Ik ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kwam altijd in de reclame naar boven rennen.
Waar mijn computer staat dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kwam altijd in de reclame naar boven rennen.
Oh, ik dacht dat je van de spanning heen en weer ging rennenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar mijn computer staat dus..
quote:
Ooooooooooooh, dáár.quote:
Inderdaad.quote:
Noem maar watquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hoe kan ik het goedmaken? Door op zoek te gaan naar meer dingen die wij allebei mogen/haten?
Daar kan ik jammer genoeg niks over zeggen.quote:
Kristin Davis?quote:
Dat is toch al redelijk veelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kristin Davis?
Oh wacht, dat wisten we al.![]()
Vis?
Oh wacht, dat wisten we al.
Over politiek leuteren in ShowChat?
Oh wacht, dat wisten we al.![]()
..........
..........
..........
Noem jij eens wat.
Wanneer moet jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:18 schreef BVO het volgende:
Audities beginnen eind deze maand geloof ik al
Als het BB-forum zo vroeg open kan, kan dat met IDO ook welquote:[q]En over 2,5 maand de eerste uitzending al..
Ik heb me nog niet opgegeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wanneer moet jij?
[..]
Als het BB-forum zo vroeg open kan, kan dat met IDO ook wel.
Ik wist hetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet opgegeven.. Misschien dat ik het nog doe, ik weet het niet hoor.
.
Tssssk....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef BVO het volgende:
Ik heb me nog niet opgegeven.. Misschien dat ik het nog doe, ik weet het niet hoor.
.
Vind je dat al veel?quote:
* tok tok tokquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
Ik zeg toch dat ik het misschien wel ga doen!!!!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet zeker dat er véél meer dingen waren waarbij wij instemmend "" postten als teken dat de (wan)smaak over iets overeenkwam.
Zie? Ik zie het tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Tania18 het volgende:
Jack Johnson
Jude Law
Maar dat wisten we ook al
Misschien.. misschien.. wat hebben we nou aan misschien?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
Ik zeg toch dat ik het misschien wel ga doen!!!!
Ja, dat heeft zin. Dan krijg je eerst het halve topic vol met reacties als "quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef BVO het volgende: Nou, open een topic in FB ofzo..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
als het ervan komt, zul je het wel tegenkomen in MED.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |