Dat zei ik toch ook in de OP? Dat de jongen het gesprek lopende moet houden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef chelle-piep het volgende:
bij mij is het altijd andersom...
ik moet het gesprek draaiende houden op msn...
en dan gaan we maar een spelletje spelen
chelle!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef chelle-piep het volgende:
bij mij is het altijd andersom...
ik moet het gesprek draaiende houden op msn...
en dan gaan we maar een spelletje spelen
Of je kijkt even in het profiel van chelle-piepquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook in de OP? Dat de jongen het gesprek lopende moet houden?
Ach het is een zij. Sorry hoor dat ik je persoonlijk geraakt heb diehgk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef diehgk het volgende:
[..]
Of je kijkt even in het profiel van chelle-piep
Daar heb ik persoonlijk nou echt NOOIT last van...!quote:Het is een alom bekend feit dat de meeste meisjes niet zo spraakzaam zijn.
mja dan neuk je sowieso nietquote:STELLING: De jongen zou het gesprek moeten beeindigen als het gesprek te eenzijdig wordt.
Wanneer is een jongen niet boeiend dan in jouw ogen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:17 schreef Wolkje het volgende:
Als ik een jongen niet boeiend vind geef ik zulke antwoorden, anders ben ik wel spraakzaam hoor.
De KEYquestion voor alle puber jongens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer is een jongen niet boeiend dan in jouw ogen?
Idd ik was ook altijd onder de indruk dat als ze zo weinig tegen je zeggen dat ze je niet interessant vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef diehgk het volgende:
Wat lul je? tegen mij praten meisjes altijd wel veel... Ze vertellen zelfs dingen en vragen van alles... ALs ze je niet intressant vinden ja DAN zeggen ze niks nee.....
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:19 schreef Northside het volgende:
Als je merkt dat je de zinnen uit ze moet trekken, maak dan een laatste kutopmerking waardoor d'r avond goed verknald is (iets over d'r gewicht is altijd aardig) en voeg je weer bij je vrienden en het bier dat op je wacht.
Over het algemeen kan je er van uit gaan: hoe fouter, hoe beter. Bijvoorbeeld, gasten waar de playerigheid van af straalt doen het uitstekend bij de vrouwen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
De KEYquestion voor alle puber jongens.
Trouwens, ik vraag me ook af wat nou de perfecte jongen is voor een meisje. Als je hoort wat meisjes om je heen zeggen als je ernaast zit: "Ooh kijk die die ziet er toch niet uit!" "Ohhh die heeft zn haar verkeerd zitten". Tering wanneer is het dan wel goed?![]()
Als ik hem niet interessant vindquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer is een jongen niet boeiend dan in jouw ogen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef boyv het volgende:
Je bent gewoon niet interessant genoeg als alleen jij blijft praten.
Ik denk idd dat het ook meer daar aan ligt. ALS meisjes geinteresseert zijn, is het meestal niet moeilijk om een goed gesprek te hebben. Dan gaat het meer om de responsen die je moet geven, anders geven ze het op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef diehgk het volgende:
Wat lul je? tegen mij praten meisjes altijd wel veel... Ze vertellen zelfs dingen en vragen van alles... ALs ze je niet intressant vinden ja DAN zeggen ze niks nee.....
quote:Het is een alom bekend feit dat de meeste meisjes niet zo spraakzaam zijn. Bij de meesten is het zelfs zo dat je een gesprek echt draaiende moet houden door middel van continu vragen stellen of het afwerken van het standaard CU2 vragenlijstje.
Dat ik volgens jou met de verkeerde meiden omga maakt de OP nog niet fout hoor. Bovendien is het niet iets wat bij mij speelt. Het is bekend dat over het algemeen de jongens meer moeite moeten doen dan het meisje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind jouw gehele OP een beetje fout.
Ik denk dat jij met de verkeerde meiden omgaat, want ik ken er genoeg die een gesprek volblaten.
Kan ik van tevoren zien bij iemand die ik toevoeg, of die weinig gaat praten? Kom op zeg, je kan echt niet aan een foto of cu2 lijstje zien of iemand wel of niet spraakzaam is op msn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:11 schreef marlieske het volgende:
[..]
lol vrouwen die zwijgzaam zijnjij valt op het verkeerde typ kan niet anders.
en stel dan ook vragen die niet zo kort te beantwoorden zijn, vraag ze iets intresants..... iig iets dat hun intresant vinden.
JIJ : niet van goh je bent 17 he.
ZIJ> eeuh ja
JIJ: jij zit ook op FOK! he
ZIJ> tuurlijk
Gaat nergens over en ik zou je zelfs eng vinden![]()
Dat komt omdat het meisje met 25 gasten tegelijk aan het chatten is en op de cam nog allerlei handelingen moet verrichten en "pijn-in-de-nek-foto's" moet maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
Jongens krijgen dan vaak van het betreffende meisje op MSN geen vragen terug want dat is natuurlijk teveel typwerk. Ik hoorde laatst zelfs nog dat een jongen een meisje tijdens een date echt aan de praat heeft moeten houden om het gesprek lopende te houden. Een jongen moet hierdoor dus gigantisch veel tijd in een meisje gaan steken terwijl de respons echt minimaal is wat niet echt motiverend is voor de jongen.![]()
De OP is wél fout want "Het is een alom bekend feit dat de meeste meisjes niet zo spraakzaam zijn." klopt naar mijn mening helemaal niet. En het is dus helemaal niet bekend bij mij dat over het algemeen jongens meer moeite moeten doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat ik volgens jou met de verkeerde meiden omga maakt de OP nog niet fout hoor. Bovendien is het niet iets wat bij mij speelt. Het is bekend dat over het algemeen de jongens meer moeite moeten doen dan het meisje.
Hou je klepquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
Oh én waar komen dan overigens die uitspraken dat meiden eens hun klep moeten houden vandaan?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Ik hoor juist van meisjes dat jongens juist heel weinig typen over het algemeen en niet andersom. Ik chat eigenlijk meer met meisjes dan met jongens, omdat die over het algemeen niet zo interessant zijn op msn, maar meer in real life om mee te ouwehoeren.
Dat vind ik een goeie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:02 schreef Jett het volgende:
waarom zou je tijd steken in een meisje die niks boeiends te melden heeft
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:02 schreef Jett het volgende:
waarom zou je tijd steken in een meisje die niks boeiends te melden heeft
Dát is nou de zwakheid van jongens. Voor een jongen is het imo ONMOGELIJK om keiharde hard-to-get te spelen tegen een super lekker wijf. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar dat lukt gewoon niet en die ervaring hoor ik van meerdere jongens. Het is gewoon zo dat een lekker wijf de jongens voor het uitkiezen heeft, dus gaat ze echt geen moeite doen om er één te krijgen terwijl dr jongens in de rij voor dr staan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:04 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Waarom zou je tijd steken in 'n meid? Als je ze maar lang en hard genoeg negeert komen ze vanzelf smeken om aandacht.
Ik ben inderdaad erg boring.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:11 schreef Stephan4kant het volgende:
Waarom zou je een gesprek kunstmatig in leven houden? Als die ander geen antwoord geeft, of een matig antwoord, dan is er geen interesse.
TS, je bent niet interessant genoeg en daar moet je wat aan doen of er mee leren leven
Als jongen moet je jezelf gewoon asociaal negerend en denigrerend opstellen, mij lukt het ^^''quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:29 schreef Valid het volgende:
[..]
Dát is nou de zwakheid van jongens. Voor een jongen is het imo ONMOGELIJK om keiharde hard-to-get te spelen tegen een super lekker wijf. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar dat lukt gewoon niet en die ervaring hoor ik van meerdere jongens. Het is gewoon zo dat een lekker wijf de jongens voor het uitkiezen heeft, dus gaat ze echt geen moeite doen om er één te krijgen terwijl dr jongens in de rij voor dr staan.
Meen je dit nou serieus?quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:10 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Als jongen moet je jezelf gewoon asociaal negerend en denigrerend opstellen, mij lukt het ^^''
Om de een of andere reden doet dat me denken aan de handleiding hoe je breezersletjes moet behandelen, stond eens in het Breezah topic in GC.quote:
Ik vind mensen die op zo'n manier een meisje (proberen te) versieren gewoon zielig.quote:
Waarom zo'n oordeel? Wat werkt, werkt nu eenmaal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vind mensen die op zo'n manier een meisje (proberen te) versieren gewoon zielig.
Ja, maar ik vind dat ten eerste tegen het meisje een totaal verkeerde houding. Waarom zou je je gevoelens voor iemand onderdrukken door degene te negeren en er niet aardig mee omgaan? Ik vind dat dan trouwens ook wel de zwakte van een meisje hoor, dat ze dan nog voor die jongen valt...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom zo'n oordeel? Wat werkt, werkt nu eenmaal.
Je onderdrukt toch helemaal geen gevoelens? Je speelt het spelletje alleen mee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat ten eerste tegen het meisje een totaal verkeerde houding. Waarom zou je je gevoelens voor iemand onderdrukken door degene te negeren en er niet aardig mee omgaan?
Maar waarom? Als de menselijke natuur zo is, dan is dat nu eenmaal zo.quote:Ik vind dat dan trouwens ook wel de zwakte van een meisje hoor, dat ze dan nog voor die jongen valt...
quote:Maar goed, das mijn mening (en ervaring trouwens).
Okay, top, reuzeleuk om te wetenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vind mensen die op zo'n manier een meisje (proberen te) versieren gewoon zielig.
Ja, maar waarom zou je zo'n spelletje meespelen? Ik snap dat nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je onderdrukt toch helemaal geen gevoelens? Je speelt het spelletje alleen mee.
Nou, zo is de menselijke natuur niet.quote:Maar waarom? Als de menselijke natuur zo is, dan is dat nu eenmaal zo.
Goed hequote:Op maandag 15 augustus 2005 15:39 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Okay, top, reuzeleuk om te weten![]()
![]()
Ik speel het spelletje mee omdat ik het leuk vind. Als je het niet leuk vind moet je het vooral niet doen want dan lukt het je toch niet, het kost namelijk wel enige moeite.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je zo'n spelletje meespelen? Ik snap dat niet![]()
Ben het niet echt van plan neequote:Op maandag 15 augustus 2005 15:43 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Ik speel het spelletje mee omdat ik het leuk vind. Als je het niet leuk vind moet je het vooral niet doen want dan lukt het je toch niet, het kost namelijk wel enige moeite.
Ik heb het niet nodig, ik heb 'n geweldige vriendin, waarmee het gewoon klikte en zonder het hard-to-get spelen een relatie werdquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben het niet echt van plan neeMaar goed, succes der mee jij dan he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |