Ik weet het, maar er is niets te vinden dit keer, zlefs geen bouwmachinequote:
Heb je binnen PTA dan wel eens 1 goed topic gemaaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:![]()
een topic van mij in ONZ heeft een del 2 gekergen en het is niet dicht!
Zou ik dan eens in mijn leven een goed topic buiten PTA hebben gemaakt, voor het eerst sinds Arthur Eend?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je binnen PTA dan wel eens 1 goed topic gemaakt
Ik zou zo niet weten wie hier met enige regelmaat post en er niet bijstaatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je de OP zo bekijkt he, die avatars,is er nog ruimte voor 2 nieuwe vast eSC-ers
nee lekker laten staan.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet het, maar er is niets te vinden dit keer, zlefs geen bouwmachine![]()
En zoals vermeld in de OP: als je iet beters weet: je weet de edit knop te vinden
MutZ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou zo niet weten wie hier met enige regelmaat post en er niet bijstaat
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[recensie] Geïllustreerde Terreinwagens Encyclopedie
Een topic word niet goed door veel reactiesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Veel reacties ook
En ook fijn zijn al die &@#$& in de tekst
Nee dat is dom copy-paste-werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een topic word niet goed door veel reactiesEn die @#$% zijn stomme fok bugs
Ik had hem thuis op de computer geschreven jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee dat is dom copy-paste-werk.
En enige vorm van reactie op een discussie-forum is vaak wel gewenst dunkt me.
je bent aan de drugsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En de reacties komen wel nadat de mensen die het boek hebben gekocht naar aanleiding van mijn recensie, hem gelezen hebben
Die staat/stond er toch al!?quote:
Die is niet 60x60quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Die staat/stond er toch al!?
De mijne is trouwens ook niet goed
ijsmeis aka avatar-miereneukerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Die staat/stond er toch al!?
De mijne is trouwens ook niet goed
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:45 schreef vosss het volgende:
??
hihiquote:
Ja, mag ik die ook eens onder handen nemen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:51 schreef t0n het volgende:
die kut pta site is echt out of date.
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, mag ik die ook eens onder handen nemen?!
Inwendig onderzoek?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga naar huis
Straks een of andere arts op bezoek voor Sandra
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, mag ik die ook eens onder handen nemen?!
Ja man, waar is mijn civicquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind de site er mooi uitzien...
Maar je mag hem van mij wel updateren
En TF, t0n heeft gelijk, volgens mij kloppen uit het filmpje nog maar 5 auto's ofzo!
Tjab's wagens, de supra van Stefan, Bo's 155 enz enz enz!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
opgebokt![]()
zodra tijd te kort is afgelopen ga ik hem weer updaten![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die is al verroest tegen de tijd dat het nieuwe filmpje af is
Ja, die heb ik dus nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:59 schreef vosss het volgende:
Maar serieus; ik heb hem nog niet gezien, post eens een fotootje ijsmeis
Waarom denk je dat ik het vroegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
Als ik dan een foto post gaan jullie me uitlachen.!
Geen commentaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Wil je 't tegendeel voelen?![]()
bij jou voor de deurquote:
Gynacoloog + breinaald?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga naar huis
Straks een of andere arts op bezoek voor Sandra
oja en die wagen blijven zowiezo in het filmpje zitten.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tjab's wagens, de supra van Stefan, Bo's 155 enz enz enz!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gynacoloog + breinaald?
Ik heb 10 min pauze
Je hebt nog 3 minuten danquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef Xtreem het volgende:
Bier lenenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:02 schreef vosss het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vanacht om 3 uur nog bier geleend heb bij de buren; die zal ik zo maar eens terugbrengen (en meteen opzuipen)
De CRX mag er ook in blijven, want die is over anderhalf jaar toch van mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oja en die wagen blijven zowiezo in het filmpje zitten.....
slowchat cult oid![]()
Je kunt ook gewoon zeggen dat je een lui verken bentquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oja en die wagen blijven zowiezo in het filmpje zitten.....
slowchat cult oid![]()
Nee hoor, gewoon in een nieuwbouwappartementencomplex.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bier lenen![]()
Je woont in een studentenhuis dan ofzo?
Chill, ik woon in een oud appartementencomplex... Vroegah woonden hier allemaal oudjes. Nu woon ik hier al 2,5 jaar, en er komen steeds meer jonge mensen hier wonen en die oudjes gaan eruit. De vorige bovenburen kwamen nog wel eens klagen, maar deze nieuwe heb ik nog geen 1x gehoordquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon in een nieuwbouwappartementencomplex.
Midden in het centrum, en pas nieuwe buren die ook gewoon gezellig laat opblijven
Wel mooi, zijn tenminste geen zeikerds als de muziek eens hard aanstaat hier.
Andersom ook niet trouwens
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:07 schreef vosss het volgende:
En ik hád ook gewoon te weinig bier meer in huis toen ik om 3 uur thuis kwam met 2 vrienden die ook nog dorst hadden
Hier woont (op een paar na) ook allemaal volk tussen de 20 en 30.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Chill, ik woon in een oud appartementencomplex... Vroegah woonden hier allemaal oudjes. Nu woon ik hier al 2,5 jaar, en er komen steeds meer jonge mensen hier wonen en die oudjes gaan eruit. De vorige bovenburen kwamen nog wel eens klagen, maar deze nieuwe heb ik nog geen 1x gehoord
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Je hebt nog 3 minuten dan![]()
Oi X
Hoi,quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook nog bier over.
En niemand die het drinkt eigenlijk.
slettehoerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat je een lui verken bent
Niemand die dat zal ontkennen nl
Ik lust geen bierquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi,
Ken ik jou niet ergens van?
Zullen we een keer samen wat gaan drinken?
Groetjes,
vosss
Man, het is vakantie, dat bier verdampt als waterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat u immer ende altijd minstens 2 kratten op voorraad hebt
stelletje baggeraarsquote:
TF, Hermpje probeert te zeggen dat-ie het nooooit meer zal doen.quote:
We kunnen ook wat anders drinkenquote:
Ruilen voor een glas cola?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook nog bier over.
En niemand die het drinkt eigenlijk.
dat is je geraden dat je het niet weer doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
TF, Hermpje probeert te zeggen dat-ie het nooooit meer zal doen.
Ik ook niet trouwens. Ben weer weg
Lekker ehquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Man, het is vakantie, dat bier verdampt als water
Per biertje dan hè.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ruilen voor een glas cola?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
TF, Hermpje probeert te zeggen dat-ie het nooooit meer zal doen.
Ik ook niet trouwens. Ben weer weg
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Man, het is vakantie, dat bier verdampt als water
uhuh; alleen het wakker worden op de bank zuigt big-time.quote:
Ik heb momenteel alleenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Per biertje dan hè.
En dan moet er wel rum in zitten.
En nee, geen bacardi, maar echte rum.
moet zo nog rijden dus geen bierquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken?
Biertje?
Da's gewoon ietwat minder handigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:13 schreef vosss het volgende:
[..]
uhuh; alleen het wakker worden op de bank zuigt big-time.
Ik heb de afgelopen 8 dagen pas 1 keer mn bed nog weten te halen
Wat ben jij voor een sloeberquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleenwhiskey
staan!
Ik ben op mijn kamer nuquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een sloeber.
.
Mijn vader heeft een 'drankenkast' met vanalles erin.
Heeft ie een wijnkelder dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben op mijn kamer nu
En pimpen met het drankhok van mijn vader ga ik niet doen
We hebben geen kelder, maar wel een flinke voorraad wijnen in een berging jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heeft ie een wijnkelder dan?(ik lust geen wijn overigens, wheheh)
Oh overigens staan er ook nog wat flessen drank van mij in de kast van beneden.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We hebben geen kelder, maar wel een flinke voorraad wijnen in een berging ja
Doosje of 20 staat er maar denk ik nu, binnenkort weer flink bestellen
Kutchovinistenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef ThaFreak het volgende:
kan niet eens fatsoenlijk de kelder in lopen zonder te struikelen over een fles wijn![]()
en natuurlijk allemaal italiaanse wijnende rest komt er niet in
![]()
Pa wel, moeders is vrijwel gestopt met drinken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Drinken ze ook elke avond een glaasje dan?!
Ja Iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je de OP zo bekijkt he, die avatars,is er nog ruimte voor 2 nieuwe vast eSC-ers
is gewoon betere wijnquote:
moet ik maar eens mee komen doen, hang meer op pta rond dan ergens andersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Had nou toch mijn sub gekocht 12 inch :quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:57 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh, mijn vader belde net dat er een groot pakketje voor mij was gekomen (vergeten te vertellen!)
Mijn subwoofer en versterker zijn er dus!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zie nu pas dat het een C is
Dacht iets van een Turkse vlag ofzo
Taal purist ga je schamen!quote:
Tilburgerquote:
te laat gelezenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Haal voor mij ook even Gaulies!
Hodfrquote:
mijn pa heeft ooit in het duistere verleden afgewassen bij een restaurant als bijbaantje en die is fel tegen een vaatwasserquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:20 schreef hermandeperman het volgende:
Dat er nog mensen zijn die niet zo'n ding hebben![]()
Zelfs ik heb er 1 hier
Zou best eens kunnen jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:20 schreef hermandeperman het volgende:
Er begint trouwens iets te rammelen in mijn kop dat we dit gesprek vorig jaar ook al gehad hebben
Had hij zoveel gevroten dat hij het niet meer kon betalen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn pa heeft ooit in het duistere verleden afgewassen bij een restaurant als bijbaantje en die is fel tegen een vaatwasser![]()
ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had hij zoveel gevroten dat hij het niet meer kon betalen?![]()
Dit is ook een 12" !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had nou toch mijn sub gekocht 12 inch :![]()
Succes enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:24 schreef BoJo het volgende:
nah ik ga die hamburgers maar ff bakken dan![]()
![]()
Zo moeilijk is m'n naam toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:41 schreef ijsmeis het volgende:
ThaFreak, dat icoontje van jofnfunfunfekun is niet goed hè.
Wacht.
Dat heeft mijn pa 1 keer gedaan... Doe ik m never nooit niet na.. toch maar liever de stoomcleaner erop..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:00 schreef Fugie het volgende:
hoezo daar gaat me opel, miss is ie gewoon viesEn hij rijdt nog steeds
en motor schoonmaken, vanochtend zag ik iemand met een hogedruk spuit onder zijn motorkap staan
kan dat zomaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet mijn blokje eigenlijk ook eens schoonmaken, maar ik kan nergens een fatsoenlijke wasstraat vinden die ook engine/stoomcleaner heeft..
stoomcleaner wel hogedrukspuit nietquote:
toch blijft het engquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stoomcleaner wel hogedrukspuit niet
electrische delen inspuiten met contactspray.....dan kan het in princiepe geen kwaad....quote:
laat ik er maar gewoon niet aan beginnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
electrische delen inspuiten met contactspray.....dan kan het in princiepe geen kwaad....
je kunt natuurlijk zoveel mogelijk uit de buurt blijven van je electra!
er zit wat op je te wachten in mijn keukenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Niet aan beginnen als je niet weet wat je doet, je zal niet de eerste zijn die zijn dure ECU om zeep helpt door em onder water te zetten.
* PeuRac gaat trouwens maffen, ben al sinds gisteren ochtend 7u open morgen komt er weer zo'n nacht
(maar ze is het waard
)
Ik heb 3 weken lang de afwas gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
er zit wat op je te wachten in mijn keuken![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken lang de afwas gedaanplus dat toen ik tijd had, jij pleite was
![]()
100 euro wegdrinken is niet moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:08 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb gisterenbijna 100 euro weggezopenen met 3 man in 5u tijd, 5 pakjes sigaretten opgerookt
![]()
lijkt mij ook leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:55 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.littlesins.com/
van wat ik heb begrepen: nooit vechten, er wordt nooit aan je vrouw gezeten (tenzij je dat wilt), thema-feesten, 10 PM tot 6 AM, ongeveer ¤ 40,-, drank 1 euro / munt (bier 1 munt verder normale ratio), wisselende locaties
Lijkt me errug leuk
quote:LittleSins Party-regels
* Deelnemers behoren 23 jaar of ouder te zijn, uitzonderingen met toestemming van de organisatie.
* Drugsgebruik en overmatig alcoholgebruik is niet toegestaan!
* Tijdens de party is sexy en uitdagend gedrag toegestaan, echter GEEN oneerbare handelingen in de Party-Arena!(hoeveel arena's zijn er?)
* I.v.m. juiste verhouding partywomen/partymen, worden mannen alleen of groepen mannen niet toegelaten.
* Het is, buiten officieel door de organisatie aangewezen fotografen niet toegestaan foto's te maken op LittleSins feesten. Na 03:00 uur worden er geen foto's meer gemaakt.
* Voel je vrij en blij, doe wat je wilt ... maar wees niet opdringerig en vol respect naar anderen!
* De organisatie behoudt zich het recht voor iedereen die zich misdraagt te verwijderen en te weigeren op volgende LittleSins feesten, events of trips!
* Deelnemers kunnen vooraf gefouilleerd worden.
Gho wat zal er dan gebeuren als je de eerste foto,s zietquote:Na 03:00 uur worden er geen foto's meer gemaakt
Ik ga naar Q-Basequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:55 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.littlesins.com/
van wat ik heb begrepen: nooit vechten, er wordt nooit aan je vrouw gezeten (tenzij je dat wilt), thema-feesten, 10 PM tot 6 AM, ongeveer ¤ 40,-, drank 1 euro / munt (bier 1 munt verder normale ratio), wisselende locaties
Lijkt me errug leuk
Daarom had je mijn 12 inch moeten kopenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga naar Q-Base.
Ik heb mijn subwoofer gisteren even getest.
Klinkt toch best wel lekker. Alleen de hele lage tonen kan ie niet zo goed aan.
Ik kick op kickerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daarom had je mijn 12 inch moeten kopen
En geen zin? blij zijn dat je werk hebt nondedomme
Vroeger in mijn tijd........quote:
Wie zegt dat ik dat niet doe dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vroeger in mijn tijd........
Toen hielpen we onze vaders nog met van alles en nog wat. Maar nu heden dagen..... schandalig
Klonkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:52 schreef Klonk het volgende:
Zo, ik ben ook weer wakker
Goeiemorgen allemaal
WTF?!?!?! Daar is een sub toch JUIST voor bedoeld!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga naar Q-Base.
Ik heb mijn subwoofer gisteren even getest.
Klinkt toch best wel lekker. Alleen de hele lage tonen kan ie niet zo goed aan.
Ehh, nee? Als je van die hele erge zwoelmuziek wilt luisteren zullen daar vast van die hele lage tonen in zitten? Maar ik heb even een subwoofertest gedaan en hij kan alleen die lage niet aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:59 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF?!?!?! Daar is een sub toch JUIST voor bedoeld!
Is het dat setje waar je laatst voor vroeg of het wat was en ik daarop nee zei?![]()
Ja maar ik had niks gespaard, dus ik ben blut nuquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:01 schreef Fugie het volgende:
en ik heb ook mijn maandsalaris er al 3x doorgejaagd deze maand
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:03 schreef vosss het volgende:
Jamaar een sub is juist gemaakt voor de hele lage tonen die een hoedenplanker niet aankan?!
Ik snap het ff niet hoor
Stinkpiemolquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs AL mijn posts verwijderen uit dat topic![]()
![]()
![]()
Of de speakers zijn niet van mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:04 schreef Sjoewe het volgende:
Of je koopt gewoon fatsoenlijke speakers
Of die ander koopt fatsoenlijke speakersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Of de speakers zijn niet van mij.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of die ander koopt fatsoenlijke speakers
Ik heb de muziek ook nog zonder sub geluisterd en de speakers klonken goed *tikt op vingers* .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of die ander koopt fatsoenlijke speakers
Dus het is beter zonder sub?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb de muziek ook nog zonder sub geluisterd en de speakers klonken goed *tikt op vingers* .
Zelfs die van mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs AL mijn posts verwijderen uit dat topic![]()
![]()
![]()
Waarom zou je het dan verprutsen met een onnatuurlijk hoeveelheid bassquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb de muziek ook nog zonder sub geluisterd en de speakers klonken goed *tikt op vingers* .
Ik zei de speakers klonken goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus het is beter zonder sub?
Dat is je straf voor al dat gebaggerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zelfs die van mij! Terwijl ik serieus reageerde
.
Zoveel bass geef ik het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan verprutsen met een onnatuurlijk hoeveelheid bass
met shitzooi bedoel je die civic?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei de speakers klonken goed.
Wacht maar. Op de volgende meeting laat ik me shitzooi wel horen
.
Tosti's en vanavond bij vriendenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:09 schreef vosss het volgende:
Ik moet trouwens eens ff kijken wat ik ga eten vandaag.
Misschien kan iemand me helpen.
Ik heb nog 14 euro op mn lopende rekening en morgen staat er pas meer geld op.
Ik heb niks meer in huis.
Ik moet de buurman nog wat geleend bier terug geven.
Wat zal ik eten (ontbijt en avondeten moet ik nog)![]()
Dan ontploft iequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:08 schreef Fugie het volgende:
moet je de radio vol aan doen en je versterker ook, dan klinkt het pas goed!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
met shitzooi bedoel je die civic?
ohhhhh listen to the radiooooooooooquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoveel bass geef ik het nou ook weer niet.
Maar zonder bass klinkt het zo radio-achtig.
Die maakt niet zoveel herriequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
met shitzooi bedoel je die civic?
HEt moet wel lekker zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tosti's en vanavond bij vrienden
Ik lust geen tosti; jostiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kunnen je vrienden niet koken?
Mission + Wharfedalequote:
Nietusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Misschien heb je alleen rottend blik gekocht
Paupersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nietus.
Dat ding is nog niet zo lang geleden apk gekeurd.
En dat ding hebben ze laten staan omdat ze de reparatie niet konden betalen.
Maken die auto-hifi tegenwoordig????quote:
Dat is mijn sloganquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al is de edit nog zo snel
Ik ga straks ook chillen......met 14 euroquote:
Wharfedale wel, mission weet ik nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Maken die auto-hifi tegenwoordig????![]()
![]()
Hmzz, dan moet ik die eens gaan luisterenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wharfedale wel, mission weet ik niet
Kom maar luisterenquote:
Ik heb alleen maar huiskamer hifiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Hmzz, dan moet ik die eens gaan luisteren
Ik moet met 70 euro de hele maand doorkomenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga straks ook chillen......met 14 euro
Ik denk dat mn CC weer de lul is en ik vandaag gewoon een bak geld over die balk die hier in de kamer ligt heen ga gooien![]()
Wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet met 70 euro de hele maand doorkomen.
Waarom staat die volumeknop maar half open?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
Laatste aankoop:
Marantz 1070
[afbeelding]
Goed ik zal nu weer netjes over auto's gaan praten
Volume knop is de achterstequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom staat die volumeknop maar half open?
Indeed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |