Eh, let it all out?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:17 schreef Ryan_R het volgende:
Rij ik speciaal naar een winkel toe om iets voor mijn hiker te kopen, is er een outlet store voor in de plaats gekomen. Wat moet ik daar nou weer mee![]()

Dat is hun probleem toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Bataviadorp/stad staat vol met dat soort winkels![]()

Als je die link weer weet, mail het dan ff...want ik vergeet het ook steedsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Rain of Fire
ik ben alweer die link vergeten en wilde me nog aanmelden voor een raid scholomance vanavond..

quote:

quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als je die link weer weet, mail het dan ff...want ik vergeet het ook steeds

Ik wil zo graag eens lvl 40 worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]en ik wil zo graag mijn dreadmist hoedje
![]()

Nicht....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wij nichten horen dat soort winkels leuk te vinden........toch![]()

Moet natuurlijk wel een beetje provocerenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nicht....
Is gewoon homo ook goed?

Provoceren is zo... nichterigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel een beetje provoceren![]()

ach mijn sociale leven staat ook al op een zeer laag pitje..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik wil zo graag eens lvl 40 worden.Met mijn Alliance Rogue zit ik bijna op lvl 30....dus dat schiet al op.....al heeft mijn Horde Rogue nu al veel meer geld dankzij jou.
Dus daar ga ik ook lekker veel mee spelen. Daaahaaag sociaal leven
...Heerlijk...geen sociaal leven meer...heb ik jaren voor moeten werken.

Ik moet ook nog 's lvl40 zien te worden. Hoogste is 31. Ik raak snel verveeld bij 1 poppetje met als gevolg dat ik er nu meerdere heb rondzwerven zo rond de level 11/12quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik wil zo graag eens lvl 40 worden.Met mijn Alliance Rogue zit ik bijna op lvl 30....dus dat schiet al op.....al heeft mijn Horde Rogue nu al veel meer geld dankzij jou.
Dus daar ga ik ook lekker veel mee spelen. Daaahaaag sociaal leven
...Heerlijk...geen sociaal leven meer...heb ik jaren voor moeten werken.

Ja en dan vooral stuntelend bij de NSquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Er is niets poëtischer dan een stel verzopen Duitsers in de Nederlandse regen hoor

Nah meid, je bent zojuist wel gedumpt door een ERG originele jongenquote:

Neuh, dat kan ik Wax niet aan doen. Ik heb ze even laten zien hoe ze een kaartje naar Koblenz konden kopenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en dan vooral stuntelend bij de NSIk had ze een kaartje dinxperlo aangesmeerd of zo hoor

Kreeg vanmiddag een smsje:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah meid, je bent zojuist wel gedumpt door een ERG originele jongen
"Voor je eigen veiligheid wil ik nu stoppen voordta ik meer voor je ga voelen"
Ik vind 'm werkelijk GE-NI-AAL!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |