie. Dit in tegenstelling tot de diverse alchoholvrije bierenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het nooit op heb.. Voor mij is koffie juist ook voor de caffeine.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:49 schreef Litpho het volgende:
Die is er en diverse schuimbekkende fanatici daargelaten verschilt de smaak ook nauwelijks van 'echte' koffie. Dit in tegenstelling tot de diverse alchoholvrije bieren.
Misschien ben je ook blondt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:45 schreef nixxx het volgende:
[[url=http://img251.imageshack.us/img251/5365/picture354gr.th.jpg]afbeelding][/URL]
al twee van zulke mokken op...zou toch zat moeten zijn
Toch is het geen koffie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die is er en diverse schuimbekkende fanatici daargelaten verschilt de smaak ook nauwelijks van 'echte' koffie. Dit in tegenstelling tot de diverse alchoholvrije bieren.
Het deed me heel erg denken aan de Heineken Music Hall, maar dan iets spacy'er. En kleiner.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:52 schreef zwaaibaai het volgende:
Hoe zaf de Effenaar er nou uit dawq???? ( verrekt kleine wereld trouwens, die hoofdtechnicus heeft weer bij ons gewerkt voordat hij daar kwam, ik ken zijn ex ook enz enz)
nope... roodquote:
lieve schat er lopen hier nog wel meer it-ers rond (ikke ook)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
caffeïne vrije koffie![]()
![]()
.
Koffie is ervoor om het met sloten tegelijk naar binnen te gooien om nog enig zins te functioneren
net als cola!!
( * het.ismij is it-er)
Ik ben een uitstervend ras...quote:
Dat heb ik altijd op zaterdag.... dan roelt koffie echt de pot uit (quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat er lopen hier nog wel meer it-ers rond (ikke ook)
en koffie is er voor mij alleen voor de dag door te komen, als ik goed gezopen heb de dag van te voren
Ik ben echt koffie addicted.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat er lopen hier nog wel meer it-ers rond (ikke ook)
en koffie is er voor mij alleen voor de dag door te komen, als ik goed gezopen heb de dag van te voren
Ik drink er in het eerste uur dat ik wakker ben al 3.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd op zaterdag.... dan roelt koffie echt de pot uit () en zondag trouwens ook
Door de weeks op mn werk drink ik wel koffie maar niet zooo veel, hooguit 3 bakkies per dag ofzo
het gaat over koffie,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:05 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Tss gaan jullie IT-ers eens ff gauw naar de slowchat van DIG zeg.![]()
onz is ook wel een goede denk ik.quote:
Ik kom eigenlijk niet in ONZ, dus ik denk dat we het kringetje maar gewoon rond moeten maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:09 schreef het.ismij het volgende:
[..]
onz is ook wel een goede denk ik.![]()
Het gaat hier over de psychologische effecten van koffie. R&P dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:05 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Tss gaan jullie IT-ers eens ff gauw naar de slowchat van DIG zeg.![]()
De effecten zonder:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gaat hier over de psychologische effecten van koffie. R&P dus.
jaaaaah mijn stuitereffecten met koffie, en dat beinvloed psychologisch mijn relatie met de collega's hier op het werkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gaat hier over de psychologische effecten van koffie. R&P dus.
Uit je naat op Koffie. Das nieuw voor mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaah mijn stuitereffecten met koffie, en dat beinvloed psychologisch mijn relatie met de collega's hier op het werk![]()
Niet afgeven op IT'ers.. Ik ben er nu ook nog een toevallig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:14 schreef dawg het volgende:
IT.
Ik distantieer me hier ver van.
Ik ga wel tussen de psychologen staan, is wat rustiger.
Bedoel je niet psygoten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:14 schreef dawg het volgende:
IT.
mag ik toch een beetje in je buurt komen staanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:14 schreef dawg het volgende:
IT.
Tss, overloperquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:14 schreef dawg het volgende:
IT.
zeg drink eens wat meer koffie....quote:
Ik ook nog voorlopig. Niet doorvertellen he.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet afgeven op IT'ers.. Ik ben er nu ook nog een toevallig.
sryquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg drink eens wat meer koffie....
zo'n toon sla je niet tegen Dawg aan![]()
Mijn redster in nood!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg drink eens wat meer koffie....
zo'n toon sla je niet tegen Dawg aan![]()
Ik zal het voor me houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ook nog voorlopig. Niet doorvertellen he.
En Yns, jij wel.
Nouja, zo gek ben ik eik niet van de IT.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:18 schreef het.ismij het volgende:
IT-rulezzzz..
en een hoop in tha hous zie ik al weer
I love the sound of running servers in the morningquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, zo gek ben ik eik niet van de IT.
De TT's geven aan hoe hard een topic gaatquote:
Zolang het van running is hoor je mij ook niet klagen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
I love the sound of running servers in the morning
me 2quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:18 schreef het.ismij het volgende:
IT-rulezzzz..
en een hoop in tha hous zie ik al weer
owkeeey, en ik ren er juist voor weg omdat t teveel herrie maaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
I love the sound of running servers in the morning
precies,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zolang het van running is hoor je mij ook niet klagen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Jezus, wat snel. Pagina 2 al. (ik heb er maar 3)
Goeiemorgen trouwens!!![]()
![]()
"You smell that? Do you smell that?... burning servers, son. Nothing else in the world smells like that. I love the smell of burning servers in the morning."quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
I love the smell of burning servers in the morning
Oh nee, het ligt aan de OPquote:
AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH,quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
"You smell that? Do you smell that?... burning servers, son. Nothing else in the world smells like that. I love the smell of burning servers in the morning."
Mijn hoofdtaak is niet systeembeheer, dus ik heb niet de hele dag last van die dingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
precies,..
daarom hou ik ook alleen maar van running servers
Af en toe een beetje werkverschaffing door een update die niet goed is van een app
Komt helemaal goed.
Ik heb er last van als ik probeer te slapen (staat een proliant in me kamerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn hoofdtaak is niet systeembeheer, dus ik heb niet de hele dag last van die dingen.
Als dat mijn hoofdtaak zou zijn, zou ik me heel erg ervan moeten weerhouden om dit shirt te bestellen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn hoofdtaak is niet systeembeheer
Heb jij een t-shirt fetish?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dat mijn hoofdtaak zou zijn, zou ik me heel erg ervan moeten weerhouden om dit shirt te bestellen.
Je zou het haast denken, niet?quote:
ik wil ook nieuwe shirts met toffe tekstenquote:
Haha zoiets ja.. Het is echter sowieso niet nodig, wat dat betreft is alles goed georganiseerd. De managers filteren het stupide deel er uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dat mijn hoofdtaak zou zijn, zou ik me heel erg ervan moeten weerhouden om dit shirt te bestellen.
lk heb er ook heel lang over gedaanquote:
jaquote:
Sinds ik verhuisd ben, en het erg gehorig is ben ik van 19" maar gegaan naar geruisloze midi-towers.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:39 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik heb er last van als ik probeer te slapen (staat een proliant in me kamer)
ik ben na lang zoekenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sinds ik verhuisd ben, en het erg gehorig is ben ik van 19" maar gegaan naar geruisloze midi-towers.
Ik heb beide onderwerpen op dat tshirt alquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach man, ga toch dit shirt dragen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sinds ik verhuisd ben, en het erg gehorig is ben ik van 19" maar gegaan naar geruisloze midi-towers.
Zit wat in.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb kasten van Antec. Niet muisstil, maar ik wordt er niet door gestoord als ik probeer te slapen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben na lang zoekenop de lain li kasten gekomen. Kosten wat, maar al je onderdelen worden echt muisstil...V2100 natuurlijk gehaald, die schijfruimte kon ik niet weerstaan
![]()
Die dingen maken inderdaad herrie. Ik heb echter de gewoonte om tijdens mijn slaap geen dingen uit te voeren die veel disk activiteit veroorzaken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:50 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zit wat in.
Het enige at echt veel herrie maakt zijn me scci schijven.
vandaar dat k alleen nog maa roverdag download als k niet thuis ben
dat deed ik ook,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die dingen maken inderdaad herrie. Ik heb echter de gewoonte om tijdens mijn slaap geen dingen uit te voeren die veel disk activiteit veroorzaken.
Terecht. Kan je gelijk je bekabeling met de bouw mee laten leggen?? *idee*quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:54 schreef Pheno het volgende:
Vandaar dat ik het op een aparte kamer heb neergezet. Ok in het nieuwbouwhuis is er al een kamer toegewezen voor computers
Alles is al geregeldquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:56 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Terecht. Kan je gelijk je bekabeling met de bouw mee laten leggen?? *idee*![]()
Das het enige dat leuker is volgens mij??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:00 schreef Pheno het volgende:
Sex?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Das het enige dat leuker is volgens mij??
niet dan?quote:
Drank hoort ook nog in je rijtje!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:02 schreef het.ismij het volgende:
[..]
niet dan?![]()
wat is er nog meer leuker dan?![]()
Ja zeg, ik heb al een OP gemaakt, verzin ook eens ietsquote:
Voor sex moet je mij een voorzet geven, dan zorg ik wel dat het topic verder over sex gaat.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja zeg, ik heb al een OP gemaakt, verzin ook eens iets
Van achteren dus?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor sex moet je mij een voorzet geven
Het gaat over sex van achteren, mits je een kurk bij je hebt, eigenlijk nietquote:
Geen nerdtalk meer.quote:
Heeft GC er weer een topic bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen nerdtalk meer.![]()
En Pheno, gaat het over sex? Dit topic begint echt singletrekjes te vertonen. Straks moet deze ook nog moven naar GC.
Nog meer SC daarquote:
bier?quote:
Fout,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:50 schreef Jumparound het volgende:
Omg, moet je die drie laatste berichten achter elkaar lezen en allemaal in de zelfde context plaatsen
Waarom heb je een jas nodig als het regent?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens eten halen, al heb ik opeens geen honger meer. Het regent een beetje en ik heb geen jas bij
Dat je shirtje niet nat wordt??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom heb je een jas nodig als het regent?
* het.ismij vraag zich af waarin niet meer?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:50 schreef Jumparound het volgende:
Omg, moet je die drie laatste berichten achter elkaar lezen en allemaal in de zelfde context plaatsen
K ken het!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:57 schreef Pheno het volgende:
Net gegeten, dan heb ik altijd het idee "was het maar 5 uur"
Sex met een paar collega's en een turkse pizza? Ik heb veel verbeeldingskracht, maar deze lukt mij zelfs nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:50 schreef Jumparound het volgende:
Zit ik net een beetje te spelen met Sc0rPi0n's slinger, hoor ik opeens de stem van 2 FA's.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:
sex alléén in de crew fora
Alicey en ik werden vorige keer ruw verstoord door een stel fa's![]()
meer oefenenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sex met een paar collega's en een turkse pizza? Ik heb veel verbeeldingskracht, maar deze lukt mij zelfs niet
niet zo prettig neem ik aanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:
sex alléén in de crew fora
Alicey en ik werden vorige keer ruw verstoord door een stel fa's![]()
Wilden ze mee doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zit ik net een beetje te spelen met Sc0rPi0n's slinger, hoor ik opeens de stem van 2 FA's.
cammetje aanquote:
Niks mis met de inzet van shmoopy lijkt me zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
Maar Cynix was er niet bij, dus dat meedoen hoeft dan ook niet van mij.
* het.ismij pakt digi cam.quote:
Hier nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:07 schreef het.ismij het volgende:
mogen we het hier niet eens over de psygologische effecten van sex op de werkvloer hebben??
Het kan je team erg sterk maken.
Het valt ook meestal minder goed als je het met je cursisten doet. Iets met machtspositie.quote:
shmoopy ken ik verder niet IRL.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met de inzet van shmoopy lijkt me zo.
Macht is er om te misbruikenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het valt ook meestal minder goed als je het met je cursisten doet. Iets met machtspositie.
Misschien heeft haar nieuwe auto nu al kuren. Of ze krijgt gewoon haar startonderbreker weer niet uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:10 schreef Pheno het volgende:
Is CC in een sloot gereden met die nieuwe auto van haar?
Jawel joh,...quote:
Of zijn de sloten erop gegaan toen ze er in zat en doet de afstandsbediening het nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien heeft haar nieuwe auto nu al kuren. Of ze krijgt gewoon haar startonderbreker weer niet uit.
Het verlengsnoer van de batterijoplader bleek te kortquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of ze krijgt gewoon haar startonderbreker weer niet uit.
geparkeerd op de snelwegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien heeft haar nieuwe auto nu al kuren. Of ze krijgt gewoon haar startonderbreker weer niet uit.
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:15 schreef Alicey het volgende:
Het is eik een poll waard.
Wie maakt hem?
waar kun je dat doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:15 schreef Alicey het volgende:
Het is eik een poll waard.
Wie maakt hem?
http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar kun je dat doendan wil ik t wel doen hoor
wilde ik ook net hier neerplempen en ja de link doet het nogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/
Ik weet niet of die link het doet..
Soko sokoquote:
tof!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:21 schreef Ynske het volgende:
hij doet t
wel errug irrie dat je maar korte antwoorden mag verzinnen
Is indd ook nog een mogelijkheid.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:26 schreef Jumparound het volgende:
ik denk tegen een boom
"stuurslot schoot er op toen ik aan het rijden was"
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:27 schreef Pheno het volgende:
Ik de sloot:
"ik draaide ergens aan en opeens ging de auto een andere kant op"
ja dat rare ronde wiel voor je stoel!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:27 schreef Pheno het volgende:
Ik de sloot:
"ik draaide ergens aan en opeens ging de auto een andere kant op"
Alleen trilt dat ding maar op 1 stand.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:30 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Het enige prettige is dat vrouwvriendelijke ding in het middel der zitten 5 cijferstjes en een r etje op.
![]()
Dat is inderdaad het vervelende voor de vrouw. geen keuzes,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen trilt dat ding maar op 1 stand.....
Geen keuzes... geen ellenlang getwijfel. Ik zie alleen maar voordelenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:34 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het vervelende voor de vrouw. geen keuzes,..
Dat zijn de besten!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Eentje die een eigen leven lijkt te leiden.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen keuzes... geen ellenlang getwijfel. Ik zie alleen maar voordelen.
Dan heb jij de allerbeste!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Jep, de mijne rijdt automatisch naar de kroeg.
Lekker he?!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:47 schreef dawg het volgende:
Ik wist het!Wat zijn jullie voorspelbaar.
ik een openlucht fietsquote:
Coowl, waar kan ik die verkrijgen??quote:
Bij elk willekeurig station in grote steden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:02 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Coowl, waar kan ik die verkrijgen??![]()
ow we hebben der hier ook een paar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bij elk willekeurig station in grote steden.
wat een snelheid weer.quote:
Irritant is dat he!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:21 schreef Pheno het volgende:
Sorry, soms moet ik werken. Ik vind het ook een verstoring van mijn foktijd
"Replace user, press any key when ready" noem ik dat....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:26 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Irritant is dat he!
Gaan mensen je ineens bellen van hey dit doet het niet meer.
Typisch geval van "pebkac". Want alles werkt gewoon goed.![]()
Het wordt nooit gewaardeerd als ik zeg dat het probleem niet in de computer zit, maar achter de computer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Replace user, press any key when ready" noem ik dat....
Wat?!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:33 schreef Litpho het volgende:
Het is best erg dat niemand hier zich afvraagt wat "pebkac" betekent.
Als mensen een programmeerprobleem hebben zeg ik dat de rest van de wereld met de compiler wel kan werken. Dus zoek de fout maar in je programma, niet in de taalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het wordt nooit gewaardeerd als ik zeg dat het probleem niet in de computer zit, maar achter de computer.
Is "overleden aan Prolog" een vaak voorkomende doodsoorzaak in jouw omgeving?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen een programmeerprobleem hebben zeg ik dat de rest van de wereld met de compiler wel kan werken. Dus zoek de fout maar in je programma, niet in de taal
Vinden ze in het begin rot, maar ja, het leven is ook hard natuurlijk![]()
Nogal, maar ja, rtfm als je dat niet weetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:33 schreef Litpho het volgende:
nee, ik ben blij dat ik dat taaltje al 5 jaar niet meer bezigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is "overleden aan Prolog" een vaak voorkomende doodsoorzaak in jouw omgeving?
Dat is wel erg fout.. Die lui moet je gewoon meteen wegsturen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen een programmeerprobleem hebben zeg ik dat de rest van de wereld met de compiler wel kan werken. Dus zoek de fout maar in je programma, niet in de taal
Vinden ze in het begin rot, maar ja, het leven is ook hard natuurlijk![]()
Das goed juistquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:33 schreef Litpho het volgende:
dan begin het maar uit te leggenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:33 schreef Litpho het volgende:
ik zag het...quote:
Dont push your luck, or ill bring your servers down.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:42 schreef Pheno het volgende:
In R&P ook allemaal IT nerds.We moeten met z'n allen verhuizen naar DIG of zelfs GoT
ook dat.. maar ziet ze de poll nog is de vraagquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef nixxx het volgende:
Sjeez... doe je even een paar uur wat nuttigs, mag je weer een half uur bijlezen... Cc is gonna be so disappointed
* het.ismij zoekt terug naar poll en kijkt er naar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook dat.. maar ziet ze de poll nog is de vraag
Post van de poll even kopieren anders.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:47 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij zoekt terug naar poll en kijkt er naar.
niet bijster veel reacties,.. *helaas*
En wederom een uitstekend t-shirtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:46 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dont push your luck, or ill bring your servers down.![]()
Hebben ze ook een "peer" tshirt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
En wederom een uitstekend t-shirt.
coowl shirtjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
En wederom een uitstekend t-shirt.
Dan kom ik niet meer langs hoor!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:42 schreef Pheno het volgende:
In R&P ook allemaal IT nerds.We moeten met z'n allen verhuizen naar DIG of zelfs GoT
Ik ga niet naar dig of GoT dat verdom kquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer langs hoor!
Verkapte ik-ben-1337-want-geband-op-GoT-postquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:59 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik ga niet naar dig of GoT dat verdom k
neej k ben niet gebant jammer johquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verkapte ik-ben-1337-want-geband-op-GoT-post.
en het is nog wel een Sloooowchatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:01 schreef melismay het volgende:
Gewoon 1 dag maar open geweest.. het is wonderbaarlijk, zou het dan echt wat worden met deze SC???
Cc is er nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |