quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:23 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
* Julius_Vanderdecker heeft ze ook hoor:
[afbeelding]
wat staat dr achterop sjonnie tuning ofzo?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:23 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[afbeelding]
Wat voor auto heb je zelf?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:49 schreef kikoooooo het volgende:
Wat ziet dat er pauper uit men, je ziet t tegenwoordig echt veel te vaak, en het ziet er gewoon niet uit!
net zag ik weer zo'n benz c180diesel met witte achterlicht unit's-> [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind het alleen mooi onder een pikzwarte 2001 IS300 met chromen velgjes en geblindeerde ramen
Wow, gelukkig is er een gigantisch seat-logo op de achterruit geplakt..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:23 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Zouden ze daarom zo heten?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:00 schreef El_Rolando het volgende:
Lexus was toch de eerste die zulke lichten had? Of niet?
Oh trek het je dan niet zo aanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee een Golf 2 met normale achterlichten.
Tuurlijk. Je zit wel bijdehand te doen, maar waarschijnlijk kun je zelf niet eens die achterlichten betalen. Flikkertje.quote:
Ja die bestaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
omg lol![]()
![]()
![]()
zijn ze dr ook in neon? dan zijn ze pas echt vet gaaf
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:38 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je zit wel bijdehand te doen, maar waarschijnlijk kun je zelf niet eens die achterlichten betalen. Flikkertje.
ja daaaag !!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:47 schreef kikoooooo het volgende:
vroegah? donder toch op.. dit is pas iets van het laatste jaar/anderhalf jaar
Voornaam: Stefanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:26 schreef 907 het volgende:
[..]
ja daaaag !!die zie ik al veel langer, al zeker 3 jaar ... ik weet niet onder welke steen jij de heletijd hebt gezeten
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:44 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Voornaam: Stefan
Achternaam:
Geslacht: Man
Dat zegt genoeg.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:59 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
en hier is t wel supervet.
Dat is het profiel van kikoooo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:26 schreef 907 het volgende:
[..]
ik weet niet wie stefan is hoor, maar mijn profiel is t niet![]()
omg, klik dan ook goed![]()
![]()
![]()
moest je zelf echt lachen toen je dit tikte?quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:44 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Voornaam: Stefan
Achternaam:
Geslacht: Man
Dat zegt genoeg.![]()
Bittere ernst, dombo. Drenthe loopt tien jaar achter. Dat blijkt ook uit je stupide posts.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
moest je zelf echt lachen toen je dit tikte?
je bent weinig orgineel namelijk
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:43 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Bittere ernst, dombo. Drenthe loopt tien jaar achter. Dat blijkt ook uit je stupide posts.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik hoop echt dat je om jezelf kunt lachen, drol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |