inderdaad kut wijf die haar vervangtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hey!Graag een beetje respect voor mijn held Bobby Bacala!
![]()
Wacht maar tot jullie zien wie er voor terugkomt....
Dan pasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
Season 6 is scheduled to start March 2006
Weet niet of het gepost is maar kan niet wachten![]()
Denk je eens in hoe lang het nog duurt voordat er een fatsoenlijke DVD-box hier in NL verschijnt....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:37 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dan pas, iig vroeger dan verwacht though
.
Ja dat is helemaal verschrikkelijk, alleen kijk ik zo af en toe de oude seizoenen nog. Ze blijven ook gewoon leukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Denk je eens in hoe lang het nog duurt voordat er een fatsoenlijke DVD-box hier in NL verschijnt....
Uncle June kijkt Weekend Millionairs!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:44 schreef Posdnous het volgende:
Look at this poor prick, the sixth question and he lost all his lifelines..
Hij kijkt ook naar The Bold and the beautifullquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Uncle June kijkt Weekend Millionairs!![]()
was dat trouwens tijdens het verhaal over die lou dimaggio? mooi verhaal is dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:49 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Hij kijkt ook naar The Bold and the beautifull
Het is lachen als hij naar Curb your Enthusiasm aan het kijken isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:49 schreef TjetMaster het volgende:
Hij kijkt ook naar The Bold and the beautifull
Hij lijkt ook echt op die die dude van Curb you enthousiasmquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Het is lachen als hij naar Curb your Enthusiasm aan het kijken is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:44 schreef Posdnous het volgende:
Look at this poor prick, the sixth question and he lost all his lifelines..
fuck, dacht altijd dat het januari wasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
Season 6 is scheduled to start March 2006
Weet niet of het gepost is maar kan niet wachten![]()
De achterkant van mijn Sopranos t-shirtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef m021 het volgende:
Is er ergens een "hierarchie-boom" te vinden van hoe de 'commandostructuur' nou eigenlijk zit in de serie?
Ik heb de eerste 2 seizoenen (nog) niet gezien, dus ik snap niet helemaal wie nou wiens baas is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |