abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29380306
Wat een waardeloze teringlijers lopen er rond in die apenpakkjes!

Ik heb sinds 3 maanden een andere auto waar al mijn spaarcentjes in zitten, heb er een jaar voor gewerkt en ben er heel blij mee en trots op.

Nou rij ik zaterdag op de snelweg, wi de afrit af...t bleek spiegelglad je raad het al...bam...hele voorbumper aan gort....

Rij ik chagerijnig naar huis...zet me spaarpot op de kop en bestel een nieuwe..

Wat denk je??

Rij ik op de A12...."VOLG POLITIE" een bekeuring voor scherpe delen aan me voorbumper!!!!
De nieuwe is zelfs al besteld
HUFTERS!!!! PAK DIE PORSCHE DIE TIJDENS MIJN AANHOUDING MET 180 VOORBIJ KWAM!!!

Voor geen reden vatbaar gelijk schrijven.... Genoeg ergere dingen toch? dronken rijden bijvoorbeeld
alsof iemand last heeft van een afgebroken stuk polyester aan de onderzeide van de auto
pi_29380368
Hoe hoog was is de boete?
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_29380376
Kom je nou ook op TV?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 01:45:00 #4
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29380382
Tja, bij een aanrijding heeft de tegenpartij er natuurlijk niet zo veel aan dat hij besteld is. Maar desondanks een beetje flauw om een boete te geven als je aan kunt tonen dat je er op wacht.

Ik vind het wel positief dat die wouten inzien dat hard rijden niet noodzakelijk gevaarlijk is
Vampire Romance O+
pi_29380398
ok, voor het eerst ben ik het eens met een TS in de klaagbaak. die boete is gewoon ghey!
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_29380448
hahahahah leedvermaak is onbeschrijfelijk
pi_29381625
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef marcel1985 het volgende:
t bleek spiegelglad
Had je het weerbericht maar moeten kijken, er was ijzel voorspelt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_29381645
Tuurlijk zijn er ergere dingen. Maar wat wil je daar mee zeggen? Dat ze de rest maar moeten laten gaan....? Voor je het weet rijdt iedereen vervolgens zonder bumper nadat ie de tering is gereden in een ongeluk....

Maar wel kut voor je enzo..
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 03:28:13 #9
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_29381666
Ik zou die ambtenaren bijna dood wensen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 03:33:41 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_29381717
Whehehehe. Dokken knul.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_29398849
eigen schuld
pi_29399496
Die handlangers van de regering en dan pakken ze je ook nog met de brandstof met een veel te hoge accijns.Welkom bij de kudde die melkkoe heet!
pi_34447365
Tis één grote corrupte bende daar... een nu ex-vriendin van me zit ook bij de politie en die vertelde ook al dat er echt van hun wordt verwacht dat ze een aantal bekeuringen per dag uitschrijven.. hoe kinderachtig het ook is.. Ze vinden altijd wel wat
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:53:52 #14
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_34447463
Bezwaar aantekenen.
Als jij iets kan overleggen waaruit blijkt dat de nieuwe bumper al besteld was op het moment van de aanhouding, dan heb je kans dat het kwijtgescholden wordt.
Niet geschoten is altjid mis.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_34447584
mag ik ook eens een keertje ongestraft 180 rijden, enne die kapotte bumper van jou was veel erger dan dat ik een keertje 180 rijd, trouwens het was 175... volgende keer zal ik zwaaien
Gelukkig zonder haar
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:01:47 #16
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_34447714
Tyfus politie..

Meer wil ff niet kwijt..

Over..
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_34448073
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef TeChNo2 het volgende:
mag ik ook eens een keertje ongestraft 180 rijden, enne die kapotte bumper van jou was veel erger dan dat ik een keertje 180 rijd, trouwens het was 175... volgende keer zal ik zwaaien
Ik had het over een Porsche, een panda gaat niet harden dan 130 met wind mee
Je zag vast een streepje voor de 75 staan door al het geschud in je koekjestrommel
pi_34448087
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:53 schreef mazaru het volgende:
Bezwaar aantekenen.
Als jij iets kan overleggen waaruit blijkt dat de nieuwe bumper al besteld was op het moment van de aanhouding, dan heb je kans dat het kwijtgescholden wordt.
Niet geschoten is altjid mis.
Geef hem weinig kans: de auto moet 100% veilig zijn, dus ook geen scherpe delen aan de bumper.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_34448147
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:13 schreef Odulla het volgende:

[..]

Geef hem weinig kans: de auto moet 100% veilig zijn, dus ook geen scherpe delen aan de bumper.
Heb dat ook nagevraagd ja, inderdaad geldt dit helaas niet in ons corrupte landje.. Een auto moet wanneer deze deelneemt in het verkeer 100% veilig zijn... Wanneer een lamp stuk is helpt de smoes, ik heb een nieuwe thuis liggen helaas ook niet.. Lekker kinderachtig natuurlijk, maar zo werkt het wel
pi_34448265
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef marcel1985 het volgende:

[..]

Heb dat ook nagevraagd ja, inderdaad geldt dit helaas niet in ons corrupte landje.. Een auto moet wanneer deze deelneemt in het verkeer 100% veilig zijn... Wanneer een lamp stuk is helpt de smoes, ik heb een nieuwe thuis liggen helaas ook niet.. Lekker kinderachtig natuurlijk, maar zo werkt het wel
Hoezo kinderachtig?
Je weet dat de wet zo is, dus aan jou de taak om je daaraan te houden.
pi_34448590
ja... (m)'n blauwe boxster toch ?
Gelukkig zonder haar
pi_34448907
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef TeChNo2 het volgende:
ja... (m)'n blauwe boxster toch ?
Helaas, t was een zilvere carrea met t spoilertje omhoog
pi_34449058
Waarom zou het kinderachtig zijn om een boete te krijgen als je bewust met een onveilige auto de weg opgaat ....?

en Natuurlijk altijd de klacht dat je wél wilt dat een andere automobilist een boete krijgt (de langsrijdende porsche), maar owee wat wordt er gemiept als je zelf een meer dan terechte boete krijgt ....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:39:13 #24
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_34449068
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef Odulla het volgende:

[..]

Hoezo kinderachtig?
Je weet dat de wet zo is, dus aan jou de taak om je daaraan te houden.
Gekloond: ♫
pi_34450169
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef marcel1985 het volgende:

[..]

Hoezo maakt het feit dat je boetes moet betalen als je de wet overtreed ons land corrupt?
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_34451080
Dat is iets wat ik mij ook altijd afvraag. Valt me wel op dat dat meestal uit de mond van iemand komt, die regelmatig in aanraking komt met de politie.
pi_34451307
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:35 schreef Odulla het volgende:
Dat is iets wat ik mij ook altijd afvraag. Valt me wel op dat dat meestal uit de mond van iemand komt, die regelmatig in aanraking komt met de politie.
De TS heeft nog maar net 3 maanden zijn auto (misschien een goudkleurig Golfje), dus kun je niet beweren dat hij 'continu' in aanraking zal komen met de politie ...
Integendeel, je ziet veelal dat deze mensen, als ze wat langer autorijden toch minder overtredingen gaan maken, soms goedschiks, soms kwaadschiks...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_34451712
ik zag vandaag een golf rijden die volgens mij een stoeprand geraakt had met zijn rechter achterwiel, die zwabberde flink in ieder geval.....

mg hopen dat ie er mee in het kanaal terecht komt en niet tegen een mede-weggebruiker...
pi_34451946
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

De TS heeft nog maar net 3 maanden zijn auto (misschien een goudkleurig Golfje), dus kun je niet beweren dat hij 'continu' in aanraking zal komen met de politie ...
Integendeel, je ziet veelal dat deze mensen, als ze wat langer autorijden toch minder overtredingen gaan maken, soms goedschiks, soms kwaadschiks...
Moet je nagaan: hij heeft pas drie maanden zijn auto, praat nu al over corrupte poltie en heeft 'pas' zijn eerste boete te pakken.
pi_34452304
ik heb niet eens een rijbewijs maar kreeg een boete voor door rood LOPEN..!! klootzakken
pi_34452528
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef s-e-b-a-s het volgende:
ik heb niet eens een rijbewijs maar kreeg een boete voor door rood LOPEN..!! klootzakken
Rood geld tenslotte niet voor voetgangers

En aan TS, bezwaarschrift indienen met de bon en datum van de bestelling van een nieuwe bumper.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:24:54 #32
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34452589
Haha vet genaaid, ik heb nog nooit een bekeuring gekregen met de brommer en hoop dit ook zo te houden
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34452658
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:23 schreef longinus het volgende:

[..]

Rood geld tenslotte niet voor voetgangers

En aan TS, bezwaarschrift indienen met de bon en datum van de bestelling van een nieuwe bumper.
er kwam 1 auto aan..die stopte voor me en deed met zn hand zoon beweging van 'loop maar' .. kom je aan de overkant komt meneer agent met zn fietsje en helpje even vertellen dat dat helemaal niet mag
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:38:29 #34
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_34453110
quote:
Rij ik op de A12...."VOLG POLITIE" een bekeuring voor scherpe delen aan me voorbumper!!!!
Ohw, was jij dat, de volgende keer zal ik even toeteren.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_34465456
Vanwaar die kick, topic was 5 maanden oud
pi_34469492
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:50 schreef marcel1985 het volgende:
Tis één grote corrupte bende daar... een nu ex-vriendin van me zit ook bij de politie en die vertelde ook al dat er echt van hun wordt verwacht dat ze een aantal bekeuringen per dag uitschrijven.. hoe kinderachtig het ook is.. Ze vinden altijd wel wat
Per dag
Neehoor, per jaar wel, 250 bonnen welteverstaan.
Per dag is dat dus niet zo bijzonder veel als je het omrekent.
Deze regel bestaat echter al jaren en is dus niks nieuws onder de zon
pi_34471364
Je gewoon lekker aan de regels houden en je auto 100% veilig houden: niets aan de hand.
  donderdag 26 januari 2006 @ 08:35:58 #38
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_34471486
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:17 schreef Odulla het volgende:
Je gewoon lekker aan de regels houden en je auto 100% veilig houden: niets aan de hand.
Nee hoor. Ik heb pas een boete binnen gekregen omdat ik vorig jaar oktober schijnbaar ergens ben gesignaleerd met een "niet goed leesbaar kenteken". Hoppa, 65 euro.
Ik heb geen flauw idee wat er mis zou zijn met mijn kentekenplaten. Ze zijn in top conditie en zitten op de standaard plaatsen op een volledig fabriek-af standaard auto.
Daarbij hebben ze me kennelijk wel weten te traceren a.d.h.v. mijn kenteken, dus het zal wel mee hebben gevallen met de leesbaarheid van mijn kenteken (allicht, er is niks mis mee).

Maarja, schuldig tot je je eigen onschuld kan bewijzen he
Ik heb uiteraard protest aangetekend maar ik verwacht er niet teveel van.
pi_34471578
Zou er inderdaad niets van verwachten: als jouw kentekenplaat op dat moment vies is en dus niet leesbaar, dan heb je inderdaad snel een boete te pakken. En het tegendeel bewijzen is lastig...
pi_34471641
quote:
Wat een waardeloze teringlijers lopen er rond in die apenpakkjes!

Ik heb sinds 3 maanden een andere auto waar al mijn spaarcentjes in zitten, heb er een jaar voor gewerkt en ben er heel blij mee en trots op.

Nou rij ik zaterdag op de snelweg, wi de afrit af...t bleek spiegelglad je raad het al...bam...hele voorbumper aan gort....

Rij ik chagerijnig naar huis...zet me spaarpot op de kop en bestel een nieuwe..

Wat denk je??

Voor geen reden vatbaar gelijk schrijven.... Genoeg ergere dingen toch? dronken rijden bijvoorbeeld
alsof iemand last heeft van een afgebroken stuk polyester aan de onderzeide van de auto
Mij zagen ze niet, ik jou wel al was het in een flits

JOHNNY HEITINGA
  donderdag 26 januari 2006 @ 08:53:08 #41
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_34471652
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:45 schreef Odulla het volgende:
Zou er inderdaad niets van verwachten: als jouw kentekenplaat op dat moment vies is en dus niet leesbaar, dan heb je inderdaad snel een boete te pakken. En het tegendeel bewijzen is lastig...
Mijn kentekenplaten zijn altijd goed leesbaar, auto (inclusief platen) wordt regelmatig gewassen. Ik weet zeker dat er geen moment is geweest dat ze niet goed leesbaar zijn geweest. Maarja, dat is mijn woord tegen dat van een blauwe rat. Verloren zaak dus.

Het gaat er dus om dat ze je *altijd* kunnen hebben, zelfs als je echt niks verkeerd doet. Daar komt de afkeer tegen de politie vandaan. En terecht.
  donderdag 26 januari 2006 @ 08:59:38 #42
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34471742
je word dus weer flink genaaid. maarre doen ze er niets mee als je zegt dat je een ongeluk hebt gehad en dat het buiten jou macht ligt.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_34633581
t zijn en blijven gewoon matennaaiers..
pi_34634939
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:28 schreef marcel1985 het volgende:
t zijn en blijven gewoon matennaaiers..
Oh het was een vriend van je begrijp ik
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:06:33 #45
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34635162
Het zal je leren, sukkel ! Moet je maar niet zo dom zijn om ermee te rijden

Als je remmen het niet doen ga je dan ook rijden? En zeggen oh sorry, maar ik heb nieuwe besteld
Zo niet, dan toch...
pi_34635392
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:00 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Oh het was een vriend van je begrijp ik
Daar lijkt het wel sterk op aan zijn reactie te zien
pi_34653303
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:12 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel sterk op aan zijn reactie te zien
Misschien ben ik de topic starter
pi_34654115
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef marcel1985 het volgende:

[..]

Misschien ben ik de topic starter
Je hebt het over een matennaaier?
Het moet dus een vriend van je geweest zijn
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:14:06 #49
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_34656064
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:06 schreef Topmaat het volgende:
Het zal je leren, sukkel ! Moet je maar niet zo dom zijn om ermee te rijden

Als je remmen het niet doen ga je dan ook rijden? En zeggen oh sorry, maar ik heb nieuwe besteld
Het is nog wel een groot verschil he, kapotte remmen, of een bumper die kapot is...
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_34671351
Blijft alletwee een mankement aan de auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')