abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29374781
Het is een alom bekend feit dat de meeste meisjes niet zo spraakzaam zijn. Bij de meesten is het zelfs zo dat je een gesprek echt draaiende moet houden door middel van continu vragen stellen of het afwerken van het standaard CU2 vragenlijstje.

Als jongen zijnde krijg je bij het stellen van een rijtje vragen dan een aantal korte antwoorden afgewisseld met antwoorden als:

• Ja
  • Euh
  • Nee
  • Joh
  • Aha
  • Ah
  • Valt mee
  • Niet echt
  • Geen idee

Jongens krijgen dan vaak van het betreffende meisje op MSN geen vragen terug want dat is natuurlijk teveel typwerk. Ik hoorde laatst zelfs nog dat een jongen een meisje tijdens een date echt aan de praat heeft moeten houden om het gesprek lopende te houden. Een jongen moet hierdoor dus gigantisch veel tijd in een meisje gaan steken terwijl de respons echt minimaal is wat niet echt motiverend is voor de jongen.

STELLING: De jongen zou het gesprek moeten beeindigen als het gesprek te eenzijdig wordt.

Ik ben benieuwd.

Edit: persoonlijk vind ik het nogal bagger. Ik heb dan zoiets van: doe dan tenminste nog moeite om een gesprek draaiende te houden door het stellen van wat vragen, interesse tonen. Zeg anders meteen dat je geen zin hebt om te babbelen...
  • Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_29375101
    Hey, alles goed, ja met mij ook- gesprekken komen veel voor denk ik
    pi_29375112
    of is dat niet wat je bedoelde?
      dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:03:35 #4
    106942 Eix
    Stranded here on planet earth
    pi_29375140
    Ik ken t, maar soms vind je na lang aftasten met allerlei vragen een boeiend onderwerp waar wat fatsoenlijke antwoorden. Begin bijvoorbeeld eens over de betekenis van gedichten, bij sommige type meisjes krijg je een hele uitleg over wat t betekent enzo.

Met de stelling ben ik t enigszins eens, als t echt te erg is afkappen maar als t een lekkere chick is die nog vrijgezel is steek ik nog wat extra energie erin.
    Most people keep their brains
    Between their legs
    (Don't you find ?)
    pi_29375163
    Is dit nou altijd het geval? Dat meisjes minder spraakzaam zijn in gesprekken dan jongens? Maak't zelf ook nog wel's mee..
    pi_29375178
    Wat lul je? tegen mij praten meisjes altijd wel veel... Ze vertellen zelfs dingen en vragen van alles... ALs ze je niet intressant vinden ja DAN zeggen ze niks nee.....
      dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:04:35 #7
    120866 chelle-piep
    lang leve het leven!
    pi_29375183
    bij mij is het altijd andersom...
    ik moet het gesprek draaiende houden op msn...
    en dan gaan we maar een spelletje spelen
    Als ik dorst heb denk ik aan water,
    als ik denk aan water, denk ik aan de zee,
    als ik denk aan de zee, denk ik aan kwallen,
    als ik aan kwallen denk, denk ik aan jou.
    pi_29375245
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef chelle-piep het volgende:
    Dat zei ik toch ook in de OP? Dat de jongen het gesprek lopende moet houden?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_29375268
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef chelle-piep het volgende:
    chelle!

ontopic: bij mij verschilt het echt per jongen. bij de ene jongen kan ik echt superveel praten en bij een andere jongen juist niet. waar dat door komt weet ik ook niet
    pi_29375271
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Dat zei ik toch ook in de OP? Dat de jongen het gesprek lopende moet houden?
    Of je kijkt even in het profiel van chelle-piep
    pi_29375390
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef diehgk het volgende:

[..]

Of je kijkt even in het profiel van chelle-piep
    Ach het is een zij. Sorry hoor dat ik je persoonlijk geraakt heb diehgk.

Excuus voor de fout Rachelle
    pi_29375407
    quote:
    Het is een alom bekend feit dat de meeste meisjes niet zo spraakzaam zijn.
    Daar heb ik persoonlijk nou echt NOOIT last van...!
      dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:10:35 #13
    95275 Djekko
    Wat nou ondertitel
    pi_29375474
    De meeste meisjes kunnen echt lang lullen bij mij hoor En als dat niet zo is, en ik moet het gesprek houden dan is het wel meestal iets van dat ik "ff naar buiten ga" of "dat ik ga slapen" ofzo
    Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
    pi_29375723
    nog vervelender had het laatste een paar keer met iemand die ik al 5 jaar ken
    dan heb je na 5 minuten ook niks meer te vagen
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_29375757
    Als ik een jongen niet boeiend vind geef ik zulke antwoorden, anders ben ik wel spraakzaam hoor.
    pi_29375873
    quote:
    STELLING: De jongen zou het gesprek moeten beeindigen als het gesprek te eenzijdig wordt.
    mja dan neuk je sowieso niet
    pi_29375957
    Je bent gewoon niet interessant genoeg als alleen jij blijft praten.
    pi_29376933
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:17 schreef Wolkje het volgende:
    Als ik een jongen niet boeiend vind geef ik zulke antwoorden, anders ben ik wel spraakzaam hoor.
    Wanneer is een jongen niet boeiend dan in jouw ogen?
    pi_29377222
    Volgens mij is een geintereseerd meisje een stuk spraakzamer als een meisje dat niet geintereseerd is.. En er is een verschil tussen niet spraakzaam ,en verlegen... Of terwijl ,niet spraakzaam : Wacht op een teken van interesse ,anders gesprek beindigen
      † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:53:30 #20
    108371 sinterklaaskapoentje
    Wie komt er alle jaren...
    pi_29377313
    die meisjes zijn gewoon met meer dingen bezig en willen je niet afwijzen
    :')
      woensdag 3 augustus 2005 @ 00:03:56 #21
    3869 David
    Drum the drums
    pi_29377775
    Ze vindt je gewoon niet leuk TS
    pi_29378098
    Ik moet in het algemeen echt moeite doen om de meid stil te krijgen. Maar dat komt omdat ik ook nooit naar iemand stap waarvan ik zoiets heb van ja die levert vast wel 'n leuk gesprek op, en 'n gesprek in leven houden doe ik niet aan. Rot dan maar op
      woensdag 3 augustus 2005 @ 00:15:44 #23
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_29378159
    Iets selectiever zijn qua meisjes dude.
    Ik kan prima ouwehoeren met de meeste meisjes/vrouwen. Met velen zelfs beter dan met jongens.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_29379303
    Ik hoor juist van meisjes dat jongens juist heel weinig typen over het algemeen en niet andersom. Ik chat eigenlijk meer met meisjes dan met jongens, omdat die over het algemeen niet zo interessant zijn op msn, maar meer in real life om mee te ouwehoeren.
      woensdag 3 augustus 2005 @ 02:03:49 #25
    124169 Chanandler
    Kijk, het zit zo:
    pi_29380776
    Damn ik heb daar zo'n hekel aan he. Als je op msn constant vragen moet stellen om het gesprek gaande te houden. En in het echt ook nog es. Nouja soms dan. Ligt aan de persoon waarmee je praat.

*Is bang voor ijzige stiltes
    Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
    Ga negers pesten, kutmongool.
      woensdag 3 augustus 2005 @ 02:05:55 #26
    124169 Chanandler
    Kijk, het zit zo:
    pi_29380809
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

De KEYquestion voor alle puber jongens.

Trouwens, ik vraag me ook af wat nou de perfecte jongen is voor een meisje. Als je hoort wat meisjes om je heen zeggen als je ernaast zit: "Ooh kijk die die ziet er toch niet uit!" "Ohhh die heeft zn haar verkeerd zitten". Tering wanneer is het dan wel goed?
      woensdag 3 augustus 2005 @ 02:10:46 #27
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_29380886
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef diehgk het volgende:
    Wat lul je? tegen mij praten meisjes altijd wel veel... Ze vertellen zelfs dingen en vragen van alles... ALs ze je niet intressant vinden ja DAN zeggen ze niks nee.....
    Idd ik was ook altijd onder de indruk dat als ze zo weinig tegen je zeggen dat ze je niet interessant vinden .
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_29381012
    Ach, gewoon een beetje je onderwerpen kiezen. D'r zijn hele stammen vrouwen die beginnen te druppelen als je naar hun sterrenbeeld vraagt en dan wat vaag gaat lullen over "oh, vissen... tsja, dan ben je vast ambitieus en avontuurlijk he!". En bla bla, vervolgens kunnen ze een half uur hun mond niet houden...

Wat je jezelf zou moeten afvragen... zijn die vrouwen al die moeite wel waard? Als je merkt dat je de zinnen uit ze moet trekken, maak dan een laatste kutopmerking waardoor d'r avond goed verknald is (iets over d'r gewicht is altijd aardig) en voeg je weer bij je vrienden en het bier dat op je wacht.
    Ja, ik generaliseer.
    pi_29381062
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 02:19 schreef Northside het volgende:
    Als je merkt dat je de zinnen uit ze moet trekken, maak dan een laatste kutopmerking waardoor d'r avond goed verknald is (iets over d'r gewicht is altijd aardig) en voeg je weer bij je vrienden en het bier dat op je wacht.
    !
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_29381069
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 02:05 schreef Chanandler het volgende:

[..]

De KEYquestion voor alle puber jongens.

Trouwens, ik vraag me ook af wat nou de perfecte jongen is voor een meisje. Als je hoort wat meisjes om je heen zeggen als je ernaast zit: "Ooh kijk die die ziet er toch niet uit!" "Ohhh die heeft zn haar verkeerd zitten". Tering wanneer is het dan wel goed?
    Over het algemeen kan je er van uit gaan: hoe fouter, hoe beter. Bijvoorbeeld, gasten waar de playerigheid van af straalt doen het uitstekend bij de vrouwen.
    Ja, ik generaliseer.
    pi_29383712
    Ik vind jouw gehele OP een beetje fout.
    Ik denk dat jij met de verkeerde meiden omgaat, want ik ken er genoeg die een gesprek volblaten.
    pi_29383784
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Als ik hem niet interessant vind

Ik hou van jongens die een beetje plagerig zijn, die er leuk uitzien (ja, oppervlakkig, I know),
    met wie ik dus leuk kan lachen en ook serieus kan praten, en die het liefst niet duidelijk op zoek zijn naar
    een relatie of je aandacht geven omdat ik een meisje ben. Complimentjes daarentegen mogen natuurlijk weer wel
    pi_29383906
    Ik als meisje..

Ben meestal de prater, heb het altijd gezellig met jongens..

Maar er is 1 guy waar dat niet zo mee is, ik weet niet hoe en waarom.. Maar zodra ik bij hem in de buurt ben dan klap ik gewoon dicht. Laat het nu net zijn dat ik eigenlijk gewoon echt helemaal smoor verliefd op hem ben, al geruim een jaar nu.

Ik ben meerdere keren met hem op stap geweest, ik heb een paar keer met hem gezoend. Maar er is iets aan hem wat maakt dat ik transformeer in een verlegen zwijgzaam meisje. Als ie over doodnormale dingen praat, dan valt het nog wel mee.. Maar zodra hij over gevoelskwestie's begint dan klap ik best wel dicht.

Heb er altijd spijt van achteraf, but I just can't help myself. Ik zie hem niet zo heel vaak.. Als ik hem vaker zie, dan gaat het vooruit, zie ik hem weer een poos niet.. Dan ben ik weer helemaal terug bij af.
    pi_29384096
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef boyv het volgende:
    Je bent gewoon niet interessant genoeg als alleen jij blijft praten.
    Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
    Agnes: Yes, I know.
    Elin: But we are so fucking cool.
      woensdag 3 augustus 2005 @ 10:10:41 #35
    125878 Gabry
    Lento Violento
    pi_29384481
    Als ik zo'n gesprek begin en ze reageren zo dan wis ik ze.

Als et meisje telkens zo'n gesprek begint en dan zoals altijd oersaai reageert dan vind ik het niet zo erg; ze mogen me best vervelen uit interresse

Er zijn maar weinig echt boeiende meisjes op msn
    Maar met jongens is et altijd leuk op msn

[ Bericht 9% gewijzigd door Gabry op 03-08-2005 10:48:22 ]
    Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
    pi_29385318
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef diehgk het volgende:
    Ik denk idd dat het ook meer daar aan ligt. ALS meisjes geinteresseert zijn, is het meestal niet moeilijk om een goed gesprek te hebben. Dan gaat het meer om de responsen die je moet geven, anders geven ze het op.
    © ©
    pi_29385768
    quote:
    Het is een alom bekend feit dat de meeste meisjes niet zo spraakzaam zijn. Bij de meesten is het zelfs zo dat je een gesprek echt draaiende moet houden door middel van continu vragen stellen of het afwerken van het standaard CU2 vragenlijstje.

lol vrouwen die zwijgzaam zijn jij valt op het verkeerde typ kan niet anders.

en stel dan ook vragen die niet zo kort te beantwoorden zijn, vraag ze iets intresants..... iig iets dat hun intresant vinden.

JIJ : niet van goh je bent 17 he.
    ZIJ> eeuh ja
    JIJ: jij zit ook op FOK! he
    ZIJ> tuurlijk

Gaat nergens over en ik zou je zelfs eng vinden
    Mama van Isa en Ties
    pi_29387211
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 09:25 schreef ijsmeis het volgende:
    Ik vind jouw gehele OP een beetje fout.
    Ik denk dat jij met de verkeerde meiden omgaat, want ik ken er genoeg die een gesprek volblaten.
    Dat ik volgens jou met de verkeerde meiden omga maakt de OP nog niet fout hoor. Bovendien is het niet iets wat bij mij speelt. Het is bekend dat over het algemeen de jongens meer moeite moeten doen dan het meisje.
    pi_29387307
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 11:11 schreef marlieske het volgende:

[..]

lol vrouwen die zwijgzaam zijn jij valt op het verkeerde typ kan niet anders.

en stel dan ook vragen die niet zo kort te beantwoorden zijn, vraag ze iets intresants..... iig iets dat hun intresant vinden.

JIJ : niet van goh je bent 17 he.
    ZIJ> eeuh ja
    JIJ: jij zit ook op FOK! he
    ZIJ> tuurlijk

Gaat nergens over en ik zou je zelfs eng vinden
    Kan ik van tevoren zien bij iemand die ik toevoeg, of die weinig gaat praten? Kom op zeg, je kan echt niet aan een foto of cu2 lijstje zien of iemand wel of niet spraakzaam is op msn.
      woensdag 3 augustus 2005 @ 12:17:58 #40
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_29387622
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
    Jongens krijgen dan vaak van het betreffende meisje op MSN geen vragen terug want dat is natuurlijk teveel typwerk. Ik hoorde laatst zelfs nog dat een jongen een meisje tijdens een date echt aan de praat heeft moeten houden om het gesprek lopende te houden. Een jongen moet hierdoor dus gigantisch veel tijd in een meisje gaan steken terwijl de respons echt minimaal is wat niet echt motiverend is voor de jongen.
    Dat komt omdat het meisje met 25 gasten tegelijk aan het chatten is en op de cam nog allerlei handelingen moet verrichten en "pijn-in-de-nek-foto's" moet maken.

Dan schiet een goed antwoord er nog wel eens bij in
    - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
    pi_29388503
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 12:02 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Dat ik volgens jou met de verkeerde meiden omga maakt de OP nog niet fout hoor. Bovendien is het niet iets wat bij mij speelt. Het is bekend dat over het algemeen de jongens meer moeite moeten doen dan het meisje.
    De OP is wél fout want "Het is een alom bekend feit dat de meeste meisjes niet zo spraakzaam zijn." klopt naar mijn mening helemaal niet. En het is dus helemaal niet bekend bij mij dat over het algemeen jongens meer moeite moeten doen.

Ik zou zeggen, geef eens een bron dan?
    pi_29388534
    Oh én waar komen dan overigens die uitspraken dat meiden eens hun klep moeten houden vandaan?
      woensdag 3 augustus 2005 @ 13:07:23 #43
    125878 Gabry
    Lento Violento
    pi_29389070
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
    Oh én waar komen dan overigens die uitspraken dat meiden eens hun klep moeten houden vandaan?
    Hou je klep

Hier komen ze vandaan
    Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
    pi_29390685
    Pfff volgens mij zijn een paar mensen hier enorm aan het generaliseren. Het ligt niet aan het geslacht, maar gewoon aan je persoonlijkheid. De een praat gewoon makkelijker dan de andere, zodat het bij de een ook makkelijker is het gesprek op gang te houden. Zelf ben ik een moeilijke prater, maar doe wel moeite. Het is mijns inziens wel zo, dat jongens vaak de eerste stap moeten zetten bij het kennismaken en dat vind ik wel jammer....hoe zien jullie dit?
    pi_29390901
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef WolfOfDarkness het volgende:
    Ik hoor juist van meisjes dat jongens juist heel weinig typen over het algemeen en niet andersom. Ik chat eigenlijk meer met meisjes dan met jongens, omdat die over het algemeen niet zo interessant zijn op msn, maar meer in real life om mee te ouwehoeren.
    pi_29391055
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 13:07 schreef Gabry het volgende:

[..]

Hou je klep

Hier komen ze vandaan
    Zie je wel dat ik veel typ en klets. En dat als meisje zijnde !
    pi_29392365
    Als je een beetje een spontane jongen bent loopt het gesprek vanzelf wel.
    Ik antwoord echt niet alleen maar zo kortaf, alleen als ik die gene niet moet.. misschien ben je niet zo popi bij de dames
    - Ben je boos? Pluk een roos! -
    - Ik háát eekhoorns! -
    pi_29392716
    waarom zou je tijd steken in een meisje die niks boeiends te melden heeft
    Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
    Jij bent te sexii voor Fok :{w.
    pi_29401680
    Ik ben het niet echt eens met de stelling, het is maar net of je goed kan praten met diegene.
    Ik praat ook niet met elk meisje evenveel en evengoed op msn, terwijl ik met sommigen in het echt weer juist wel goed of juist weer niet goed kan praten.
    I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
      woensdag 3 augustus 2005 @ 19:49:01 #50
    124169 Chanandler
    Kijk, het zit zo:
    pi_29401826
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 15:02 schreef Jett het volgende:
    Dat vind ik een goeie. Die ga ik onthouden.
    pi_29402374
    Waarom zou je tijd steken in 'n meid? Als je ze maar lang en hard genoeg negeert komen ze vanzelf smeken om aandacht.
      woensdag 3 augustus 2005 @ 20:09:28 #52
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_29402576
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 15:02 schreef Jett het volgende:
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_29402579
    Eens.
    Viva los Vatos Locos
    pi_29471414
    wat ben jij voor malloot haha.
    Als een meisje zo tegen je doet lijkt het me duidelijk dat ze niet met je wil praten, danwel dat je je helemaal verkeerd opstelt.. Belachelijk om dit even tot een standaart te maken
    pi_29471554
    ik ken dit zeker wel ja
    pi_29472400
    ik heb altijd van die briljante haast onmogelijke onzin verhalen om te beginnen bij een meisje, en voor je haar dat hele verhaal hebt verteld en zij van de schrik bekomen is zijn we veelal al een uur verder en is ze inmiddels gesmolten voor mijn stralend witte tanden en mijn verleidelijke glimlach
    Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
    pi_29474262
    Mijn ervaring is juist dat de meisjes altijd door blijven lullen, af en toe een goed geplaatst ja en hmm is voldoende om het gesprek aan de gang te houden.
    pi_29475672
    mwha bij mij verschilt het ik heb meisjes op msn waar ik echt uren mee kan praten
    maar soms heb ik ook zo'n geval wat de TS zegt
    Maar het bizarre is dat het een leuk meisje is en zei 3/4 van de tijd het gesprek begint maar dat het naar 4 zinnen aan het doodgaan is en dat ik dan veel moeite in moet steken om het toch nog een leuk gesprek te maken
    pi_29639671
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 20:04 schreef nuclear-rabbit het volgende:
    Waarom zou je tijd steken in 'n meid? Als je ze maar lang en hard genoeg negeert komen ze vanzelf smeken om aandacht.
    Dát is nou de zwakheid van jongens. Voor een jongen is het imo ONMOGELIJK om keiharde hard-to-get te spelen tegen een super lekker wijf. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar dat lukt gewoon niet en die ervaring hoor ik van meerdere jongens. Het is gewoon zo dat een lekker wijf de jongens voor het uitkiezen heeft, dus gaat ze echt geen moeite doen om er één te krijgen terwijl dr jongens in de rij voor dr staan.

Meisjes spelen wel vaker hard-to-get tegen jongens, om te kijke of die volhouden als zij hem negeert, zodat ze weet of die jonge haar echt ziet zitte. Dat is gewoon de kracht van een lekker wijf.
    pi_29642389
    Ligt gewoon aan het meisje. Ik ken meisjes zowel IRL als op MSN die wel spraakzaam zijn, maar ook het tegenovergestelde. De reden waarom ze dan niet zo spraakzaam zijn kan me nix boeien, want dat soort meisjes boeien mij sowieso niet
    ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
    pi_29644751
    Tsja, als een meisje niets zegt dan kan dat natuurlijk verschillende redenen hebben. Meestal duurt het dan niet zo lang voordat je dat door hebt. Als ze gewoon geen interesse in je heeft ofzo, tsja dan niet he

En dat hard-2-get.. dat is echt gewoon sneu vind ik
    Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
    pi_29646241
    Waarom zou je een gesprek kunstmatig in leven houden? Als die ander geen antwoord geeft, of een matig antwoord, dan is er geen interesse.

TS, je bent niet interessant genoeg en daar moet je wat aan doen of er mee leren leven

'met mij ook-gesprekken' haat ik trouwens: http://www.vierkant.org/nieuws.php?nid=43
    "We hebben nooit domme dingen gedaan van onze uitkering, en waren nooit te beroerd om er wat bij te verdienen" (F. Jacobse)
    pi_29646250
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 01:11 schreef Stephan4kant het volgende:
    Waarom zou je een gesprek kunstmatig in leven houden? Als die ander geen antwoord geeft, of een matig antwoord, dan is er geen interesse.

TS, je bent niet interessant genoeg en daar moet je wat aan doen of er mee leren leven
    Ik ben inderdaad erg boring.
    pi_29647948
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 21:29 schreef Valid het volgende:

[..]

Dát is nou de zwakheid van jongens. Voor een jongen is het imo ONMOGELIJK om keiharde hard-to-get te spelen tegen een super lekker wijf. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar dat lukt gewoon niet en die ervaring hoor ik van meerdere jongens. Het is gewoon zo dat een lekker wijf de jongens voor het uitkiezen heeft, dus gaat ze echt geen moeite doen om er één te krijgen terwijl dr jongens in de rij voor dr staan.
    Als jongen moet je jezelf gewoon asociaal negerend en denigrerend opstellen, mij lukt het ^^''
    pi_29650260
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 03:10 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

Als jongen moet je jezelf gewoon asociaal negerend en denigrerend opstellen, mij lukt het ^^''
    Meen je dit nou serieus?
    Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
    pi_29650386
    Als een meisje zo kortaf tegen je is dan heeft ze geen echte interesse in je, dat lijkt me duidelijk

Als jij vervolgens onwijs je best gaat zitten doen om nog enigszins contact en aanspraak van d'r te krijgen moet je helemaal zelf weten. Maar ga niet vervolgens meisjes als minderwaardig behandelen omdat jij blijkbaar niet interessant genoeg bent.
    pi_29657600
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 10:43 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Meen je dit nou serieus?
    Het werkt, dus ja
    pi_29657613
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 15:13 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

Het werkt, dus ja
    Om de een of andere reden doet dat me denken aan de handleiding hoe je breezersletjes moet behandelen, stond eens in het Breezah topic in GC.
    pi_29657940
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 15:13 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

Het werkt, dus ja
    Ik vind mensen die op zo'n manier een meisje (proberen te) versieren gewoon zielig.
    pi_29658071
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ik vind mensen die op zo'n manier een meisje (proberen te) versieren gewoon zielig.
    Waarom zo'n oordeel? Wat werkt, werkt nu eenmaal.
    pi_29658229
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Waarom zo'n oordeel? Wat werkt, werkt nu eenmaal.
    Ja, maar ik vind dat ten eerste tegen het meisje een totaal verkeerde houding. Waarom zou je je gevoelens voor iemand onderdrukken door degene te negeren en er niet aardig mee omgaan? Ik vind dat dan trouwens ook wel de zwakte van een meisje hoor, dat ze dan nog voor die jongen valt...

Maar goed, das mijn mening (en ervaring trouwens).
    pi_29658326
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 15:35 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind dat ten eerste tegen het meisje een totaal verkeerde houding. Waarom zou je je gevoelens voor iemand onderdrukken door degene te negeren en er niet aardig mee omgaan?
    Je onderdrukt toch helemaal geen gevoelens? Je speelt het spelletje alleen mee.
    quote:
    Ik vind dat dan trouwens ook wel de zwakte van een meisje hoor, dat ze dan nog voor die jongen valt...
    Maar waarom? Als de menselijke natuur zo is, dan is dat nu eenmaal zo.
    quote:
    Maar goed, das mijn mening (en ervaring trouwens).
    pi_29658347
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Okay, top, reuzeleuk om te weten
    pi_29658371
    Echte breezersletten moet je het trouwens de sport bij maken om het zelfvertrouwen zo hard mogelijk te slopen, des te harder komen ze achter je aan
    pi_29658408
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 15:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

Je onderdrukt toch helemaal geen gevoelens? Je speelt het spelletje alleen mee.
    Ja, maar waarom zou je zo'n spelletje meespelen? Ik snap dat niet
    quote:
    Maar waarom? Als de menselijke natuur zo is, dan is dat nu eenmaal zo.
    Nou, zo is de menselijke natuur niet.
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 15:39 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

Okay, top, reuzeleuk om te weten
    Goed he
    pi_29658463
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 15:41 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ja, maar waarom zou je zo'n spelletje meespelen? Ik snap dat niet
    Ik speel het spelletje mee omdat ik het leuk vind. Als je het niet leuk vind moet je het vooral niet doen want dan lukt het je toch niet, het kost namelijk wel enige moeite.

*edit* Ik doe het schijnbaar ook zonder het door te hebben, aangezien ik nogal 'n loner ben en vrij grof uit de hoek kom.
    pi_29658493
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 15:43 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

Ik speel het spelletje mee omdat ik het leuk vind. Als je het niet leuk vind moet je het vooral niet doen want dan lukt het je toch niet, het kost namelijk wel enige moeite.
    Ben het niet echt van plan nee Maar goed, succes der mee jij dan he
    pi_29658526
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 15:44 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ben het niet echt van plan nee Maar goed, succes der mee jij dan he
    Ik heb het niet nodig, ik heb 'n geweldige vriendin, waarmee het gewoon klikte en zonder het hard-to-get spelen een relatie werd

Maar bedankt
    pi_29694419
    haha lol bij mij valt t wel mee haha, meisjes praten wel, al is t bij mij meer roddelen.
    naja je bent tenminste op de hoogte dan he ,
    pi_29694648
    Als ik een jongen leuk vind, en hij stelt vragen dan beantwoord ik ze nauwkeurig, en toon ik ook interesse in hem. Maar als ik hem een loser vind, en hem dus niet leuk vind en hij stelt vragen dan reageer ik gewoon erg kortaf of negeer ik hem.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')