nee, wel in korte broekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Liep ie in zijn zwembroek?
Ik wens je veel plezier en sex toe!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:53 schreef Cybart het volgende:
ik ga strax naar griekenland
![]()
en ik heb het mail adres van mn "helena paparizou homo"...
gisteren een uur lang mee staan ouwehoeren... hij's cute
maar goed, nu ga ik dus op vakantie en hij is nog op vakantie...
maar hij heeft gewoon weken vakantie want 2 weken geleden was ie nog op kos (nee da's gewoon een eiland)
ik ga ff de kamer rondspringen dat ik zo op vakantie ga
ik heb het nodigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier en sex toe!
omdat je zo aandringtquote:Stuur me maar geen kaartje, m'n brievenbus is al zo vol.
Welke van de 2?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb het nodig
[..]
omdat je zo aandringt
MARKIE !!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Veel plezier Bartje, ook met de seks
Ach op vakantie is iedereen altijd een stukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
MARKIE !!!!!!!!!
thanks,
ik heb nog geen slachtoffer
ik ga gewoon over straat lopen en "neuken?" roepen....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ach op vakantie is iedereen altijd een stukgewilliger
Niet te hard roepen he? Anders gaan ze er wat van denken...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ga gewoon over straat lopen en "neuken?" roepen....
kijken of dat het gewenste resultaat heeft....
of heb jij nog betere tips?
dan kom je weer net iets TE desperate overquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:41 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Niet te hard roepen he? Anders gaan ze er wat van denken...
Of je zet gewoon Dortmund en een pijl naar beneden voor op je t-shirtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan kom je weer net iets TE desperate over
Gewoon een bar inlopen en een beetje rondkijken, lijkt me beter. En daarna het strand opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ga gewoon over straat lopen en "neuken?" roepen....
kijken of dat het gewenste resultaat heeft....
of heb jij nog betere tips?
"waar moet ie in" en dan wijzen naar elke voorbijganger die er schappelijk uitziet "daar moet ie in"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Of je zet gewoon Dortmund en een pijl naar beneden voor op je t-shirt
goeiemoguh buurvrouw!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:44 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Gewoon een bar inlopen en een beetje rondkijken, lijkt me beter. En daarna het strand op![]()
Goedemorgen trouwens
Ga je daarna gewoon nog effe zwemmen in zee, ben je ook weer schoon.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
goeiemoguh buurvrouw!
en dan overal het zand terugvinden zeker
of is dat in het kader romantisch zijn?
en je wederhelft is daar al van op de hoogte...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:55 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ga je daarna gewoon nog effe zwemmen in zee, ben je ook weer schoon.![]()
Romantisch? Hmmm, staat gewoon op mijn verlanglijstje![]()
Duinhomo'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
en je wederhelft is daar al van op de hoogte...
bah, vieze duinhomo's ';)
"Papa, wat is een duinhomo?"quote:
Ach ik nog iets minder dan anderhalve maand werken voordat ik op vakantie ga...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
fijne vakantieik moet nog 3 weken werken..
Have funquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:21 schreef Cybart het volgende:
jongens, veel plezier nog in dit kutland
Ja...maar goed jij....JIJ!...dan heb je het ook wel over een stakker he...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:18 schreef Andyvie het volgende:
Euhmm, ik ga helemaal niet op vakantie. Dus niet klagen allemaal!
We dont care.....quote:
Duidelijk...we moeten je te vriend houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
waha ik zeg zo tegen m'n klant "een fijne dag nog"
BOEM et begint me toch te stortregenen![]()
Rain of Firequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Duidelijk...we moeten je te vriend houden.
En bedankt hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja...maar goed jij....JIJ!...dan heb je het ook wel over een stakker he...![]()
Hier in Wageningen is het nog steeds droogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
waha ik zeg zo tegen m'n klant "een fijne dag nog"
BOEM et begint me toch te stortregenen![]()
ik ga vanavond naar huis rijden, en dan lekker eten. Vervolgens ga ik trachten mijzelf richting de sportschool te sleuren na 5 weken op mijn reet gezeten te hebben.. en daarna ga ik tv kijken om uiteindelijk in slaap te vallen.. (na mezelf eerst opgefrist te hebben uiteraard).quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb echt een hekel aan mensen die hier alleen maar komen om te vertellen wat ze gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |