Eenshquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Als je te dom bent om te typen, type dan gewoon niks en ga niet een of andere ziekte verzinnen om je domheid te verklaren.
Prutser!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik bne liesdekties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaar?
Ik niet!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef Foo_niks het volgende:en nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensne, selcteren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu gaan een heleboel mensne dat selcteren om te ontdekken dat er niets staat. HILARISCH!!!
En niet te vergeten borderline!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:31 schreef Oldbie het volgende:
ohja, ik ben het met TS eens.
Iedereen heeft tegenwoordig of dyslectie, ADHD of een combinatie van die twee.
ik niet, ik ben kerngezond. Maak weleens een spelfout maar dat is niet erg
ohjaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En niet te vergeten borderline!
eigelijk begrijp ik je wel, je hebt natuurlijk zelf een groot sociaal probleem.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Dyslectische mensen. Gadverdamme. Van die stinkpubers en triangeljosti's (vandaag geleerd dat prachtige woord) die te dom zijn om (bij benadering) foutloos te kunnen typen en dan maar de smoes ophangen dat ze dylectisch zijn en dat hun stupiditeit dus niet verwijtbaar is.
Als je te dom bent om te typen, type dan gewoon niks en ga niet een of andere ziekte verzinnen om je domheid te verklaren.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Dyslectici moeten niet typen,maar foto;s van zichzelf posten, zoals dit dyslectische meisje uit Denemarken
[afbeelding]
* Oldbie mompelt iets over een gevoelige snaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
eigelijk begrijp ik je wel, je hebt natuurlijk zelf een groot sociaal probleem.
Als ik jou was zal ik niet zomaar onzin uit gaan kramen.
Ga maar eens met mensen van een hoger niveau discussieren.
nu optyfen met je geblaatstomme lul
Heb je borderline ofzo? Je reageert zo geprikkeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, je bend dislektish of nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef Furious het volgende:
[..]
Je vergat, of een c, of een h teveel. Je bent dom!![]()
Het is eigenlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
En nu?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef addie84 het volgende:
Helemaal eens met TS! Heb me vandaag weer flink lopen ergeren aan een aantal achterlijke lui die letterlijk geen enkel woord goed schrijven
Is Fap Fap eigenlijk goed Nederlandsquote:
Teveel ozon is slecht voor je, dat blijkt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef KopieerMachine het volgende:
*Kopieermachine mompelt iets over onzinnige bullshit van de TS
fap fap is primaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:41 schreef longinus het volgende:
[..]
Is Fap Fap eigenlijk goed Nederlands![]()
Kopieermachines moeten niet mompelen, die moeten kopiërenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef KopieerMachine het volgende:
*Kopieermachine mompelt iets over onzinnige bullshit van de TS
Ach hij is het waarschijnlijk geworden omdat het zijn enige kans is om nog ooit een kont van dichtbij te zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:43 schreef Lod het volgende:
[..]
Kopieermachines moeten niet mompelen, die moeten kopiëren![]()
Dyslecten moeten optyfen dus jij ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:43 schreef Lod het volgende:
[..]
Kopieermachines moeten niet mompelen, die moeten kopiëren![]()
Ik ben niet dyslectisch, ik heb geen ADHD en ook geen Borderline. Ik ben gewoon een eikel en ben er nog trots op ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:43 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dyslecten moeten optyfen dus jij ook![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:46 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik ben niet dyslectisch, ik heb geen ADHD en ook geen Borderline. Ik ben gewoon een eikel en ben er nog trots op ook![]()
Terwijl eigenlijk die mensen juist korter over hun examen zouden mogen doen. Ze hebben namelijk hun domheid reeds deels bewezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:50 schreef MetalMessiah het volgende:
Het is gewoon een smoes om langer over je examen te mogen doen
HAHAHAHHA TIS HANDICAP JIJ BENT DOM WHAHAHAHquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Dyslectische mensen. Gadverdamme. Van die stinkpubers en triangeljosti's (vandaag geleerd dat prachtige woord) die te dom zijn om (bij benadering) foutloos te kunnen typen en dan maar de smoes ophangen dat ze dylectisch zijn en dat hun stupiditeit dus niet verwijtbaar is.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:06 schreef Koewam het volgende:
[..]
HAHAHAHHA TIS HANDICAP JIJ BENT DOM WHAHAHAH
Precies. We lossen criminaliteitsproblemen op door de problemen een andere naam te geven. Agressie? Nee, ADHD! Groepsverkrachting? Nee, cultuurverschil!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:13 schreef _Arual_ het volgende:[..] kutsmoesjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |