Had je het weerbericht maar moeten kijken, er was ijzel voorspelt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef marcel1985 het volgende:
t bleek spiegelglad
Ik had het over een Porsche, een panda gaat niet harden dan 130 met wind meequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef TeChNo2 het volgende:
mag ik ook eens een keertje ongestraft 180 rijden, enne die kapotte bumper van jou was veel erger dan dat ik een keertje 180 rijd, trouwens het was 175... volgende keer zal ik zwaaien![]()
Geef hem weinig kans: de auto moet 100% veilig zijn, dus ook geen scherpe delen aan de bumper.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:53 schreef mazaru het volgende:
Bezwaar aantekenen.
Als jij iets kan overleggen waaruit blijkt dat de nieuwe bumper al besteld was op het moment van de aanhouding, dan heb je kans dat het kwijtgescholden wordt.
Niet geschoten is altjid mis.
Heb dat ook nagevraagd ja, inderdaad geldt dit helaas niet in ons corrupte landje.. Een auto moet wanneer deze deelneemt in het verkeer 100% veilig zijn... Wanneer een lamp stuk is helpt de smoes, ik heb een nieuwe thuis liggen helaas ook niet.. Lekker kinderachtig natuurlijk, maar zo werkt het welquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:13 schreef Odulla het volgende:
[..]
Geef hem weinig kans: de auto moet 100% veilig zijn, dus ook geen scherpe delen aan de bumper.
Hoezo kinderachtig?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef marcel1985 het volgende:
[..]
Heb dat ook nagevraagd ja, inderdaad geldt dit helaas niet in ons corrupte landje.. Een auto moet wanneer deze deelneemt in het verkeer 100% veilig zijn... Wanneer een lamp stuk is helpt de smoes, ik heb een nieuwe thuis liggen helaas ook niet.. Lekker kinderachtig natuurlijk, maar zo werkt het wel![]()
Helaas, t was een zilvere carrea met t spoilertje omhoogquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef TeChNo2 het volgende:
ja... (m)'n blauwe boxster toch ?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef Odulla het volgende:
[..]
Hoezo kinderachtig?
Je weet dat de wet zo is, dus aan jou de taak om je daaraan te houden.
Hoezo maakt het feit dat je boetes moet betalen als je de wet overtreed ons land corrupt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef marcel1985 het volgende:
[..]
Heb dat ook nagevraagd ja, inderdaad geldt dit helaas niet in ons corrupte landje.. Een auto moet wanneer deze deelneemt in het verkeer 100% veilig zijn... Wanneer een lamp stuk is helpt de smoes, ik heb een nieuwe thuis liggen helaas ook niet.. Lekker kinderachtig natuurlijk, maar zo werkt het wel![]()
De TS heeft nog maar net 3 maanden zijn auto (misschien een goudkleurig Golfje), dus kun je niet beweren dat hij 'continu' in aanraking zal komen met de politie ...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:35 schreef Odulla het volgende:
Dat is iets wat ik mij ook altijd afvraag. Valt me wel op dat dat meestal uit de mond van iemand komt, die regelmatig in aanraking komt met de politie.
Moet je nagaan: hij heeft pas drie maanden zijn auto, praat nu al over corrupte poltie en heeft 'pas' zijn eerste boete te pakken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
De TS heeft nog maar net 3 maanden zijn auto (misschien een goudkleurig Golfje), dus kun je niet beweren dat hij 'continu' in aanraking zal komen met de politie ...
Integendeel, je ziet veelal dat deze mensen, als ze wat langer autorijden toch minder overtredingen gaan maken, soms goedschiks, soms kwaadschiks...
Rood geld tenslotte niet voor voetgangersquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef s-e-b-a-s het volgende:
ik heb niet eens een rijbewijs maar kreeg een boete voor door rood LOPEN..!! klootzakken
er kwam 1 auto aan..die stopte voor me en deed met zn hand zoon beweging van 'loop maar' .. kom je aan de overkant komt meneer agent met zn fietsje en helpje even vertellen dat dat helemaal niet magquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:23 schreef longinus het volgende:
[..]
Rood geld tenslotte niet voor voetgangers![]()
En aan TS, bezwaarschrift indienen met de bon en datum van de bestelling van een nieuwe bumper.
Ohw, was jij dat, de volgende keer zal ik even toeteren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef marcel1985 het volgende:
Rij ik op de A12...."VOLG POLITIE" een bekeuring voor scherpe delen aan me voorbumper!!!!
De nieuwe is zelfs al besteld
HUFTERS!!!! PAK DIE PORSCHE DIE TIJDENS MIJN AANHOUDING MET 180 VOORBIJ KWAM!!!
Per dagquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:50 schreef marcel1985 het volgende:
Tis één grote corrupte bende daar... een nu ex-vriendin van me zit ook bij de politie en die vertelde ook al dat er echt van hun wordt verwacht dat ze een aantal bekeuringen per dag uitschrijven.. hoe kinderachtig het ook is.. Ze vinden altijd wel wat![]()
Nee hoor. Ik heb pas een boete binnen gekregen omdat ik vorig jaar oktober schijnbaar ergens ben gesignaleerd met een "niet goed leesbaar kenteken". Hoppa, 65 euro.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:17 schreef Odulla het volgende:
Je gewoon lekker aan de regels houden en je auto 100% veilig houden: niets aan de hand.
Mij zagen ze niet, ik jou wel al was het in een flitsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef marcel1985 het volgende:
Wat een waardeloze teringlijers lopen er rond in die apenpakkjes!
Ik heb sinds 3 maanden een andere auto waar al mijn spaarcentjes in zitten, heb er een jaar voor gewerkt en ben er heel blij mee en trots op.
Nou rij ik zaterdag op de snelweg, wi de afrit af...t bleek spiegelglad je raad het al...bam...hele voorbumper aan gort....
Rij ik chagerijnig naar huis...zet me spaarpot op de kop en bestel een nieuwe..
Wat denk je??
Rij ik op de A12...."VOLG POLITIE" een bekeuring voor scherpe delen aan me voorbumper!!!!
De nieuwe is zelfs al besteld
HUFTERS!!!! PAK DIE PORSCHE DIE TIJDENS MIJN AANHOUDING MET 180 VOORBIJ KWAM!!!
Voor geen reden vatbaar gelijk schrijven.... Genoeg ergere dingen toch? dronken rijden bijvoorbeeld
alsof iemand last heeft van een afgebroken stuk polyester aan de onderzeide van de auto![]()
Mijn kentekenplaten zijn altijd goed leesbaar, auto (inclusief platen) wordt regelmatig gewassen. Ik weet zeker dat er geen moment is geweest dat ze niet goed leesbaar zijn geweest. Maarja, dat is mijn woord tegen dat van een blauwe rat. Verloren zaak dus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:45 schreef Odulla het volgende:
Zou er inderdaad niets van verwachten: als jouw kentekenplaat op dat moment vies is en dus niet leesbaar, dan heb je inderdaad snel een boete te pakken. En het tegendeel bewijzen is lastig...
Oh het was een vriend van je begrijp ikquote:Op maandag 30 januari 2006 23:28 schreef marcel1985 het volgende:
t zijn en blijven gewoon matennaaiers..
Daar lijkt het wel sterk op aan zijn reactie te zienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:00 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oh het was een vriend van je begrijp ik
Misschien ben ik de topic starterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:12 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel sterk op aan zijn reactie te zien
Je hebt het over een matennaaier?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef marcel1985 het volgende:
[..]
Misschien ben ik de topic starter![]()
Het is nog wel een groot verschil he, kapotte remmen, of een bumper die kapot is...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:06 schreef Topmaat het volgende:
Het zal je leren, sukkel ! Moet je maar niet zo dom zijn om ermee te rijden
Als je remmen het niet doen ga je dan ook rijden? En zeggen oh sorry, maar ik heb nieuwe besteld![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |