Het kan ook zijn dat sperma zich spontaan terugtrekt de zaadbal in zodra ze jou ruiken. Of heeft Mike er geen moeite mee je onder te spuiten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef Kweeja het volgende:
[..]
Nou,al ligt die te rukken,er komt toch weinig tot niks uit![]()
wat een rancune.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef Kweeja het volgende:
[..]
Nou,al ligt die te rukken,er komt toch weinig tot niks uit![]()
Kwil er liever niets van weten wie daar rukt..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan degene die eraan rukt
Stuur QweaKix.avi eens doorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan degene die eraan rukt
Zelfs de medici snappen het nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat sperma zich spontaan terugtrekt de zaadbal in zodra ze jou ruiken.
Shame on you!quote:
Misschien geeft dat wel een extra effect, weet jij veel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:43 schreef Mr. Orange het volgende:
Als je al nie eens stil kan blijven staan, kunde waarschijnlijk ok nie stil liggen![]()
Hij woont nog steeds bij zn ouders hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hij schijnt nu een leven te hebben nu iemand hem niet meer dingen verbied enzo
Ik weet het..quote:
Mike heeft er totaal geen moeite mee. Kun je zien dat kix toch niet zo mannelijk was als dat jullie allemaal dachtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat sperma zich spontaan terugtrekt de zaadbal in zodra ze jou ruiken. Of heeft Mike er geen moeite mee je onder te spuiten?
Nee, Kix was menselijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:46 schreef Kweeja het volgende:
[..]
Mike heeft er totaal geen moeite mee. Kun je zien dat kix toch niet zo mannelijk was als dat jullie allemaal dachten![]()
Good boyquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:45 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik weet het..![]()
Kzal het nie meer doen![]()
Oe! Wanneer word ik ingezeept?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Good boy
Ik heb nieuwe douchegel he.
Bejaarden mensen laten zich inzepenquote:
Gister zei je wat anders..quote:
De ene helft wist ik al, de andere kom ik nu dus achter..quote:
Gisteren had ik bier op!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |