abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29476664
Mous!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:42:23 #227
103793 kozakken
Living the life
pi_29485222
Jessie, spuit elluf opmerking maar toch.
Ik zou absoluut een 'grote' kamer voor jullie zelf houden. Want later wanneer ze wat ouder zijn, is een ruimte waar ouders in moeten komen voor kleding etc. etc. nog veel vervelender dan een kleine eigen ruimte. Plus dat straks het hele huis van kinderen etc. is en jullie priveplekje dan wel heeeel erg klein.
Dus daar zou ik niet voor gaan.
Een halfhoogslaper zit hier na verloop van tijd ook in de planning.
Een eigen ruimte is toch genoeg. Het is maar hoe je 't brengt en hoe je het blijft brengen.
pi_29485300
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:40 schreef Lois het volgende:
Snoop hoe was de parade vandaag? Je boot nog heel?
ja we drijven nog
Het gajes dat hier vorig jaar voor de deur lag, lag nu aan de overkant. Je weet wel: van die kale koppen in zo'n speedboot met een paar enorme boxen met herrie erop.
Dit jaar hebben we het anders aangepakt: onze eigen boot ligt nu voor de woonbooten een vriend van ons heeft ook zijn boot aan onze woonboot gelegd. heel slim, want zo hadden we een soort buffer. En volgens mij was het echt veeeeeel minder druk dan vorig jaar. Toen kon je bijna geen water meer zien.

edit: hé Mous, zie nu pas dat je nog leeft Watjes zijn weg begrijp ik? Sterkte met het uitzieken

[ Bericht 14% gewijzigd door snoopy op 07-08-2005 13:57:03 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2005 @ 15:01:09 #229
43556 miss_dynastie
pi_29486440
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 13:46 schreef snoopy het volgende:
En volgens mij was het echt veeeeeel minder druk dan vorig jaar. Toen kon je bijna geen water meer zien.
Door het mooie weer
pi_29488966
Luchtbel! Wat fijn dat de dingen op zijn pootjes beginnen te vallen. Alsvast veel succes met je voorbereiding voor het afstuderen. Ik vind je ontzettend moedig dat je dit doorzet

Moussy, beterschap! Wat goed dat je al een week niet meer rookt. Ik hoop dat je het vol kan houden

Jessie, ik ben het met Kozakken eens dat je als ouder ook je eigen plek moet hebben en dat je kinderen ook een plek hebben waar ze later niet gestoord kunnen worden. Een (half)hoogslaper klinkt als een goed plan.
Je weet trouwens nooit wat de toekomst brengen zal, misschien krijgen jullie over een tijd(je) wel een enorme kans voor een leuke woning. Het beste wat je kan doen is in het huis wonen waar je je prettig voelt. En het bedje van Bo kan je natuurlijk bewarenDat was toch een meegroeibedje mochten jullie nog ooit verhuizen of mochten de kinders het bedje van Janneke kapot springen en anders kan je het natuurlijk via marktplaats verkopen.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_29490239
Nou waarschijnlijk gaan wij toch naar de kleine kamer en dan gaan er gewoon keukenkastjes aan de muur!!! Daar kunnen we dan een hoop kleding in kwijt. Hoeft er ook niks bij Bo. Die eigen ruimte op een slaapkamer vind ik niet zo belangrijk omdat je daar toch alleen maar slaapt.
Dan kan er ook meer troep van de meiden naar hun kamers en word de woonkamer ook weer wat meer volwassen ;
Gerard lijkt om. Die hoogslaper vond hij dus een minder goed idee. Wat ik dus niet erg vind
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29491844
Als je het zelf ok vind, is het een goede oplossing Jessie, al zou ik denk ik zelf ook voor de optie van Kozakken en mariposa gaan
pi_29491915
Overmorgen is het een jaar geleden van onze nicht en Isra. Ik zie op tegen die dag, loop al dagen met vanalles in m'n hoofd. Ik ben gelukkig vrij, Noca ook, dus we kunnen zelf bepalen hoe we het invullen. Maar ik ben er zo van...
pi_29492646
Sterkte Clauwheee! Lijkt me toch een moeilijke dag.
pi_29492798
Oh Clauwhee een jaar al. Wat een vreselijke tijd
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:28:10 #236
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_29492889
Sterkte Clauwhee aan jou en je hele familie.

Edit: Heb meteen die kaart gestuurd, alsmede naar mijn hele adressenboek.
Voor anderen die dat ook willen, zie: http://www.vermist.nl/?url=PHP/isra

[ Bericht 72% gewijzigd door Fjolle op 07-08-2005 23:04:57 ]
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:52:42 #237
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29495939
Ach Clauwheee ik denk dat er echt heel veel mensen zijn die er af en toe even aan denken!

Ik roep al weken dat ik de waxinelichtjeshouders die ik van iemand voor m'n verjaardag kreeg niet meer als asbak moet gebruiken en zou morgen echt een asbak gaan komen. Uiteraard kwam ze vanavond nog even langs
pi_29496067
ooh clauwhee, wat veel en veel te lang. sterkte er weer mee.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 augustus 2005 @ 07:09:54 #239
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29498748
Clauwheee, we zijn Isra echt niet vergeten... maar dat het alweer een jaar is, vreselijk gewoon al die onzekerheid Heeft de kaartenactie nog resultaat gehad op een of andere manier? voor jullie allemaal!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 8 augustus 2005 @ 08:37:43 #240
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29499109
Luchtbel: goe gedaan. Ik ben weer trots op je!

Clauwheee
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_29499292
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Overmorgen is het een jaar geleden van onze nicht en Isra. Ik zie op tegen die dag, loop al dagen met vanalles in m'n hoofd. Ik ben gelukkig vrij, Noca ook, dus we kunnen zelf bepalen hoe we het invullen. Maar ik ben er zo van...

Er stond trouwens wel weer een stukje in het Parool van de week. Sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_29499424
Clauwhee en Noca veel sterkte Hopelijk komt ze zo snel mogelijk weer naar huis.

Op zich is dat best te doen hoor Jessie, in ons vorige huisje hadden wij een kamer waar net ons 1.40 bed paste dan hadden we net een randje waar we langs konden schuifelen. We hadden in de kamer van die latten geplaatst waar je planken op kon vasthaken maar keukenkastje-achtige kasten lijken me beter[sub]Wij hadden toen zo'n keukenkastje, voor de keuken, bij de Ikea gehaald. Onze kledingkast stond in de woonkamer en in de gang. Wat in onze kamer heel handig was, was dat er een schuifdeur inzat, zodat je de ruimte die een open deur inneemt niet kwijt was.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 8 augustus 2005 @ 09:29:52 #243
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_29499501
Een jaar alweer Sterkte Clauwheee en Noca!
patat ftw :)
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2005 @ 10:41:53 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29500407
en het kleine en de grote kamer doorbreken? en dan met schuifwanden de boel af kunnen scheiden of met een gordijn ofzo? dan hebben de dames samen een hele grote kamer, maar s avonds toch een eigen plekje (of als dr eentje ziek is).
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2005 @ 10:42:33 #245
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29500421
ik zat er pas nog aan te denken clauwhee, maar ik vind het zo naar voor je om er iedere keer naar te vragen.
pi_29502750
Die kamer kunnen we niet doorbreken lady wrb de keuken eronder is namelijk doorgebroken en het is een steunmuur.
Verder mag ik niet klagen hoor. We hebben absoluut geen klein huis, alleen oneerlijk verdeelde slaapkamers.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29503470
* Jonnetje ploft eindelijk ook weer eens op het speeltuinbankje neer.. *

Zo he he..
Wij zitten momenteel in het huis van mijn schoonouders. Die waren afgelopen week in Duitsland en zitten nu nog twee weken op hun bootje ergens in de buurt van Sneek ofzo. Zo kunnen wij weer een beetje 'vakantie' vieren terwijl we op hun huis en hond passen.

Over (ver)huizen gesproken..
* Jonnetje is blij! ! ! ! ! ! ! ! !

Wij gaan aanstaande donderdag (hier in het dorp) bij twee huisjes kijken en dan volgende maandag bij nog een van een andere makelaar.
Ik vind het wel grappig.. Michiel wou heel lang niks van verhuizen weten. Over een jaar of wat, ja, dan wou ie wel verhuizen. Maar eerst wou hij het huis helemaal gaan verbouwen.
Tot we hier zaten.
Ik liet laatst wat huisjes zien via Funda en hij heeft toen gemaild met de makelaar. Dat had ik niet verwacht.. We zijn een paar keer langs wat huizen gereden en donderdag en maandag gaan we dus binnen kijken!
Schijnbaar trekt het Michiel toch ook wel een beetje..

[ Bericht 1% gewijzigd door Jonnetje op 08-08-2005 15:55:33 ]
W ~ H ~ T
pi_29504998
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
ik zat er pas nog aan te denken clauwhee, maar ik vind het zo naar voor je om er iedere keer naar te vragen.
Dat geeft niet hoor, ik denk er elke dag aan, het is gewoon elke dag bij me. Dus je mag vragen wanneer je wilt. Ik heb er echt slecht van geslapen en morgen moet nog komen. De tranen zitten erg hoog. Maar ja, het is niet anders en we zullen *insert vloekwoord* zorgen dat Isra bij ons terug komt. We zijn nog steeds druk bezig maar meer dan dat kan ik (jammergenoeg) ook niet zeggen...

Bedankt voor jullie lieve reacties
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2005 @ 18:55:28 #249
43556 miss_dynastie
pi_29505799
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 15:37 schreef Jonnetje het volgende:
Over (ver)huizen gesproken..
Maar je bent toch nog niet zo heel lang geleden hiernaartoe verhuisd ?? Zie je dan niet op tegen die rompslomp?
  maandag 8 augustus 2005 @ 21:29:47 #250
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_29506536
Heeeeeee Fok is weer bereikbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')