Hoezo heb ik daar geluk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik beide niet, man wat heb jij een geluk![]()
nee die ging slapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef passie66 het volgende:
D. Rose nog wakker?
Als jij kunt zingen!! Ik weet nog wel wat!quote:
Ik speel een beetje gitaar en trompetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef passie66 het volgende:
[..]
Och, jij kan vast ook wel een instrument bespelen![]()
Zal ik een liedje voor je zingen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef passie66 het volgende:
[..]
Als jij kunt zingen!! Ik weet nog wel wat!
Dat doe je liever niet in het openbaar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik speel een beetje gitaar en trompet![]()
en bespeel nog wel iets, maar dat is mja
Damm.. Ik had net zin om iets samen te doen kwa muziek, maar daar kuynnen we het over hebben!quote:
*noteertquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik speel een beetje gitaar en trompet![]()
en bespeel nog wel iets, maar dat is mja
Iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe je liever niet in het openbaar?
trompet is koel..die zoeken we nog!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem
Ik ga er weer vandoor. even foto bewerken voor een kennis, doei![]()
Hoe groot is mijn kans op een priveeconcertje Bengeltjebeeb popje liefje hartje duifje?quote:
dan laat ik de beurt aan mij voorbij gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef passie66 het volgende:
[..]
trompet is koel..die zoeken we nog!
Ja maar dat speelt bengeltje dus blijkbaar, speel jij ook iets?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan laat ik de beurt aan mij voorbij gaan
nope. wil wel gaan drummenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:45 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja maar dat speelt bengeltje dus blijkbaar, speel jij ook iets?
Ok...handig...wanneer ga je beginnen?quote:
ah...je kan dus al 2 dingetjes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vroeger heel vroegah gedrumd in een fanfare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |