Tim Orlowski van RBB heeft behalve jeugdopleiding Ajax geen betaald voetbal verleden Mich, hij komt van de amateurtak van Stormvogels (zondag 1e klasse)quote:Op zondag 4 september 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Ysebaert inderdaad ook nog. Van Bremen is 37 inmiddels.
zekers te weten !!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Zeker weten? Ik meen zijn naam toch echt in een gids gezien te hebben bij Volendam of Telstar. Of ik moet hem nog van Jong Ajax hebben...
Oke....was 3e keeper geloof ik...maar ben je dan ex-profquote:Op woensdag 7 september 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=7eb10c
Bij Haarlem zat ie dus, maar speelde niet.
quote:Ronde 2
10-09 Excelsior M. - Kloetinge -
Excelsior liet zich vorige week in een kwartier van de mat spelen, nu 90 minuten vol er tegenaan ?
Kloetinge moet de draad weer oppakken na het vervelende incident van vorige week in hun 1e wedstrijd
10-09 Hoek - Ajax -
Hoek vorige week afgedroogd door ARC, wat goed te maken voor eiegen publiek !
Ajax kreeg geen grip op Remco Torken, wel op de spitsen van Hoek ?
10-09 Katwijk - DOTO -
Katwijk in de winning mood, DOTO vorige week geen vuist gemaakt tegen 10 Noordwijkers, misschien wel tegen 11 Kattikers
10-09 Noordwijk - ARC -
De eerste topper op papier, Noordwijk goede 2-0 overwinning, ARC 4-0, wie trekt aan het langste eind ?
10-09 Rijnsburgse B. - Capelle -
Eerste wedstrijd voor RBB, Capelle wil revanche voor eerste nederlaag !
10-09 Scheveningen - FC Lisse -
Scheveningen hield QB knap op gelijkspel, maar hoe gaan zij om met het Lissens kwartiertje ?
10-09 Ter Leede - Quick Boys -
Ter Leede won weliswaar van ajax dus de sfeer zal goed zijn, maar zijn ze ook bestand tegen de katwijkers die hun remise van vorige week graag recht willen zetten ?
Jaja, ik ben al jaren supporter van Kloetinge. Doordat ik ben verhuisd kan ik er echter niet meer naar toe, maar nog altijd volg ik mijn cluppie trouw.quote:Hebben we behalve jou (RBB) en Sandman (Hoek, Kloetinge) geen fans van clubs hier? Tallguy voor Scheveningen meen ik.
Leuk, welkom !quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:29 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Jaja, ik ben al jaren supporter van Kloetinge. Doordat ik ben verhuisd kan ik er echter niet meer naar toe, maar nog altijd volg ik mijn cluppie trouw.
Tuurlijk niet, gewoon Noordwijk - ARCquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ter Leede - QB is de match van het weekend lijkt me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |