abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29402374
Waarom zou je tijd steken in 'n meid? Als je ze maar lang en hard genoeg negeert komen ze vanzelf smeken om aandacht.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:09:28 #52
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29402576
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:02 schreef Jett het volgende:
waarom zou je tijd steken in een meisje die niks boeiends te melden heeft
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_29402579
Eens.
Viva los Vatos Locos
pi_29471414
wat ben jij voor malloot haha.
Als een meisje zo tegen je doet lijkt het me duidelijk dat ze niet met je wil praten, danwel dat je je helemaal verkeerd opstelt.. Belachelijk om dit even tot een standaart te maken
pi_29471554
ik ken dit zeker wel ja
pi_29472400
ik heb altijd van die briljante haast onmogelijke onzin verhalen om te beginnen bij een meisje, en voor je haar dat hele verhaal hebt verteld en zij van de schrik bekomen is zijn we veelal al een uur verder en is ze inmiddels gesmolten voor mijn stralend witte tanden en mijn verleidelijke glimlach
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_29474262
Mijn ervaring is juist dat de meisjes altijd door blijven lullen, af en toe een goed geplaatst ja en hmm is voldoende om het gesprek aan de gang te houden.
pi_29475672
mwha bij mij verschilt het ik heb meisjes op msn waar ik echt uren mee kan praten
maar soms heb ik ook zo'n geval wat de TS zegt
Maar het bizarre is dat het een leuk meisje is en zei 3/4 van de tijd het gesprek begint maar dat het naar 4 zinnen aan het doodgaan is en dat ik dan veel moeite in moet steken om het toch nog een leuk gesprek te maken
pi_29639671
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:04 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Waarom zou je tijd steken in 'n meid? Als je ze maar lang en hard genoeg negeert komen ze vanzelf smeken om aandacht.
Dát is nou de zwakheid van jongens. Voor een jongen is het imo ONMOGELIJK om keiharde hard-to-get te spelen tegen een super lekker wijf. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar dat lukt gewoon niet en die ervaring hoor ik van meerdere jongens. Het is gewoon zo dat een lekker wijf de jongens voor het uitkiezen heeft, dus gaat ze echt geen moeite doen om er één te krijgen terwijl dr jongens in de rij voor dr staan.

Meisjes spelen wel vaker hard-to-get tegen jongens, om te kijke of die volhouden als zij hem negeert, zodat ze weet of die jonge haar echt ziet zitte. Dat is gewoon de kracht van een lekker wijf.
pi_29642389
Ligt gewoon aan het meisje. Ik ken meisjes zowel IRL als op MSN die wel spraakzaam zijn, maar ook het tegenovergestelde. De reden waarom ze dan niet zo spraakzaam zijn kan me nix boeien, want dat soort meisjes boeien mij sowieso niet
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_29644751
Tsja, als een meisje niets zegt dan kan dat natuurlijk verschillende redenen hebben. Meestal duurt het dan niet zo lang voordat je dat door hebt. Als ze gewoon geen interesse in je heeft ofzo, tsja dan niet he

En dat hard-2-get.. dat is echt gewoon sneu vind ik
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_29646241
Waarom zou je een gesprek kunstmatig in leven houden? Als die ander geen antwoord geeft, of een matig antwoord, dan is er geen interesse.

TS, je bent niet interessant genoeg en daar moet je wat aan doen of er mee leren leven

'met mij ook-gesprekken' haat ik trouwens: http://www.vierkant.org/nieuws.php?nid=43
"We hebben nooit domme dingen gedaan van onze uitkering, en waren nooit te beroerd om er wat bij te verdienen" (F. Jacobse)
pi_29646250
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:11 schreef Stephan4kant het volgende:
Waarom zou je een gesprek kunstmatig in leven houden? Als die ander geen antwoord geeft, of een matig antwoord, dan is er geen interesse.

TS, je bent niet interessant genoeg en daar moet je wat aan doen of er mee leren leven
Ik ben inderdaad erg boring.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29647948
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:29 schreef Valid het volgende:

[..]

Dát is nou de zwakheid van jongens. Voor een jongen is het imo ONMOGELIJK om keiharde hard-to-get te spelen tegen een super lekker wijf. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar dat lukt gewoon niet en die ervaring hoor ik van meerdere jongens. Het is gewoon zo dat een lekker wijf de jongens voor het uitkiezen heeft, dus gaat ze echt geen moeite doen om er één te krijgen terwijl dr jongens in de rij voor dr staan.
Als jongen moet je jezelf gewoon asociaal negerend en denigrerend opstellen, mij lukt het ^^''
pi_29650260
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 03:10 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

Als jongen moet je jezelf gewoon asociaal negerend en denigrerend opstellen, mij lukt het ^^''
Meen je dit nou serieus?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_29650386
Als een meisje zo kortaf tegen je is dan heeft ze geen echte interesse in je, dat lijkt me duidelijk

Als jij vervolgens onwijs je best gaat zitten doen om nog enigszins contact en aanspraak van d'r te krijgen moet je helemaal zelf weten. Maar ga niet vervolgens meisjes als minderwaardig behandelen omdat jij blijkbaar niet interessant genoeg bent.
pi_29657600
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:43 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Meen je dit nou serieus?
Het werkt, dus ja
pi_29657613
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:13 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

Het werkt, dus ja
Om de een of andere reden doet dat me denken aan de handleiding hoe je breezersletjes moet behandelen, stond eens in het Breezah topic in GC.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29657940
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:13 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

Het werkt, dus ja
Ik vind mensen die op zo'n manier een meisje (proberen te) versieren gewoon zielig.
pi_29658071
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ik vind mensen die op zo'n manier een meisje (proberen te) versieren gewoon zielig.
Waarom zo'n oordeel? Wat werkt, werkt nu eenmaal.
pi_29658229
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Waarom zo'n oordeel? Wat werkt, werkt nu eenmaal.
Ja, maar ik vind dat ten eerste tegen het meisje een totaal verkeerde houding. Waarom zou je je gevoelens voor iemand onderdrukken door degene te negeren en er niet aardig mee omgaan? Ik vind dat dan trouwens ook wel de zwakte van een meisje hoor, dat ze dan nog voor die jongen valt...

Maar goed, das mijn mening (en ervaring trouwens).
pi_29658326
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:35 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind dat ten eerste tegen het meisje een totaal verkeerde houding. Waarom zou je je gevoelens voor iemand onderdrukken door degene te negeren en er niet aardig mee omgaan?
Je onderdrukt toch helemaal geen gevoelens? Je speelt het spelletje alleen mee.
quote:
Ik vind dat dan trouwens ook wel de zwakte van een meisje hoor, dat ze dan nog voor die jongen valt...
Maar waarom? Als de menselijke natuur zo is, dan is dat nu eenmaal zo.
quote:
Maar goed, das mijn mening (en ervaring trouwens).
pi_29658347
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Okay, top, reuzeleuk om te weten
pi_29658371
Echte breezersletten moet je het trouwens de sport bij maken om het zelfvertrouwen zo hard mogelijk te slopen, des te harder komen ze achter je aan
pi_29658408
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

Je onderdrukt toch helemaal geen gevoelens? Je speelt het spelletje alleen mee.
Ja, maar waarom zou je zo'n spelletje meespelen? Ik snap dat niet
quote:
Maar waarom? Als de menselijke natuur zo is, dan is dat nu eenmaal zo.
Nou, zo is de menselijke natuur niet.
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:39 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

Okay, top, reuzeleuk om te weten
Goed he
pi_29658463
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:41 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ja, maar waarom zou je zo'n spelletje meespelen? Ik snap dat niet
Ik speel het spelletje mee omdat ik het leuk vind. Als je het niet leuk vind moet je het vooral niet doen want dan lukt het je toch niet, het kost namelijk wel enige moeite.

*edit* Ik doe het schijnbaar ook zonder het door te hebben, aangezien ik nogal 'n loner ben en vrij grof uit de hoek kom.
pi_29658493
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:43 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

Ik speel het spelletje mee omdat ik het leuk vind. Als je het niet leuk vind moet je het vooral niet doen want dan lukt het je toch niet, het kost namelijk wel enige moeite.
Ben het niet echt van plan nee Maar goed, succes der mee jij dan he
pi_29658526
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:44 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ben het niet echt van plan nee Maar goed, succes der mee jij dan he
Ik heb het niet nodig, ik heb 'n geweldige vriendin, waarmee het gewoon klikte en zonder het hard-to-get spelen een relatie werd

Maar bedankt
pi_29694419
haha lol bij mij valt t wel mee haha, meisjes praten wel, al is t bij mij meer roddelen.
naja je bent tenminste op de hoogte dan he ,
pi_29694648
Als ik een jongen leuk vind, en hij stelt vragen dan beantwoord ik ze nauwkeurig, en toon ik ook interesse in hem. Maar als ik hem een loser vind, en hem dus niet leuk vind en hij stelt vragen dan reageer ik gewoon erg kortaf of negeer ik hem.
pi_29696591
mm dan ga je met de verkeerde meiden om denk ik.. ik ben hopelijk toch niet de enige waar de meiden vaker het gesprek beginnen dan ikzelf
en nee ik open zelf ook vaak zat gesprekken
pi_29791240
Ligt er natuurlijk aan hoe knap en leuk het meiske is he?
I know this sounds insane. But this is an insane world.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:43:52 #83
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29794365
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:38 schreef Brechtje het volgende:
Als ik een jongen leuk vind, en hij stelt vragen dan beantwoord ik ze nauwkeurig, en toon ik ook interesse in hem. Maar als ik hem een loser vind, en hem dus niet leuk vind en hij stelt vragen dan reageer ik gewoon erg kortaf of negeer ik hem.
Ja dat is logisch, als ik een meisje dat wèl in mij geinteresseerd is niet leuk vind dan ga ik haar echt niet mijn hele privéleven vertellen. Dat heeft iedereen toch?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29794422
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:43 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ja dat is logisch, als ik een meisje dat wèl in mij geinteresseerd is niet leuk vind dan ga ik haar echt niet mijn hele privéleven vertellen. Dat heeft iedereen toch?
Ik hoop het wel!
pi_29794739
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 02:03 schreef Chanandler het volgende:

*Is bang voor ijzige stiltes
Dat is één van de grootste fouten die je kunt maken, bang zijn voor stiltes. Stiltes zijn juist goed en creeeren een bepaalde mate van rust in het gesprek en ondertussen kun je alvast bedenken waar je het na de stilte over wilt hebben.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:12:05 #86
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29795214
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:45 schreef Brechtje het volgende:

[..]

Ik hoop het wel!
Je bedoelt dat alle jongens graag tegen jou praten?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 06:17:14 #87
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_29804268
Ik heb juist dat een meisje mn oren dr af lult.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')