quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:02 schreef Oversight het volgende:
ik proef irritatie,... wil je erover praten ?
Ik denk dat niemand er wat van begreep in het begin. Laten we de OP er eens bij pakken:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
Of jij bent minder begaafd op het gebied van lezen, en bent te lui om het artikel eerst eens goed te lezen, en daarna de OP....
Duidelijker wordt het niet....
Maar dat geeft niet, ik leg het je graag nog eens uit want ik ben er best trots op.....
Welk deel begrijp je niet ?
![]()
Dit is het begin van het bericht en ik weet al meteen niet waar het over gaat. Wie is waar ingetrapt? CNN neem ik aan, maar waar zijn ze ingetraptquote:
Er is geen nerd converentie geweest? Er was helemaal geen politie? Dat plaatsje in Nederland bestaat niet? Wat is niet waar??quote:![]()
CNN.COM:
http://edition.cnn.com/20(...)e.hack.ap/index.html
Even the local police officers assigned to monitor "What the Hack" are being included in the event. Officers are holding daily workshops to educate the public about how they go about securing events like these. Such cooperation with authorities would have raised eyebrows in previous years.
Er is geen woord van waar !
Goh leuk zegquote:Associated Press heeft het verhaal inmiddels overgenomen.
Copyright 2005 The Associated Press. All rights reserved.This material may not be published, broadcast, rewritten, or redistributed.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:38 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik denk dat niemand er wat van begreep in het begin. Laten we de OP er eens bij pakken:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |