abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:05:00 #151
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:09:00 #152
89730 Drugshond
pi_29389135
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:01 schreef flugeltje het volgende:
Zo'n beveiliging is duur. Hebben ze geld/budget voor nodig. Bij voorkeur afkomstig van Speedy
Qua prijs valt het wel mee hoor, ze kunnen de ip-adressen van iedereen zien wie er inlogt en de combinatie serial + ip moet uniek zijn. Dat is een kleine (database) wijziging en een extra controle.
= veel minder dan een dag werk.

En de applicatie wordt er iets minder gebruikersvriendelijk door. Vanwege de koppeling tussen IP en radarcode.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:14:40 #153
13077 JoeKurr
DFDT Flight Lead
pi_29389366
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:09 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Qua prijs valt het wel mee hoor, ze kunnen de ip-adressen van iedereen zien wie er inlogt en de combinatie serial + ip moet uniek zijn. Dat is een kleine (database) wijziging en een extra controle.
= veel minder dan een dag werk.

En de applicatie wordt er iets minder gebruikersvriendelijk door. Vanwege de koppeling tussen IP en radarcode.
Daar zat ik dus ook al aan te denken.
Genereert ook weer extra inkomsten, van mensen die thuis en op het werk de radar willen zien.
Ik denk dat ik ze maar eens een mailtje ga sturen waarin ik aanbied voor ¤108 per uur die beveiliging te verbeteren.
Past niet in een MiG-21, maar wél in een MiG-29
Tweede overall bij het Europees Kampioenschap Lock On: Flaming Cliffs
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:20:25 #154
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29389534
Ik heb vanochtend nog even flink zitten na te denken.
Als ik wil kan ik zo mijn geld gaan terug eisen.
Ik ben immers niet eens verandwoordelijk voor die 2 code's.
Ik heb dut voor iemand anders de volle pond betaald.
Daarnaast kan ik de mails uitprinten en + met de brief die ik aangetekent heb gekregen hiermee naar het politiebreau gaan
Kortom, als ze mij het geld niet terug geven dan kan ik dit er toch ook gelijk bij die klacht in gooien?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:46:04 #155
89730 Drugshond
pi_29390360
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb vanochtend nog even flink zitten na te denken.
Als ik wil kan ik zo mijn geld gaan terug eisen.
Ik ben immers niet eens verandwoordelijk voor die 2 code's.
Ik heb dut voor iemand anders de volle pond betaald.
Daarnaast kan ik de mails uitprinten en + met de brief die ik aangetekent heb gekregen hiermee naar het politiebreau gaan
Kortom, als ze mij het geld niet terug geven dan kan ik dit er toch ook gelijk bij die klacht in gooien?
Doe eerst maar aangifte bij de politie en vraag in een nette brief aan WOL je geld terug. Indien zij in gebreke blijven kun je altijd nog naar een rechtsbijstandwinkel. Wat publiciteit is ook nooit weg.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:47:26 #156
34663 SpeedyGJ
pi_29390410
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:46 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Doe eerst maar aangifte bij de politie en vraag in een nette brief aan WOL je geld terug. Indien zij in gebreke blijven kun je altijd nog naar een rechtsbijstandwinkel. Wat publiciteit is ook nooit weg.
En wat kan ik het beste in het mailtje zetten?
En wat moet ik nou op het politiebureau zeggen?
pi_29390434
kan die niet beter eerst naar rechtsbijstand en dan naar de politie
pi_29390484
gewoon aangifte doen van afpersing

en idd, naar de rechtsbijstandswinkel gaan. maar waarom heb je eigenlijk betaald? ze hadden geen poot om op te staan.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:50:38 #159
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29390512
Aangifte bij de politie?
Die lui hebben toch helemaal geen verstand van dit soort dingen
pi_29390562
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:49 schreef Byte_Me het volgende:
maar waarom heb je eigenlijk betaald? ze hadden geen poot om op te staan.
Waarom geef jij je portemonnee af aan een drugsverslaafde die met een HIVspuit in de ene en een blinkend mes in de andere hand duidelijk maakt dat het slecht met je afloopt als je je portemonnee niet geeft? Hij heeft geen poot om op te staan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:53:43 #161
34663 SpeedyGJ
pi_29390611
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:49 schreef Byte_Me het volgende:
gewoon aangifte doen van afpersing

en idd, naar de rechtsbijstandswinkel gaan. maar waarom heb je eigenlijk betaald? ze hadden geen poot om op te staan.
Zoals eerder al vermeld, ik stond onder enorme druk door die klote mailtjes van hun!
Oke, even alles duidelijk op een rijtje.
Wat moet ik nou eerst doen.
Rechtswinkel - Politie.
Politie - Rechtswinkel.

Wat doen ze dan?

Rechtswinkel: .........
Politie: .......

Wat moet ik allemaal door geven?

Rechtswinkel: .........
Politie: ........
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:05:43 #162
89730 Drugshond
pi_29390970
Eerst een brief naar WOL dat je het niet eens bent met de gang van zaken. En je voelt je zwaar gedupeerd omdat je nu als aanspreekpunt verantwoordelijk wordt gehouden. Vraag aan de directeur een minnelijke houding waarbij je duidelijk te kennen geeft dat dit nooit meer zal gebeuren.
En dat je graag het geld terug wilt zien, omdat de brief zoveel indruk op je heeft gemaakt zonder daarbij juridisch advies in te winnen waardoor je prompt tot het overmaken van het zogenaamd verschuldigde bedrag bent gegaan. Geef ook aan dat je net als WOL een weerfanaat bent. En dat er van kwade opzet geen sprake is.

Je mag wel iets zeggen over de strekking van die brief die WOL heeft gestuurd en dat deze heel intimiderend overkwam. En dat eigenlijk niet past bij een gerenomeerd bedrijf als WOL. Vraag om volledige restitutie van het overgemaakte bedrag omdat je vermoed dat er sprake is van onrechtmatige dwang om over te gaan tot het doen van deze betaling.

In het geval dat WOL in gebreke blijft kun je aangeven dat je zult overgaan tot het doen van een aangifte bij de politie en juridische bijstand zoekt / de publiciteit zoekt. Omdat de hele gang van zaken vanuit jou optiek enkele morele grenzen zijn overschreden.

PS : Anderzijds kunnen ze dan ook gaan bijten door alle logs door te nemen om te achterhalen waar je mogelijk fout hebt gezeten. . . en dan kan het nog wel eens een klein gemeen gevechtje worden met de langste adem. Ik betwijfel Speedy of je deze rust wel kunt bewaren... (ik denk het niet).

Als je een brief schrijft, blijf netjes geef aan dat je net als WOL een weerfanaat bent en enerzijds betreurt dat e.e.a. zo heeft kunnen lopen. Maar geef ook duidelijk aan dat WOL deze materie ook niet netjes heeft behandeld. Omdat ze een claim de deur uit stuurde nadat je netjes je excusses had aangeboden. En je had van WOL een meer begripsvolle houding verwacht.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:10:23 #163
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29391102
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:05 schreef Drugshond het volgende:
Eerst een brief naar WOL dat je het niet eens bent met de gang van zaken. En je voelt je zwaar gedupeerd omdat je nu als aanspreekpunt verantwoordelijk wordt gehouden. Vraag aan de directeur een minnelijke houding waarbij je duidelijk te kennen geeft dat dit nooit meer zal gebeuren.
En dat je graag het geld terug wilt zien, omdat de brief zoveel indruk op je heeft gemaakt zonder daarbij juridisch advies in te winnen waardoor je prompt tot het overmaken van het zogenaamd verschuldigde bedrag bent gegaan. Geef ook aan dat je net als WOL een weerfanaat bent. En dat er van kwade opzet geen sprake is.

Je mag wel iets zeggen over de strekking van die brief die WOL heeft gestuurd en dat deze heel intimiderend overkwam. En dat eigenlijk niet past bij een gerenomeerd bedrijf als WOL. Vraag om volledige restitutie van het overgemaakte bedrag omdat je vermoed dat er sprake is van onrechtmatige dwang om over te gaan tot het doen van deze betaling.

In het geval dat WOL in gebreke blijft kun je aangeven dat je zult overgaan tot het doen van een aangifte bij de politie en juridische bijstand zoekt / de publiciteit zoekt. Omdat de hele gang van zaken vanuit jou optiek enkele morele grenzen zijn overschreden.

PS : Anderzijds kunnen ze dan ook gaan bijten door alle logs door te nemen om te achterhalen waar je mogelijk fout hebt gezeten. . . en dan kan het nog wel eens een klein gemeen gevechtje worden met de langste adem. Ik betwijfel Speedy of je deze rust wel kunt bewaren... (ik denk het niet).

Als je een brief schrijft, blijf netjes geef aan dat je net als WOL een weerfanaat bent en enerzijds betreurt dat e.e.a. zo heeft kunnen lopen. Maar geef ook duidelijk aan dat WOL deze materie ook niet netjes heeft behandeld. Omdat ze een claim de deur uit stuurde nadat je netjes je excusses had aangeboden. En je had van WOL een meer begripsvolle houding verwacht.

O ja Speedy... Niet zelf schrijven en meteen verzenden hè...... Laat er eerst ff mensen naar kijken.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_29391188
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:05 schreef Drugshond het volgende:
In het geval dat WOL in gebreke blijft kun je aangeven dat je zult overgaan tot het doen van een aangifte bij de politie en juridische bijstand zoekt / de publiciteit zoekt.
Goed verhaal, met deze opmerking, dat ik in de gequote passage minder specifiek zou zijn.

"......dat je zult overgaan tot het nemen van verdere stappen." lijkt me genoeg. Wat vind jij?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 augustus 2005 @ 14:20:21 #165
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29391374
Ik weet niet hoe het staat met de 'claim' van WOL
Maar ik wilde nog even reageren op een post
quote:
Trouwens, een zescijferige code is sowieso maar een erg zwakke vorm van beveiliging... Er zijn slechts een miljoen mogelijke combinaties; dus een redelijke kans dat je goed gokt als je een willekeurig nummer invoert.
INderdaad, daarnaast kan ik uit de source van de website zonder probleem zien naar welke pagina de code gesubmit wordt

1action="/radar/sod/pincode.asp" method="POST"

Ik kan in een kwartiertje een scriptje te schrijven welke van 000000 tot 999999 submit.
Als dit de enige beveiliging is, kan iedereen binnen een uur diverse codes releasen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:22:22 #166
89730 Drugshond
pi_29391428
Op dit moment loopt er nog geen procedure of niks... het is voorlopig alleen Speed versus Eric
(that's all). Op het moment dat er juridische correspondentie gaat verlopen is er sprake van bemiddeling (zonder rechtswege). Pas als de bemiddelingen compleet vastlopen ben je weer een stap verder. Maar omgekeerd kun je er wel een prestege zaak van maken (zie mijn eerdere posting).
- Mag het OM ip-adressen traceren naar NAW gegevens op basis van een dubieuze bewijslast -

Ik zou voor de laatste optie gaan But hey that's me.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:23:35 #167
89730 Drugshond
pi_29391467
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed verhaal, met deze opmerking, dat ik in de gequote passage minder specifiek zou zijn.

"......dat je zult overgaan tot het nemen van verdere stappen." lijkt me genoeg. Wat vind jij?
Eens....
pi_29391557
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:22 schreef Drugshond het volgende:
- Mag het OM ip-adressen traceren naar NAW gegevens op basis van een dubieuze bewijslast
Hij heeft natuurlijk de Staatsveiligheid en de hele Nederlandse bevolking wel ERNSTIG in gevaar gebracht. Gevoegd bij het feit dat het OM verder helemaal NIETS beters te doen heeft....

Nou Speedy, was fijn je gekend te hebben

woensdag 3 augustus 2005 @ 15:01:14 #169
34663 SpeedyGJ
pi_29392666
Tja ik doe mijn best mja whatever
Ik wordt overal van beschuldigt, ik krijg de mails enzo en dit pik ik gewoon niet meer.

Beste .......

Ik ben het niet eens me de gang van zaken, ik voel me zwaar gedupeerd omdat ik nu als aanspreekpunt verandwoordelijk wordt gehouden.
We wisten niet dat we die code's openbaar mochten maken, het staat ook nergens in de policy aangegeven, hierbij waren we dus totaal niet op de hoogte.
Na de mail zijn we ook onmiddelijk mee gestopt, en dit zal ook nooit meer gebeuren.
Na die mail van gister ben ik erg van geschrokken, ik zit momenteel al vanaf het begin in volle spanningen, het heeft me te veel indruk gemaakt zonder advies van juridisch te winnen waardoor ik prompt tot het overmaken van het zogenaamd verschuldigde bedrag ben overgegaan.
Hiervoor zou ik graag mijn geld willen terug krijgen omdat ik me nu wel aansprakelijk voel voor die 2 users die de code openbaar hebben gemaakt, tenslotte heb ik voor hun betaald.
Ik ben een weerfreak, en niet zo'n beetje ook.
Ik volg vanaf mijn 5de jaar al het weer, en nu is het een grote hobby van mij geworden.
Ik heb veel gebruik gemaakt van uw radar, en ook met trots gebruikt, en ik vind het nu erg jammer dat dit zo moet gaan lopen.

Over het mailtje van gister zei u dat ik degene was die veel code's openbaar heb gemaakt.
Dit kon u via de logfiles zien.
Maar ik heb ook al gevraagt of jullie kunnen nagaan dat ik veel code's heb opgevraagt, daarnaast wil ik graag bewijzen zien dat ik veel code's openbaar heb gemaakt.
Ik vind ook dat die mail heel intimiderend overkomt.
Ik wil graag de volledige restitutie van het het overgemaakte bedrag, omdat ik vermoed dat er spake is van onechtmatige dwang om over te gaan tot het doen van deze betaling.

Met vriendelijke groet: Gerrit-Jan

Toevoegingen = toegestaan
Verwijderen = toegestaan.
Etc, kortom, maak deze mail maar een beetje af.
Misschien dat ik te hard ben mja dat moeten jullie maar even bekijken.
pi_29392904
quote:
Beste .......

Ik ben het niet eens met de gang van zaken, ik voel me zwaar gedupeerd omdat ik nu als aanspreekpunt verandwoordelijk wordt gehouden voor het doorgeven van deze zogenaamde inlogcodes.

We wisten niet dat we die code's openbaar mochten maken, het staat ook nergens in de policy aangegeven, hierbij waren we dus totaal niet op de hoogte. We konden dit ook op geen enkele wijze zijn. Na de mail hebben we de verspreiding van uw zes-cijferige codes gestaakt.

Na die mail van gister ben ik erg van geschrokken, ik zit momenteel al vanaf het begin in volle spanningen, het heeft veel indruk op me gemaakt zonder juridisch advies te winnen waardoor ik prompt tot het overmaken van het zogenaamd verschuldigde bedrag ben overgegaan. Ik ben van mening dat ik dit bedrag nimmer had hoeven voldoen en vertrouw erop dat dit bedrag per ommegaande aan mij terugbetaald zal worden.

Ik ben een weerfreak, en niet zo'n beetje ook. Ik volg vanaf mijn 5de jaar al het weer, en nu is het een grote hobby van mij geworden. Ik heb veel gebruik gemaakt van uw radar, en ook met trots gebruikt, en ik vind het nu erg jammer dat dit zo moet gaan lopen.

Over het mailtje van gister zei u dat ik degene was die veel code's openbaar heb gemaakt.
Dit kon u via de logfiles zien. Maar ik heb ook al gevraagd of jullie kunnen nagaan dat ik veel code's heb opgevraagt, daarnaast wil ik graag bewijzen zien dat ik veel code's openbaar heb gemaakt.

Verder wil ik u er graag op wijzen dat de teksten in uw email zeer intimiderend overkomen. Een gerespecteerd bedrijf kan dit soort 'problemen' naar mijn mening in vele betere bewoordingen kenbaar maken. Tevens klinkt uw taalgebruik erg minachtend tegenover diversen van uw klanten die zelf betaald hebben voor de radar en ook gebruik maakten van het forum.
iets aangepast.. er zijn vast mensen die meer kunnen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:11:08 #171
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29393044
zorg dat je het adres van die advocaat krijgt. kan je daar naartoe schrijven. kost het hen ook direct centjes
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_29393241
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef -erwin- het volgende:
zorg dat je het adres van die advocaat krijgt. kan je daar naartoe schrijven. kost het hen ook direct centjes
http://www.vindadviseurs.nl/adviseurs/36482-3777111
even doorlinken naar die site die daar gegeven wordt, en bij de contact info staat het adres (inderdaad ook in Nijmegen, niet alleen in Arnhem zoals ik gister dacht)
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:20:27 #173
34663 SpeedyGJ
pi_29393336
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

iets aangepast.. er zijn vast mensen die meer kunnen
Ik wacht nog even af
Thnx
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 augustus 2005 @ 15:24:32 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29393462
Geachte .......

Ik ben het niet eens met de gang van zaken, ik voel me zwaar gedupeerd omdat ik nu als aanspreekpunt verantwoordelijk wordt gehouden voor het doorgeven van deze zogenaamde inlogcodes.

Ik ben nooit op de hoogte geweest dat uw dagcodes persoonsgebonden zijn. Er is geen policy op uw website welke gebruikers hier op wijst. Tevens is direkt na uw mail het verspreiden van uw zes-cijferige codes gestaakt, waarmee ik mijn goede wil nadrukkelijk heb aangetoont.

Uw mail van gisteren is van een dusdanig intimiderend strekking dat ik zonder juridisch advies in te winnen prompt ben overgegaan tot het overmaken van het zogenaamd verschuldigde bedrag. Na bezinning ben ik echter van mening dat ik dit bedrag nimmer had moeten voldoen en eis derhalve dat dit bedrag van ¤ xxxx per ommegaande wordt teruggestort op rekening nummer xxxx tnv xxxx. Indien u niet tot terug betaling overgaat zie ik mij genoodzaakt om aangifte te doen wegens intimidatie. Immers heeft u tot op heden nog niet aannemlijk kunnen maken dat ik niet ten goede trouw heb gehandeld.

Ik ben een weerfreak, en niet zo'n beetje ook. Ik volg vanaf mijn 5de jaar al het weer, en nu is het een grote hobby van mij geworden. Ik heb veel betaald gebruik gemaakt van uw radar. Ik vind het nu erg jammer dat dit zo heeft moeten gaan lopen.

Hoogachtend
pi_29394605
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Geachte .......

Ik ben het niet eens met de gang van zaken, ik voel me zwaar gedupeerd omdat ik nu als aanspreekpunt verantwoordelijk word gehouden voor het doorgeven van deze zogenaamde inlogcodes.

Ik ben nooit op de hoogte geweest dat uw dagcodes persoonsgebonden zijn. Er is geen policy op uw website die gebruikers hier op wijst. Tevens is direkt na uw mail het verspreiden van uw zes-cijferige codes gestaakt, waarmee ik mijn goede wil nadrukkelijk heb aangetoond.

Uw mail van gisteren is van een dusdanig intimiderende strekking dat ik zonder juridisch advies in te winnen prompt ben overgegaan tot het overmaken van het zogenaamd verschuldigde bedrag. Na bezinning ben ik echter van mening dat ik dit bedrag nimmer had moeten voldoen en eis derhalve dat dit bedrag van ¤ xxxx per ommegaande wordt teruggestort op rekening nummer xxxx tnv xxxx. Indien u niet tot terugbetaling overgaat zie ik mij genoodzaakt om aangifte te doen wegens intimidatie. Immers heeft u tot op heden nog niet aannemelijk kunnen maken dat ik niet te goeder trouw heb gehandeld.

Ik ben een weerfreak, en niet zo'n beetje ook. Ik volg vanaf mijn 5de jaar al het weer, en nu is het een grote hobby van mij geworden. Ik heb veel betaald gebruik gemaakt van uw radar. Ik vind het nu erg jammer dat dit zo heeft moeten gaan lopen.

Hoogachtend
Wat correcties toegevoegd

Vergeet ook niet om te vragen of ze documenten kunnen overleggen waaruit zou blijken hoe groot de schade precies is, en door wie die schade aangericht zou zijn. Volgens mij kunnen ze dat helemaal niet namelijk

O ja, en niet alleen aangifte wegens intimidatie, maar ook poging tot oplichting middels spookfactuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')