Tijdens fok ook al..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heel ver voor het vader zijn wel.
Daartussen heb ik een strakke periode gehad... van een jaar of 3
[..]
Nee dat weet ik niet. Ik werd gewoon thuis gebracht
Wat een opluchtingquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mr. Orange wil twee van de 3 al veranderen begrijp ik
Dat wordt een uitdaging voor hemquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mr. Orange wil twee van de 3 al veranderen begrijp ik
Hé, een kloon van een gebandequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:33 schreef Kweeja het volgende:
*zwaait*
Onderwerp van het gesprek zijn is oke
Kom maar es met een uitdaging..quote:
Wie neukt er nu beter? Erik of Mike?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:33 schreef Kweeja het volgende:
*zwaait*
Onderwerp van het gesprek zijn is oke
Mike. Zoveel beter.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wie neukt er nu beter? Erik of Mike?
Je gebruikte een PI!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:34 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Kom maar es met een uitdaging..
Ik weet het..quote:
Die zal wel bezig zijn met een of ander Action Radio streampje. Of anders ligt ie vast te rukken op foto's van ChrisJXquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:38 schreef Kweeja het volgende:
[..]
vergeet kix niet. Dan is alles compleet 14.gif
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een negatief zelfbeeld heb je...
Nou,al ligt die te rukken,er komt toch weinig tot niks uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die zal wel bezig zijn met een of ander Action Radio streampje. Of anders ligt ie vast te rukken op foto's van ChrisJX
Hij schijnt nu een leven te hebben nu iemand hem niet meer dingen verbied enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die zal wel bezig zijn met een of ander Action Radio streampje. Of anders ligt ie vast te rukken op foto's van ChrisJX
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef Kweeja het volgende:
[..]
Nou,al ligt die te rukken,er komt toch weinig tot niks uit![]()
Iemand riep me?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |