Deden we zowiezo al in het voorgaande topic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:34 schreef Timo20 het volgende:
Als er een speciaal spoiltertopic is, is t wellicht handig om in dit topic spoilertags te gebruiken??
vooral bij posts over seizoen 5, die volgens mij veel lui nog niet gezien hebben
ok, doorgaan. Vooral doorgaan (om Barry Hughes maar eens te quotenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Deden we zowiezo al in het voorgaande topic.
Zeker gaaf, maar dat zou dan maar een paar afleveringen krijgen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wel super dat er ook nog een 7e seizoen komt![]()
![]()
moet je niet tegen Johnny Sack zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:48 schreef fratsman het volgende:
Als je het maar uit je hoofd laat om plaatjes van Ginny Sack te plaatsen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
moet je niet tegen Johnny Sack zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
http://devshop.dvdvalley.nl/home.tpl?cart=1123018823677330&sku=11702&genre=Boxenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:32 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
is er nog een tip waar de collectie voor een mooie prijs te krijgen is?
OH!quote:
FRS: ¤ 59.99 (met Free ID / PrijsjeRijk nog goedkoper)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:50 schreef Smots het volgende:
Is er iemand die mij een tip kan geven waar ik seizoen 5 (regio maakt me niet uit) voor een beetje een fijne prijs kan vinden?
Cool!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
FRS: ¤ 59.99 (met Free ID / PrijsjeRijk nog goedkoper)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |