quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef Furious het volgende:
Doe je goed! Nu zit je vast aan die FatimaInso he!
quote:
Korstmos ken ik wel...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:23 schreef Flyga het volgende:
condomos
Tjonge jonge, wat gaat de techniek toch met sprongen vooruit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:17 schreef R2cksson het volgende:
Zonet hoor ik van iemand dat ze zwanger is van mij.
Moet ik dit serieus nemen?
In principe is het mogelijk... dusss...
Op zich niet zo'n probleem, het is een leuk ding, die meid, maar kinderen in mijn situatie en leeftijd...
Ik moet het even laten doordringen denk ik...
en zwanger kunnen worden, bijzonder hoor.!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:29 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Tjonge jonge, wat gaat de techniek toch met sprongen vooruit.![]()
Opblaaspoppen die nu ook al kunnen praten.![]()
Ach joh, over 18 jaar gaan ze het huis weer uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:17 schreef R2cksson het volgende:
Zonet hoor ik van iemand dat ze zwanger is van mij.
Moet ik dit serieus nemen?
In principe is het mogelijk... dusss...
Op zich niet zo'n probleem, het is een leuk ding, die meid, maar kinderen in mijn situatie en leeftijd...
Ik moet het even laten doordringen denk ik...
yeah rightquote:
Nee, zo is ze niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
yeah right
je mag bij dr komen wonen om dr nek te masseren tijdens de zwangerschap, en zodra je het kind erkend hebt als zijnde jouw biologische nakomeling, wordt je op straat gezet en kun je de volgende 18 jaar dikke vette alimentatie en kinderbijdrage oplepelen, en in de weekenden moet je dan op dat kreng passen, omdat mevrouw dan lekker wil gaan stappen met d'r vriendinnen of dr nieuwe loverboy ...
You're in deep shit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |