Had je het weerbericht maar moeten kijken, er was ijzel voorspelt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef marcel1985 het volgende:
t bleek spiegelglad
Ik had het over een Porsche, een panda gaat niet harden dan 130 met wind meequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef TeChNo2 het volgende:
mag ik ook eens een keertje ongestraft 180 rijden, enne die kapotte bumper van jou was veel erger dan dat ik een keertje 180 rijd, trouwens het was 175... volgende keer zal ik zwaaien![]()
Geef hem weinig kans: de auto moet 100% veilig zijn, dus ook geen scherpe delen aan de bumper.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:53 schreef mazaru het volgende:
Bezwaar aantekenen.
Als jij iets kan overleggen waaruit blijkt dat de nieuwe bumper al besteld was op het moment van de aanhouding, dan heb je kans dat het kwijtgescholden wordt.
Niet geschoten is altjid mis.
Heb dat ook nagevraagd ja, inderdaad geldt dit helaas niet in ons corrupte landje.. Een auto moet wanneer deze deelneemt in het verkeer 100% veilig zijn... Wanneer een lamp stuk is helpt de smoes, ik heb een nieuwe thuis liggen helaas ook niet.. Lekker kinderachtig natuurlijk, maar zo werkt het welquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:13 schreef Odulla het volgende:
[..]
Geef hem weinig kans: de auto moet 100% veilig zijn, dus ook geen scherpe delen aan de bumper.
Hoezo kinderachtig?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef marcel1985 het volgende:
[..]
Heb dat ook nagevraagd ja, inderdaad geldt dit helaas niet in ons corrupte landje.. Een auto moet wanneer deze deelneemt in het verkeer 100% veilig zijn... Wanneer een lamp stuk is helpt de smoes, ik heb een nieuwe thuis liggen helaas ook niet.. Lekker kinderachtig natuurlijk, maar zo werkt het wel![]()
Helaas, t was een zilvere carrea met t spoilertje omhoogquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef TeChNo2 het volgende:
ja... (m)'n blauwe boxster toch ?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef Odulla het volgende:
[..]
Hoezo kinderachtig?
Je weet dat de wet zo is, dus aan jou de taak om je daaraan te houden.
Hoezo maakt het feit dat je boetes moet betalen als je de wet overtreed ons land corrupt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef marcel1985 het volgende:
[..]
Heb dat ook nagevraagd ja, inderdaad geldt dit helaas niet in ons corrupte landje.. Een auto moet wanneer deze deelneemt in het verkeer 100% veilig zijn... Wanneer een lamp stuk is helpt de smoes, ik heb een nieuwe thuis liggen helaas ook niet.. Lekker kinderachtig natuurlijk, maar zo werkt het wel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |