Ga je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:43 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kreeg vanmiddag een smsje:
"9 uur. Vanavond. Parkeerplaats waar je me eergisteren ook ophaalde. Ben er zoizo. X "
Ik ga denk ik toch voor de maffia-theorie
![]()

Volgens mij heb ik een briefje wat iemand stiekem op mijn rug heeft geplakt:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
.................................jij zoekt ze wel op zeg.. :^/ Eerst die vriendin van je, nu weer dit. Wees toch es voorzichtig ajb...

Zie topic titelquote:

Luilak! Wat is nou 13 kilometer?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:16 schreef wonderer het volgende:
Nou, ik ben weer thuis... twee uur in de bus voor een half uurtje gesprek. Mja. Ik heb nog naar Blub en Andy gezwaaid
Ben benieuwd. Als ik word aangenomen, ga ik een brommer kopen.

quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:16 schreef wonderer het volgende:
Nou, ik ben weer thuis... twee uur in de bus voor een half uurtje gesprek. Mja. Ik heb nog naar Blub en Andy gezwaaid

ik zeg wel dat het een uit de hand gelopen ritueel wasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:10 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zie topic titel![]()
edit: en als ik verkracht en vermoord in een geul eindig, wil iemand hier dan zo lief zijn om zich bij de politie te melden en te zeggen dat het de maffia was?![]()
Bij voorbaat dank![]()

Nee, dat helpt. Dan pakken ze hem nooitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik zeg wel dat het een uit de hand gelopen ritueel was![]()
lacuna coil - unspoken

Vroeger was ik in de Heer, tegenwoordig ben ik er een beetje op uitgekeken. En op Flevo stonden ooit goeie, gedurfde bands, maar ook dat valt dit jaar tegen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:49 schreef Weemz het volgende:
Okee... waarom?
* Weemz luistert Chemical Brothers - The Boxer

quote:Fleur begrijpt het ook niet helemaal. Er is geen enkele relatie tussen wat zij uit de Claridad citeert en haar belevenissen op dit forum.
Als ze goed leest, ziet ze dat LEF als argument aanvoerde dat zij niet zou bestaan. Ten eerste trekken wij ons natuurlijk weinig aan van wat LEF zegt (dat behoort men met een korreltje zout te nemen). Ten tweede is het geen bijster groot probleem voor Fleur dat een groepje van pakweg tien dames dat elke maand samenkomt om een filmpje te kijken, haar bestaan ontkent.
suckersquote:Ik lig niet in mijn bed te hyperventileren erom nee.

Oei, je bent zelfs langs mijn flat gekomen, als je de 83 had. Dan had ik je bijna kunnen aanraken!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:16 schreef wonderer het volgende:

13000 meterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Luilak! Wat is nou 13 kilometer?
![]()

Als ik word aangenomen, krijg je die kans nog welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oei, je bent zelfs langs mijn flat gekomen, als je de 83 had. Dan had ik je bijna kunnen aanraken!

Volgens mij wordt 't rap tijd dat jij even een geheel ander vriendenclubje gaat opzoeken, want dit gaat niet goed zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:01 schreef Camoth het volgende:
Ik op een christelijk forum, waar ze in een of ander krant/tijdschrift/flyer/kutpapiersel beweerde dat ik niet besta:
[..]
[..]
suckers![]()

Ik krijg hele studentenverenigingen achter me aan uit Groningen... christelijke nog welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Volgens mij wordt 't rap tijd dat jij even een geheel ander vriendenclubje gaat opzoeken, want dit gaat niet goed zo![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |