Ik heb de boeken zowel engelstalig als nederlandstalig... Heb ze ook al meerdere keren gelezen dus...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Al lang geleden dat we die nog eens gezien hebben.
En ik moet eigenlijk nog altijd verder lezen in de boeken![]()
Shrekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Euh.. wel euh.. favoriet hmz.. Shrek vind ik echt wel goed (1 en 2 dan)
Nu ben ik natuurlijkop Nemo omdat ik die net gezien heb
Shark tale vond ik iets minder, maar daarom niet slecht uiteraard.
Nederlandstalig is uitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb de boeken zowel engelstalig als nederlandstalig... Heb ze ook al meerdere keren gelezen dus...
Dat zijn allemaal nieuwe film, heb je geen van de oudere tekenfilms ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Euh.. wel euh.. favoriet hmz.. Shrek vind ik echt wel goed (1 en 2 dan)
Nu ben ik natuurlijkop Nemo omdat ik die net gezien heb
Shark tale vond ik iets minder, maar daarom niet slecht uiteraard.
The Silmarillion is erg mooi, maar je komt er niet makkelijk doorheen... Van The Hobbit heb ik een ontzettend mooie geīllustreerde versiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nederlandstalig is uit
Ik was ergens bezig met The Silmarillion, maar ben er niet echt ver in geraakt omdat het toen echt druk werd op school (ok, nu vakantie, geen echt excuus dus)
The hobbit ligt ook nog in de kast, dus die moet ik er ook nog eens bij nemen
Assepoester ofzo bedoel je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal nieuwe film, heb je geen van de oudere tekenfilms ?
Of keek je "vroeger" nooit tekenfilms.
Phille heeft hem idd doorsparteld, dat houdt me ook wat tegen omdat hij het al niet makkelijk vond.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
The Silmarillion is erg mooi, maar je komt er niet makkelijk doorheen... Van The Hobbit heb ik een ontzettend mooie geīllustreerde versie
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet dat bijdehante mens weer
Ze zijn allebei zeer zeker het lezen waardquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Phille heeft hem idd doorsparteld, dat houdt me ook wat tegen omdat hij het al niet makkelijk vond.
The Hobbit is nog niet uit de kast gekomen
o, dat is nu redelijk onder controlequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog niet alles opgelost op je werk ?
O jee. Je huwelijk ook in de prak?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
o, dat is nu redelijk onder controle
maar bedoelde gewoon in het algemeen
Jij hebt volgens mij heel veel gelukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
o, dat is nu redelijk onder controle
maar bedoelde gewoon in het algemeen
Doeiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat richting huis; 't is weer mooi geweest
Mazzel Sjowhanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat richting huis; 't is weer mooi geweest
nee, da's ook in ordequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O jee. Je huwelijk ook in de prak?
jij weet meer dan ik?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij heel veel geluk![]()
![]()
doeiquote:
exact, daarom postte ik ook niet verderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef Tha_T het volgende:
Niet dat dat een kwartetje was maar toch
gaat alles goed?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
exact, daarom postte ik ook niet verder
Ik wacht bij nader inzien nog maar even... het regent hier kopjes en schoteltjes, en ik heb geen jas meequote:
Koop een regenpakquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht bij nader inzien nog maar even... het regent hier kopjes en schoteltjes, en ik heb geen jas mee
Watjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht bij nader inzien nog maar even... het regent hier kopjes en schoteltjes, en ik heb geen jas mee
Niet te verwarren met een Honcho trouwensquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's een poncho. En dat is weer mexicaans voor regenpak-voor-paupers
Honcho zuigtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet te verwarren met een Honcho trouwens
Want anders?quote:
Wie heeft jou tot hoofd azijnpissen benoemdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |