abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29418163
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 08:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik kwam pas iemand tegen die beweerde dat zijn hond ADHD had, terwijl hij 'm volgens mij gewoon niet goed heeft opgevoed.
Grappig dat je dat zegt, mijn pleeghond is een nogal drukke hollandse herder en ik heb in het verleden diverse malen gezegd dat als het een kind zou zijn hij waarschijnlijk Rittalin voorgeschreven zou krijgen.
(overigens is ie redelijk gehoorzaam hoor)
pi_29423069
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 08:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Tuurlijk, ik wil geen kwaad spreken over de echte ADHDérs en dyslectici, maar omdat ik zo vaak mensen tegenkom die beweren het te hebben vraag ik me af of het bij veel mensen niet gewoon een slappe smoes is, of dat het overgediagnosticeerd wordt.
Het is zondermeer een makkelijk excuus, ik maak er ook wel eens (mis)bruik van. Ik denk dat de meeste dyslectici als ze willen redelijk goed kunnen spellen als ze veel tijd aan hun posts besteden. Als ik mijn type-werk niet nalees is het niet om aan te zien van de spellingsfouten; het kost me dus een hoop tijd om een (bijna) foutloze post te produceren. Soms heb ik geen zin in al die moeite, dan kun je er donder op zeggen dat er een spellingsneuker langs komt om het zaakje te verbeteren. In dat geval gebruik ik idd nog al eens het excuus dat ik dyslectie heb.

Overigens zit de spelling zoals geproduceerd door iemand met dyslexeie erg logisch in elkaar, ze schrijven exact wat ze zeggen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_29423108
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef Escape2Dawn het volgende:

[..]

Dan ben je er nog niet helemaal achter dat je half dyslectisch bent...
Ik ben dan bi ofzo?
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_29423143
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 01:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Duh.
Nofi uiteraard .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_29480850
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_29480869
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 04:47 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
Je ziet er niet echt gezond uit, Stefan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')