met deze reactiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Tijd voor grote schoonmaak daar, wij uit VBL nemen het wel over.
Wees hier bestuurslid van je clubquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Men is blijkbaar tot inkeer gekomen inderdaad, wat zou jij als eerste veranderen?
Jongen, als je niet fatsoenlijk kunt discussiėren, blijf dan weg. Dit gaat nergens over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:43 schreef kutvent het volgende:
* Stuurt meteen iedereen naar huis, verkoopt de hele handel en stort al het geld terug in de gemeenschapskas *
Einde voetbal
'Al het geld TERUG"??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:43 schreef kutvent het volgende:
* Stuurt meteen iedereen naar huis, verkoopt de hele handel en stort al het geld terug in de gemeenschapskas *
Einde voetbal
Jij bent ook kut. Opkankerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:45 schreef Baleog het volgende:
voetbal is ook gewoon kut, goed idee van kutvent
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef 9christensen het volgende:
Ik zou de kantinetijden nog wat verlengen
zie hier een prachtig voorbeeld van een voetbalsupporter, weet je niks te zeggen, ga dan schelden.. erg dom dus. Ben je ook voor feyenoord? Dat zou de boel helemaal verklarenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:48 schreef VoreG het volgende:
Verder zou ik Steef inhuren als scout
Voetbal is kut is lekker intelligent ja [14.gif]quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:54 schreef Baleog het volgende:
[..]
zie hier een prachtig voorbeeld van een voetbalsupporter, weet je niks te zeggen, ga dan schelden.. erg dom dus. Ben je ook voor feyenoord? Dat zou de boel helemaal verklaren
het is gewoon een feit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voetbal is kut is lekker intelligent ja [14.gif]
Het verschil tussen een mening en een feit niet kunnen onderscheiden straalt wederom erg veel intelligentie uit [14.gif]quote:
dat siert je idd niet..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het verschil tussen een mening en een feit niet kunnen onderscheiden straalt wederom erg veel intelligentie uit [14.gif]
Groningen moet in mijn ogen een club worden die elk jaar om Europees voetbal kan strijden. Het linkerrijtje dus. Vorig jaar werd als een goed seizoen gezien, ook door mij, en we eindigden als 12e. We moeten stap voor stap omhoog, dat gaat toch niet in een keer. Over drie jaar moeten we goed mee kunnen doen om de plaatsen 6 tm 9 en hier langzaam naar toe groeien komend en de twee seizoenen daarna. Liefst eerder natuurlijk, maar dat lijkt me niet mogelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat zou jij als doelstelling met Grunn hebben voor de komende jaren?
Moet mogelijk zijn. Vooral de 2e helft van het seizoen waren jullie sterkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Groningen moet in mijn ogen een club worden die elk jaar om Europees voetbal kan strijden. Het linkerrijtje dus. Vorig jaar werd als een goed seizoen gezien, ook door mij, en we eindigden als 12e. We moeten stap voor stap omhoog, dat gaat toch niet in een keer. Over drie jaar moeten we goed mee kunnen doen om de plaatsen 6 tm 9 en hier langzaam naar toe groeien komend en de twee seizoenen daarna. Liefst eerder natuurlijk, maar dat lijkt me niet mogelijk
Dat is BS. Er staat: JOUW CLUB. Je hebt geen club, dus verkoop je onzin.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:57 schreef kutvent het volgende:
Leuke reacties allemaal.
Het maakt toch geen flikker uit wat IK zou doen als ik bestuurslid zou zijn van 'mijn' clubbie.
Het staat toch niet in de OP dat ik voetbalfan moet zijn. Of wel soms.
Dus die reacties van die 'voetballiefhebbers' zijn enigszins overtrokken.
Kortzichtigheid alom.
edit
Ik flame niet HeatWave. Ik geef mijn mening waar om gevraagd werd.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:34 schreef Tomasso het volgende:
Mijn God, zit Steef ook al hier?
Steef is een scout in dienst van Feyenoord met de arrogantie van iemand uit 020. Daarnaast vind hij zichzelf helemaal geweldig en liet ook vaak foto's zien van zijn geweldige vriendinnen en ook van zijn appartementen in de VS.
Als we het over dezelfde Steef hebben hoor...
Er is al een goede stap gezet met het investeringfonds o.a.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe ga je dat realiseren dan? Begin jaren negentig was Groningen nog zo'n beetje de uitdager van de grote 3, is dat geen leuke doelstelling
Naar Umbro bellen en zeggen dat we gvd weer twee normale banen op het shirt willen ipv die pislijntjes, en anders een andere kledingsponsorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef Noca het volgende:
Hmm op dit moment loopt het wel lekker eigenlijk, nieuw stadion, lekker dicht op het veld, geen grachten, geen hekken
Aankopen zijn wel ok...even nadenken.. als bestuur zijnde zou ik me iig niet teveel met het elftal bemoeien, daar zijn anderen voor.
Hele goeie idd !quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:54 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Naar Umbro bellen en zeggen dat we gvd weer twee normale banen op het shirt willen ipv die pislijntjes, en anders een andere kledingsponsor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |