Iedereen die dat mongolenonderzoek nog boven tafel weet te trekken mag spontaan een trein koppen wat mij betreft. Dat is net zo'n overgebruikt pleurisexcuus als "jah maar juh begreipd muh tog?". Of het te ontcijferen is maakt niet uit, als jij iets wil communiceren aan de rest van de wereld dan mag jij daar moeite voor doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef TC03 het volgende:
Vlgones ene enegls onezrdoek...
Je kunt je afvragen welke situatie het gezondste is. Al worden er tegenwoordig wel erg snel etikejes op mensen geplakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
Toen ik nog op de basisschool zat, en dat is nog niet eens zo heel lang geleden, waren er kinderen die na een tijdje naar een andere school toe moesten. Een LOM-school bijvoorbeeld, of een ZMLOK-school. Die kinderen waren:
agressief
dom
achterlijk
gek
Waren die kinderen niet begin jaren tachtig, maar eind jaren negentig geboren, dan zouden ze niet meer zo genoemd worden. Nu zijn ze dyslectisch, lijden ze aan ADHD, zijn ze juist hypermegahoogbegaafd of het zijn nieuwetijdskinderen.
kutsmoesjes.
Toch, als dyslecten wat langer over hun tpyewerk doen, kunnen ze best foutloos typen. En nee, ik heb het niet, maar ja, ik heb er wel ervaring mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:17 schreef Flurry het volgende:
lol.... je mening klaar hebben over iets waar je geen zak vanaf weet, dat is pas echt achterlijk....
Jipje bestaat nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Toch, als dyslecten wat langer over hun tpyewerk doen, kunnen ze best foutloos typen. En nee, ik heb het niet, maar ja, ik heb er wel ervaring mee.
helaas kunnen sommigen er echt niets aan doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Dyslectische mensen. Gadverdamme. Van die stinkpubers en triangeljosti's (vandaag geleerd dat prachtige woord) die te dom zijn om (bij benadering) foutloos te kunnen typen en dan maar de smoes ophangen dat ze dylectisch zijn en dat hun stupiditeit dus niet verwijtbaar is.
Als je te dom bent om te typen, type dan gewoon niks en ga niet een of andere ziekte verzinnen om je domheid te verklaren.
idd. Het vervelende is dat sommige mensen na het opgeplakt krijgen van dit soort etiketjes ineens geen moeite meer doen om ertegen te vechten. "Ik ben nu eenmaal zo"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Toch, als dyslecten wat langer over hun tpyewerk doen, kunnen ze best foutloos typen. En nee, ik heb het niet, maar ja, ik heb er wel ervaring mee.
Die kunnen dan toch alsnog wel een spuitje krijgen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef Logician het volgende:
[..]
helaas kunnen sommigen er echt niets aan doen
Dat klopt. Maar evenals bij diverse andere internetexcuses (borderline is ook zo'n populaire) worden de mensen met echte problemen ondergesneeuwd door minimaal het tienvoudige aan fakers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef Logician het volgende:
[..]
helaas kunnen sommigen er echt niets aan doen
ben je niet dyslectisch, maar gewoon lui.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef Agiath het volgende:
ik typ gewoon fout en heb schijt aan spelling, dus?
tuurlijk! Ik had alleen geen tijdquote:
en bedanktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch alsnog wel een spuitje krijgen?
Borderline kippetjes, mmmmmmquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En niet te vergeten borderline!
Volgens mij ligt het eerder aan de ouders, die het verdommen om hun kind naar een LOM-school te sturen omdat ze bang zijn dat deze daar door de marokkanen in elkaar getremt wordt ... ze kunnen namelijk niet alleen niet schrijven, maar zijn ook slappe lulletjes met een veels te grote bek ....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
Waren die kinderen niet begin jaren tachtig, maar eind jaren negentig geboren, dan zouden ze niet meer zo genoemd worden. Nu zijn ze dyslectisch, lijden ze aan ADHD, zijn ze juist hypermegahoogbegaafd of het zijn nieuwetijdskinderen.
Het is dyslexie en dyslectisch. En als je zo'n post schrijft zoals jij hierboven dan ben je sowieso al niet dyslectisch maar gewoon te dom of te lui om het woord op te zoeken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:49 schreef Frezer het volgende:
Hoi, ik heb dyslexie, ben ik hier op de juiste plek om aanbeden te worden,?
Btw, TS, volgens mij schrijf je dyslexie fout. Maargoed ik weet dat niet zeker want ik heb dyslectie/dyslexie (doorhalen wat niet van toepassing is).
Dat wist ik niet,quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is dyslexie en dyslectisch.
Ik heb het weldegelijk. Lui in dit geval dusquote:En als je zo'n post schrijft zoals jij hierboven dan ben je sowieso al niet dyslectisch maar gewoon te dom of te lui om het woord op te zoeken.
Ik denk dat jij met zo een idiotenopmerking als eerste een spuitje verdient.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch alsnog wel een spuitje krijgen?
Dat heb je snel beoordeelt. Wat is je echte naam, dr Vogel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is dyslexie en dyslectisch. En als je zo'n post schrijft zoals jij hierboven dan ben je sowieso al niet dyslectisch maar gewoon te dom of te lui om het woord op te zoeken.
Lieve Escape2Dawn,quote:
Go Frezerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Lieve Escape2Dawn,
ik ben dyslectisch, maar ik krijg nooit een stijve van een sexegenoot.
Wat is er mis met mij,?
Groetjes, Een Radeloze Dyslecticus
Helemaal mee eens. Een zekere persoon uit mijn klas kreeg in de derde klas problemen met Nederlands en Engels (lees: ze leerde niet meer voor proefwerken) en besloot toen dat ze dan maar dyslectisch was. Gadverdamme, ze zat het gewoon te faken en al die leraren er ook nog intrappen ook nog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Dyslectische mensen. Gadverdamme. Van die stinkpubers en triangeljosti's (vandaag geleerd dat prachtige woord) die te dom zijn om (bij benadering) foutloos te kunnen typen en dan maar de smoes ophangen dat ze dylectisch zijn en dat hun stupiditeit dus niet verwijtbaar is.
Als je te dom bent om te typen, type dan gewoon niks en ga niet een of andere ziekte verzinnen om je domheid te verklaren.
Dan ben je er nog niet helemaal achter dat je half dyslectisch bent...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Lieve Escape2Dawn,
ik ben dyslectisch, maar ik krijg nooit een stijve van een sexegenoot.
Wat is er mis met mij,?
Groetjes, Een Radeloze Dyslecticus
of misschien is die persoon wel slim genoeg om de rest op te zoeken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is dyslexie en dyslectisch. En als je zo'n post schrijft zoals jij hierboven dan ben je sowieso al niet dyslectisch maar gewoon te dom of te lui om het woord op te zoeken.
Ik durf nu ook bijna niet meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:39 schreef lj_lightning het volgende:
ik ga hier niet typenik maak geheid spel fouten
![]()
Duh.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen die dat mongolenonderzoek nog boven tafel weet te trekken mag spontaan een trein koppen wat mij betreft. Dat is net zo'n overgebruikt pleurisexcuus als "jah maar juh begreipd muh tog?". Of het te ontcijferen is maakt niet uit, als jij iets wil communiceren aan de rest van de wereld dan mag jij daar moeite voor doen.
Jouw neef heeft zogenaamd niveau, wat houdt hem dan tegen om alsnog diploma's te gaan halen?!!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
of misschien is die persoon wel slim genoeg om de rest op te zoeken.
als je dan het gezeik van de dyslexie-personen noemt, noem dan ook meteen de taalpuristen. want zodra je hier op fok iets met een d schrijft terwijl het met dt is ben je belachelijk en dom en kan je niets en ben je een stomme mbo-er.
enne voor de TS. jammer dat je het zelf niet hebt. dan praat je wel anders. omdat je doordat er vroeger geen testen op werken gedaan (want je was dom) mensen nu (waaronder een oom en een neef van me) werk moeten doen dat eigenlijk te laag voor die personen ziet. perfect voorbeeld is neef van me, die gast werkt bij de afslag, want dat niveau moet hij zogenaamd hebben, maar hij doet wel ff het management van een turngroep, en de gehele organisatie bij een turnwedstrijd en zit ook in andere bestuursgroepen. maar op dat niveau werken kan die niet hoor, want hij heeft de diploma's niet.
en natuurlijk mag hij zijn dochtertje ook niet laten testen, want dat is niet nodig (terwijl bewezen is dat dyslexie ge-erfd kan worden, en hij wil gewoon niet dat zijn dochtertje dezelfde kutjeugd krijgt die hij had (ook al heeft ze die nu al, omdat de school niet wil testen moet ze maar ff het jaar over doen).
en voordat je gaat zeuren dat dat dochtertje zich aansteld (dat kind is 6, waarom zou zij zich aanstellen, lijkt me eerder dat ze samen met haar klasgenootjes wou overgaan)
Wacht je vergeet de laatste hype die ik heb meegekregen hier op fok namelijk hoog sensitiefquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En niet te vergeten borderline!
Is dat de vervanger van 'autistisch'?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:33 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wacht je vergeet de laatste hype die ik heb meegekregen hier op fok namelijk hoog sensitief![]()
Nou moet ik de TS toch even te hulp schieten! Als ik hem goed begrijp zegt hij alleen maar dat hij zich ergert aan mensen die niet goed kunnen spellen en gelijk gaan roepen dat dit door dyslexie komt. Ik erger mij er ook aan dat ouders die hun kids niet onder bedwang hebben zeggen, jah maar hij heeft ADHD!. Ik kwam pas iemand tegen die beweerde dat zijn hond ADHD had, terwijl hij 'm volgens mij gewoon niet goed heeft opgevoed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
eigelijk begrijp ik je wel, je hebt natuurlijk zelf een groot sociaal probleem.
Als ik jou was zal ik niet zomaar onzin uit gaan kramen.
Ga maar eens met mensen van een hoger niveau discussieren.
nu optyfen met je geblaatstomme lul
Grappig dat je dat zegt, mijn pleeghond is een nogal drukke hollandse herder en ik heb in het verleden diverse malen gezegd dat als het een kind zou zijn hij waarschijnlijk Rittalin voorgeschreven zou krijgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik kwam pas iemand tegen die beweerde dat zijn hond ADHD had, terwijl hij 'm volgens mij gewoon niet goed heeft opgevoed.
Het is zondermeer een makkelijk excuus, ik maak er ook wel eens (mis)bruik van. Ik denk dat de meeste dyslectici als ze willen redelijk goed kunnen spellen als ze veel tijd aan hun posts besteden. Als ik mijn type-werk niet nalees is het niet om aan te zien van de spellingsfouten; het kost me dus een hoop tijd om een (bijna) foutloze post te produceren. Soms heb ik geen zin in al die moeite, dan kun je er donder op zeggen dat er een spellingsneuker langs komt om het zaakje te verbeteren. In dat geval gebruik ik idd nog al eens het excuus dat ik dyslectie heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Tuurlijk, ik wil geen kwaad spreken over de echte ADHDérs en dyslectici, maar omdat ik zo vaak mensen tegenkom die beweren het te hebben vraag ik me af of het bij veel mensen niet gewoon een slappe smoes is, of dat het overgediagnosticeerd wordt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
Dan ben je er nog niet helemaal achter dat je half dyslectisch bent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |