3 biertjes zei je..quote:
Ja nou en ik was melig!quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik wens MickeyMo alvast veel plezier met z'n 6 kuub zand!
Vraag sun maar. Die heb er wel 1 voor jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:57 schreef Xitami het volgende:
[..]
Ach, dat Mikey er een sloot zaad uit weet te persen terwijl die op zo'n oerlelijk kudtkind bezig is z'n pedofiele lusten te botvieren, ik denk dat dat beter spreekt over Kix dan over Mikey.
Want je hebt nog steeds niemand een echte foto van je laten zien he?![]()
![]()
Hahahahaha,quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja nou en ik was melig!
En ik had Sanne als gezelschap!
Dan ga je rare dingen zeggen!
en schuttingen, wat zal ik dubbel liggen bij de blikken op de gezichten van de mensen die dat komen afleveren en zien dat ze voor een flat staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Je moet wel de feiten goed overnemen he? 't was 5 kuub zand, een zooi planten, een zooi schutting, 6 verschillende chinezen met eten aan huis, spareribs aan huis, pizza's aan huis, spareribs en pizza bij iemand bezorgd die er niks mee te maken had.. en nog wel wat dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Vergeet de pizza's en de rest van de zooi nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Eigenlijkwelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:01 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hahahahaha,
Slap excuus eik wel..![]()
Je vergeet de spatie..quote:
Ik weet al hoe graflelijk jij bentquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:01 schreef Kweeja het volgende:
[..]
Vraag sun maar. Die heb er wel 1 voor je
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:04 schreef Skaai het volgende:
Ik krijg hier ook nooit de tijd om te editten he, f5 junkies.
Ze kunnen je uiterlijk niet afkraken, dus zoeken ze naar andere zwakheden om af te kraken...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:04 schreef Skaai het volgende:
Ik krijg hier ook nooit de tijd om te editten he, f5 junkies.
en jij bent ook geen brad pitt, zelfs geen bavo galema...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:04 schreef Xitami het volgende:
[..]
Ik weet al hoe graflelijk jij bentDaar hoef ik echt geen foto voor te zien, dus je zal toch echt even harder je best moeten doen, wil je nog met een gevatte comeback komen
![]()
Maar vertel eens, deed 't nou pijn om uit de ugly-tree te vallen en elke tak te raken op de weg naar beneden?
Zie jij een afkrakende post van mij dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze kunnen je uiterlijk niet afkraken, dus zoeken ze naar andere zwakheden om af te kraken...
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:07 schreef Mr. Orange het volgende:
Zie jij een afkrakende post van mij dan?
Ach, voor ieder wat wils. Heb je me ooit horen zeggen dat ik moeders mooiste was? Nee, niet echt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en jij bent ook geen brad pitt, zelfs geen bavo galema...
Ik ook niet, maar ik val mensen niet aan op hun uiterlijk. Zo zonde
`quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:04 schreef Xitami het volgende:
[..]
Ik weet al hoe graflelijk jij bentDaar hoef ik echt geen foto voor te zien, dus je zal toch echt even harder je best moeten doen, wil je nog met een gevatte comeback komen
![]()
Maar vertel eens, deed 't nou pijn om uit de ugly-tree te vallen en elke tak te raken op de weg naar beneden?
Hij zei alleen maar dat ik een spatie vergeten was.quote:
Ow?quote:
Als je dat al afkrakend vond..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alleen maar dat ik een spatie vergeten was.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:09 schreef Skaai het volgende:
Alleen maar dat ik een spatie vergeten was.![]()
ik kan het alleen af schatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:09 schreef Xitami het volgende:
[..]
Ach, voor ieder wat wils. Heb je me ooit horen zeggen dat ik moeders mooiste was? Nee, niet echt...
Maar eh Mikey, kan Qwea 't zelf niet af? Kwam ze bij je huilen dat we d'r zaten te pesten? Of is 't meer dat je je nu ook een beetje aangesproken voelt?
Je mag 't rustig zeggen hoor,![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |