abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29360320
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef TC03 het volgende:
Vlgones ene enegls onezrdoek...
Iedereen die dat mongolenonderzoek nog boven tafel weet te trekken mag spontaan een trein koppen wat mij betreft. Dat is net zo'n overgebruikt pleurisexcuus als "jah maar juh begreipd muh tog?". Of het te ontcijferen is maakt niet uit, als jij iets wil communiceren aan de rest van de wereld dan mag jij daar moeite voor doen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:19:58 #52
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29360364
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
Toen ik nog op de basisschool zat, en dat is nog niet eens zo heel lang geleden, waren er kinderen die na een tijdje naar een andere school toe moesten. Een LOM-school bijvoorbeeld, of een ZMLOK-school. Die kinderen waren:

agressief
dom
achterlijk
gek

Waren die kinderen niet begin jaren tachtig, maar eind jaren negentig geboren, dan zouden ze niet meer zo genoemd worden. Nu zijn ze dyslectisch, lijden ze aan ADHD, zijn ze juist hypermegahoogbegaafd of het zijn nieuwetijdskinderen.

kutsmoesjes.
Je kunt je afvragen welke situatie het gezondste is. Al worden er tegenwoordig wel erg snel etikejes op mensen geplakt.
Vampire Romance O+
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:22:23 #53
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_29360444
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:17 schreef Flurry het volgende:
lol.... je mening klaar hebben over iets waar je geen zak vanaf weet, dat is pas echt achterlijk....
Toch, als dyslecten wat langer over hun tpyewerk doen, kunnen ze best foutloos typen. En nee, ik heb het niet, maar ja, ik heb er wel ervaring mee.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_29360483
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef Jipje het volgende:

[..]

Toch, als dyslecten wat langer over hun tpyewerk doen, kunnen ze best foutloos typen. En nee, ik heb het niet, maar ja, ik heb er wel ervaring mee.
Jipje bestaat nog
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29360484
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Dyslectische mensen. Gadverdamme. Van die stinkpubers en triangeljosti's (vandaag geleerd dat prachtige woord) die te dom zijn om (bij benadering) foutloos te kunnen typen en dan maar de smoes ophangen dat ze dylectisch zijn en dat hun stupiditeit dus niet verwijtbaar is.

Als je te dom bent om te typen, type dan gewoon niks en ga niet een of andere ziekte verzinnen om je domheid te verklaren.
helaas kunnen sommigen er echt niets aan doen
pi_29360515
Sommigen! Klopt.. Maar 90% hier is gewoon te lui
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:24:30 #57
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29360518
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef Jipje het volgende:

[..]

idd. Het vervelende is dat sommige mensen na het opgeplakt krijgen van dit soort etiketjes ineens geen moeite meer doen om ertegen te vechten. "Ik ben nu eenmaal zo"
Vampire Romance O+
pi_29360523
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef Logician het volgende:

[..]

Die kunnen dan toch alsnog wel een spuitje krijgen?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29360524
ik typ gewoon fout en heb schijt aan spelling, dus?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_29360529
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef Logician het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar evenals bij diverse andere internetexcuses (borderline is ook zo'n populaire) worden de mensen met echte problemen ondergesneeuwd door minimaal het tienvoudige aan fakers.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:25:34 #61
11845 Jipje
pi_29360553
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef Agiath het volgende:
ik typ gewoon fout en heb schijt aan spelling, dus?
ben je niet dyslectisch, maar gewoon lui.
Loesje

dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:25:58 #62
11845 Jipje
pi_29360572
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jipje bestaat nog
tuurlijk! Ik had alleen geen tijd
Loesje

pi_29360638
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

en bedankt
pi_29360662
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

En niet te vergeten borderline!
Borderline kippetjes, mmmmmm
pi_29361418
ja sooruhy maar ik vind het niogal menen mkuttoppic en de ts is een klootzak marr verder wetkik niet echt ehiet iets op te rzeggenr ik ramn mar op mn toetsen bro,d hwhweuiihhiwhiwhi
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:57:44 #66
117440 deridder
Die heb ik nog niet
pi_29361553
hahaha grapig hoor om mensen die dislectisch hebben uit te lache hahaahah ik kan er tog egt weinig aan doen en dan is het toestenboard ook nog egt stuk bij mijn meisie denise whaha
pi_29361783
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:13 schreef _Arual_ het volgende:

Waren die kinderen niet begin jaren tachtig, maar eind jaren negentig geboren, dan zouden ze niet meer zo genoemd worden. Nu zijn ze dyslectisch, lijden ze aan ADHD, zijn ze juist hypermegahoogbegaafd of het zijn nieuwetijdskinderen.
Volgens mij ligt het eerder aan de ouders, die het verdommen om hun kind naar een LOM-school te sturen omdat ze bang zijn dat deze daar door de marokkanen in elkaar getremt wordt ... ze kunnen namelijk niet alleen niet schrijven, maar zijn ook slappe lulletjes met een veels te grote bek ....

Precies diezelfde nutteloze ouders die nu op Fok! in OUD zitten te posten, dat hun mormel zo 'speciaal' en getalenteerd zou zijn, of op zijn vierde levensjaar al foutloos de naam van de cavia kon uitspreken, toen ze deze eenmaal hernoemd hadden naar 'GFFrrtlsjjt-sprrrt' en het mormel dus hoogbegaafd zou zijn ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_29361970
altijd gezellig in klaagbaak...
maar ff OT: iemand in mijn klas zegt ook dat hij dyslecties is, maar hij is gewoon slecht in talen, en hij vind het helemaal oneerlijk dat zijn ouders hem niet willen laten testen want hij weet zeker dat hij t heeft enz enz enz... moe dat je daarvan wordt...
pi_29363171
Hoi, ik heb dyslexie, ben ik hier op de juiste plek om aanbeden te worden, ?

Btw, TS, volgens mij schrijf je dyslexie fout . Maargoed ik weet dat niet zeker want ik heb dyslectie/dyslexie (doorhalen wat niet van toepassing is).
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_29363329
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:49 schreef Frezer het volgende:
Hoi, ik heb dyslexie, ben ik hier op de juiste plek om aanbeden te worden, ?

Btw, TS, volgens mij schrijf je dyslexie fout . Maargoed ik weet dat niet zeker want ik heb dyslectie/dyslexie (doorhalen wat niet van toepassing is).
Het is dyslexie en dyslectisch. En als je zo'n post schrijft zoals jij hierboven dan ben je sowieso al niet dyslectisch maar gewoon te dom of te lui om het woord op te zoeken.
pi_29363478
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:54 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het is dyslexie en dyslectisch.
Dat wist ik niet, .
quote:
En als je zo'n post schrijft zoals jij hierboven dan ben je sowieso al niet dyslectisch maar gewoon te dom of te lui om het woord op te zoeken.
Ik heb het weldegelijk. Lui in dit geval dus .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:41:55 #72
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_29365917
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik denk dat jij met zo een idiotenopmerking als eerste een spuitje verdient.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:43:23 #73
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_29365955
quote:

[..]

Het is dyslexie en dyslectisch. En als je zo'n post schrijft zoals jij hierboven dan ben je sowieso al niet dyslectisch maar gewoon te dom of te lui om het woord op te zoeken.
Dat heb je snel beoordeelt. Wat is je echte naam, dr Vogel?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:47:02 #74
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_29366034
Homo'sch zijn het
Het helpt geen nut!
pi_29369662
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:47 schreef Escape2Dawn het volgende:
Homo'sch zijn het
Lieve Escape2Dawn,

ik ben dyslectisch, maar ik krijg nooit een stijve van een sexegenoot.
Wat is er mis met mij, ?

Groetjes, Een Radeloze Dyslecticus
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:37:47 #76
103931 Blackness
Master of Disharmony
pi_29369802
Ze doen het gewoon expres he! Zo'n moeilijk woord juist voor die aandoening!

Sadisten! Allemaal!
pi_29370227
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:33 schreef Frezer het volgende:

[..]

Lieve Escape2Dawn,

Wat is er mis met mij, ?

Go Frezer *is zelf geen dislect*
pi_29405811
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Dyslectische mensen. Gadverdamme. Van die stinkpubers en triangeljosti's (vandaag geleerd dat prachtige woord) die te dom zijn om (bij benadering) foutloos te kunnen typen en dan maar de smoes ophangen dat ze dylectisch zijn en dat hun stupiditeit dus niet verwijtbaar is.

Als je te dom bent om te typen, type dan gewoon niks en ga niet een of andere ziekte verzinnen om je domheid te verklaren.
Helemaal mee eens. Een zekere persoon uit mijn klas kreeg in de derde klas problemen met Nederlands en Engels (lees: ze leerde niet meer voor proefwerken) en besloot toen dat ze dan maar dyslectisch was. Gadverdamme, ze zat het gewoon te faken en al die leraren er ook nog intrappen ook nog.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:25:36 #79
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_29409999
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:33 schreef Frezer het volgende:

[..]

Lieve Escape2Dawn,

Wat is er mis met mij, ?

Dan ben je er nog niet helemaal achter dat je half dyslectisch bent...
Het helpt geen nut!
pi_29411488
Je kunt er echt niks mee met dislectanten..

Maar soms kun je er wel om lachen qua woordfantasie..

Piramide = Primide
OAP = OPA

Dat soort dingen..
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_29412323
quote:

[..]

of misschien is die persoon wel slim genoeg om de rest op te zoeken.
als je dan het gezeik van de dyslexie-personen noemt, noem dan ook meteen de taalpuristen. want zodra je hier op fok iets met een d schrijft terwijl het met dt is ben je belachelijk en dom en kan je niets en ben je een stomme mbo-er.

enne voor de TS. jammer dat je het zelf niet hebt. dan praat je wel anders. omdat je doordat er vroeger geen testen op werken gedaan (want je was dom) mensen nu (waaronder een oom en een neef van me) werk moeten doen dat eigenlijk te laag voor die personen ziet. perfect voorbeeld is neef van me, die gast werkt bij de afslag, want dat niveau moet hij zogenaamd hebben, maar hij doet wel ff het management van een turngroep, en de gehele organisatie bij een turnwedstrijd en zit ook in andere bestuursgroepen. maar op dat niveau werken kan die niet hoor, want hij heeft de diploma's niet.

en natuurlijk mag hij zijn dochtertje ook niet laten testen, want dat is niet nodig (terwijl bewezen is dat dyslexie ge-erfd kan worden, en hij wil gewoon niet dat zijn dochtertje dezelfde kutjeugd krijgt die hij had (ook al heeft ze die nu al, omdat de school niet wil testen moet ze maar ff het jaar over doen).
en voordat je gaat zeuren dat dat dochtertje zich aansteld (dat kind is 6, waarom zou zij zich aanstellen, lijkt me eerder dat ze samen met haar klasgenootjes wou overgaan)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_29412932
ik ga hier niet typen ik maak geheid spel fouten
Bram! Boterham!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 01:00:53 #83
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29413501
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:39 schreef lj_lightning het volgende:
ik ga hier niet typen ik maak geheid spel fouten
Ik durf nu ook bijna niet meer.

Wat een liefde overigens in dit topic.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 4 augustus 2005 @ 01:05:25 #84
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_29413623
De mensen die echt dyslectisch zijn kunnen er natuurlijk niks aan doen, maar toch...het blijft irritant .
want de klop doet het niet.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 01:11:14 #85
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29413776
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:18 schreef Litpho het volgende:

[..]

Iedereen die dat mongolenonderzoek nog boven tafel weet te trekken mag spontaan een trein koppen wat mij betreft. Dat is net zo'n overgebruikt pleurisexcuus als "jah maar juh begreipd muh tog?". Of het te ontcijferen is maakt niet uit, als jij iets wil communiceren aan de rest van de wereld dan mag jij daar moeite voor doen.
Duh.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29413872
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

of misschien is die persoon wel slim genoeg om de rest op te zoeken.
als je dan het gezeik van de dyslexie-personen noemt, noem dan ook meteen de taalpuristen. want zodra je hier op fok iets met een d schrijft terwijl het met dt is ben je belachelijk en dom en kan je niets en ben je een stomme mbo-er.

enne voor de TS. jammer dat je het zelf niet hebt. dan praat je wel anders. omdat je doordat er vroeger geen testen op werken gedaan (want je was dom) mensen nu (waaronder een oom en een neef van me) werk moeten doen dat eigenlijk te laag voor die personen ziet. perfect voorbeeld is neef van me, die gast werkt bij de afslag, want dat niveau moet hij zogenaamd hebben, maar hij doet wel ff het management van een turngroep, en de gehele organisatie bij een turnwedstrijd en zit ook in andere bestuursgroepen. maar op dat niveau werken kan die niet hoor, want hij heeft de diploma's niet.

en natuurlijk mag hij zijn dochtertje ook niet laten testen, want dat is niet nodig (terwijl bewezen is dat dyslexie ge-erfd kan worden, en hij wil gewoon niet dat zijn dochtertje dezelfde kutjeugd krijgt die hij had (ook al heeft ze die nu al, omdat de school niet wil testen moet ze maar ff het jaar over doen).
en voordat je gaat zeuren dat dat dochtertje zich aansteld (dat kind is 6, waarom zou zij zich aanstellen, lijkt me eerder dat ze samen met haar klasgenootjes wou overgaan)
Jouw neef heeft zogenaamd niveau, wat houdt hem dan tegen om alsnog diploma's te gaan halen?!!

De stam + t van aanstellen is trouwens aanstelt
pi_29414250
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

En niet te vergeten borderline!
Wacht je vergeet de laatste hype die ik heb meegekregen hier op fok namelijk hoog sensitief
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_29414577
Of een meisje nou dyslectisch is of niet? Maakt mij niet uit. Kreunen doet ze toch wel.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 07:57:41 #89
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_29416774
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 01:33 schreef ssebass het volgende:

[..]

Wacht je vergeet de laatste hype die ik heb meegekregen hier op fok namelijk hoog sensitief
Is dat de vervanger van 'autistisch'?
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_29417249
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:35 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

eigelijk begrijp ik je wel, je hebt natuurlijk zelf een groot sociaal probleem.
Als ik jou was zal ik niet zomaar onzin uit gaan kramen.
Ga maar eens met mensen van een hoger niveau discussieren.

nu optyfen met je geblaat stomme lul
Nou moet ik de TS toch even te hulp schieten! Als ik hem goed begrijp zegt hij alleen maar dat hij zich ergert aan mensen die niet goed kunnen spellen en gelijk gaan roepen dat dit door dyslexie komt. Ik erger mij er ook aan dat ouders die hun kids niet onder bedwang hebben zeggen, jah maar hij heeft ADHD!. Ik kwam pas iemand tegen die beweerde dat zijn hond ADHD had, terwijl hij 'm volgens mij gewoon niet goed heeft opgevoed.

Tuurlijk, ik wil geen kwaad spreken over de echte ADHDérs en dyslectici, maar omdat ik zo vaak mensen tegenkom die beweren het te hebben vraag ik me af of het bij veel mensen niet gewoon een slappe smoes is, of dat het overgediagnosticeerd wordt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_29418163
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 08:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik kwam pas iemand tegen die beweerde dat zijn hond ADHD had, terwijl hij 'm volgens mij gewoon niet goed heeft opgevoed.
Grappig dat je dat zegt, mijn pleeghond is een nogal drukke hollandse herder en ik heb in het verleden diverse malen gezegd dat als het een kind zou zijn hij waarschijnlijk Rittalin voorgeschreven zou krijgen.
(overigens is ie redelijk gehoorzaam hoor)
pi_29423069
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 08:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Tuurlijk, ik wil geen kwaad spreken over de echte ADHDérs en dyslectici, maar omdat ik zo vaak mensen tegenkom die beweren het te hebben vraag ik me af of het bij veel mensen niet gewoon een slappe smoes is, of dat het overgediagnosticeerd wordt.
Het is zondermeer een makkelijk excuus, ik maak er ook wel eens (mis)bruik van. Ik denk dat de meeste dyslectici als ze willen redelijk goed kunnen spellen als ze veel tijd aan hun posts besteden. Als ik mijn type-werk niet nalees is het niet om aan te zien van de spellingsfouten; het kost me dus een hoop tijd om een (bijna) foutloze post te produceren. Soms heb ik geen zin in al die moeite, dan kun je er donder op zeggen dat er een spellingsneuker langs komt om het zaakje te verbeteren. In dat geval gebruik ik idd nog al eens het excuus dat ik dyslectie heb.

Overigens zit de spelling zoals geproduceerd door iemand met dyslexeie erg logisch in elkaar, ze schrijven exact wat ze zeggen.
pi_29423108
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef Escape2Dawn het volgende:

[..]

Dan ben je er nog niet helemaal achter dat je half dyslectisch bent...
Ik ben dan bi ofzo?
pi_29423143
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 01:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Duh.
Nofi uiteraard .
pi_29480850
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_29480869
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 04:47 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
Je ziet er niet echt gezond uit, Stefan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')