abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29421138
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:02 schreef Oversight het volgende:

ik proef irritatie,... wil je erover praten ?
Irritatie? Nee

Afgunst omdat ik jaloers ben op je positie als über-hacker die de wereldpers in zijn macht heeft? Nee

Verwondering over het feit dat je trots kunt zijn op zoiets onbenulligs? Mwah, komt in de buurt.

Medelijden omdat dit blijkbaar een grote mijlpaal is in je leven? Allmost there...but not quite...

Tsja, kan bijna niet beschrijven wat ik voel...

Laat ik het erop houden dat ik je feliciteer met je grote overwinning, dat er maar vele mogen volgen, maar ik ga weer verder met het echte leven....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_29421426
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:31 schreef Oversight het volgende:

[..]

Of jij bent minder begaafd op het gebied van lezen, en bent te lui om het artikel eerst eens goed te lezen, en daarna de OP....

Duidelijker wordt het niet....

Maar dat geeft niet, ik leg het je graag nog eens uit want ik ben er best trots op.....

Welk deel begrijp je niet ?

Ik denk dat niemand er wat van begreep in het begin. Laten we de OP er eens bij pakken:
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:26 schreef Oversight het volgende:
Ze zijn er vól ingetrapt....
Dit is het begin van het bericht en ik weet al meteen niet waar het over gaat. Wie is waar ingetrapt? CNN neem ik aan, maar waar zijn ze ingetrapt
quote:

CNN.COM:
http://edition.cnn.com/20(...)e.hack.ap/index.html

Even the local police officers assigned to monitor "What the Hack" are being included in the event. Officers are holding daily workshops to educate the public about how they go about securing events like these. Such cooperation with authorities would have raised eyebrows in previous years.

Er is geen woord van waar !
Er is geen nerd converentie geweest? Er was helemaal geen politie? Dat plaatsje in Nederland bestaat niet? Wat is niet waar??
quote:
Associated Press heeft het verhaal inmiddels overgenomen.

Copyright 2005 The Associated Press. All rights reserved.This material may not be published, broadcast, rewritten, or redistributed.

Goh leuk zeg

En wat blijkt uiteindelijk: 1 zin uit het hele artikel klopt niet, iets wat geen 1 CNN lezer intreseert laat staan de FOK! lezers
pi_29421440
Hier ga ik op verzoek van TS zo even naar kijken als FOK! weer wat sneller loopt.

-edit: en weer open.

[ Bericht 16% gewijzigd door kLowJow op 07-08-2005 15:04:02 ]
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:11:06 #54
19194 Oversight
◢◤
pi_29501566
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:38 schreef MrBadGuy het volgende:

Ik denk dat niemand er wat van begreep in het begin. Laten we de OP er eens bij pakken:
Goed idee

OP:
éérst een link naar orginele artikel op CNN,
CNN.COM:
http://edition.cnn.com/20(...)e.hack.ap/index.html
als je de moeite neemt om dit te lezen kom je een alinea tegen die onderstaand is geplakt...

Even the local police officers assigned to monitor "What the Hack" are being included in the event. Officers are holding daily workshops to educate the public about how they go about securing events like these. Such cooperation with authorities would have raised eyebrows in previous years.

Er is geen woord van deze alinea waar !

Is het zó moeilijk te begrijpen dat je hier uitleg voor nodig hebt?

◢◤
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:30:06 #55
19194 Oversight
◢◤
pi_29503938
Deze kan weer dicht hoor, ze lijken het te begrijpen nu...

◢◤
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:37:41 #56
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_29504680
MUHAHAHAHAHA
IK HEB NET EEN VETTE HOAX UITGEHAALD !!!
kwam die gast dus zo langs, vragen van "ja weet jij hoe laat het is".
dus ik zo van "ja het is 17:30 kerel"
maar het is al lang 17:36
OMFG ROFL WTF LOL!!!11!!11`1!!!

[ Bericht 18% gewijzigd door _Led_ op 08-08-2005 17:42:43 ]
zzz
pi_29504731
Dicht op verzoek van TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')