ja.. en ook al bijna weekendquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Vol.
heerlijk die droge huidquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, ik doe ik bejaardensex. Ook erg geil.
Ben je verdronken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef Nolius het volgende:
Ik heb dorst, ff wat drinken halen.
Nog iemand aangerand de laatste tijd ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:09 schreef Xitami het volgende:
*luistert naar de krekeltjes* ... wat een rust... wat een vrede....
Ach gut, hij heeft ook de klok horen luiden, maar nog steeds geen idee waar de klepel hangt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:00 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Nog iemand aangerand de laatste tijd ?
Nou, niet in Faithy in ieder geval.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:32 schreef Xitami het volgende:
[..]
Ach gut, hij heeft ook de klok horen luiden, maar nog steeds geen idee waar de klepel hangt.
het lag er ook niet dik bovenop dat het een grap wasquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:36 schreef SunChaser het volgende:
Is dit nog open? De grap is er inmiddels wel van af hoor.
Dus je hebt niks met Qwea?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het lag er ook niet dik bovenop dat het een grap was
Ik heb wel wat met Qwea, dat hele Kix - Patries gedoe is gelul eerste klasquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus je hebt niks met Qwea?![]()
Ik snap er niks meer van
Brechtje?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:45 schreef tonks het volgende:
met wie van fok zal ik eens verkering nemen hmmm...
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:45 schreef tonks het volgende:
met wie van fok zal ik eens verkering nemen hmmm...
ik heb dagen, nee, weken zitten wachten op deze onthullingquote:
Ik heb de krant al gemaild!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb dagen, nee, weken zitten wachten op deze onthulling
mijn leven is compleet, nu ik dit weet!
schreeuw het van de daken!
mag ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, optyfen! Niks geen verkering. Tonks is alleen welkom als seksspeeltje voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |