quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 08:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:Tuurlijk, ik wil geen kwaad spreken over de echte ADHDérs en dyslectici, maar omdat ik zo vaak mensen tegenkom die beweren het te hebben vraag ik me af of het bij veel mensen niet gewoon een slappe smoes is, of dat het overgediagnosticeerd wordt.
Het is zondermeer een makkelijk excuus, ik maak er ook wel eens (mis)bruik van. Ik denk dat de meeste dyslectici als ze willen redelijk goed kunnen spellen als ze veel tijd aan hun posts besteden. Als ik mijn type-werk niet nalees is het niet om aan te zien van de spellingsfouten; het kost me dus een hoop tijd om een (bijna) foutloze post te produceren. Soms heb ik geen zin in al die moeite, dan kun je er donder op zeggen dat er een spellingsneuker langs komt om het zaakje te verbeteren. In dat geval gebruik ik idd nog al eens het excuus dat ik dyslectie heb.
Overigens zit de spelling zoals geproduceerd door iemand met dyslexeie erg logisch in elkaar, ze schrijven exact wat ze zeggen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."