Oeps, ik heb er net ook een geopend... CC of andere mod... die van mij mag wel dicht, dan gaan we hier verder!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:48 schreef Pheno het volgende:
En hier weer verder....
Cc is gonna kill me for this
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:50 schreef Pheno het volgende:
*kijkt naar topiccounter. Ik was iets eerder. Maar goed, over een week mag jij de nieuwe openen
Mjah... misschien wel ja...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:51 schreef Pheno het volgende:
Wordt het geen tijd voor een echte op btw? Zo'n *bling bling*, zie ons in R&P echt slowchatten?
Hehehehequote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:51 schreef Pheno het volgende:OPzetje
Ga je het zo volspammeren dan?quote:
Ik vlak mezelf ook niet uit. De vaste posters hier (wat meteen ook de enige posters hier zijnquote:
Het was nog in time.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:54 schreef nixxx het volgende:
hehehe dit is een van de weinige kansen die je als user krijgt om preventief door een slotje heen te posten
Hehehe, ik zie de envelop al voor me:quote:Hallo zeg....waarom denk je dat ik je adres vroeg over de SMS Ik heb op de laatste dag van mijn gezellige aanwezigheid bij onze oosterburen nog snel wat kaarten op de bus gemikt Dan zijn de diverse familieleden ook weer tevreden en zo tot ze de adressering zien .....aandachtpuntje: schrijf nooit kaarten als je wat op hebt en melig bent
Dat wel hoor, maar ik heb geen zin om een topic over mijn problemen te openen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Pheno het volgende:
Goedendag allen
Ik vind het vandaag tijd voor een OP:
Welkom bij R&P slowchat.
- Zijn je problemen het niet waard om een eigen topic te openen?
Doorgaans niet.quote:- Verveel je je op je werk of school?
Zit vast wel goed.quote:- Wil je je communicatieve vaardigheden oefenen?
Hebben de R&P mods dan een menselijke kant?quote:- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Dank.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Pheno het volgende:
Welkom bij R&P slowchat.
Nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Pheno het volgende:
- Zijn je problemen het niet waard om een eigen topic te openen?
Nog niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Pheno het volgende:
- Verveel je je op je werk of school?
Ja hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Pheno het volgende:
- Wil je je communicatieve vaardigheden oefenen?
Gezellig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Pheno het volgende:
- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |