Kreta waar heb jij het nu over dat ijland ligt hier gewoon in het water bij Amsterdam ofsow hahaah wie kent hier de weg nu nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:54 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Je zou in plaats van vakantie naar Kreta ook een cursus Nederlands kunnen doen![]()
Waarom ? Op Kreta spreken ze ook bagger Nederlandsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:54 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Je zou in plaats van vakantie naar Kreta ook een cursus Nederlands kunnen doen![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:52 schreef ___MDJ___ het volgende:
Kane zuigt, k heb meelij met je
Is dit hele topic nou een grap ofzo? Dit kan toch niet echt zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:55 schreef deridder het volgende:
[..]
Kreta waar heb jij het nu over dat ijland ligt hier gewoon in het water bij Amsterdam ofsow hahaah wie kent hier de weg nu niet![]()
die smerige wijf moet is ophouden om meij meetenemen waar ik geen zin in heb. zei wilde vorige keer ook niet mee naar salou toen ik dat vroeg en wou dus ze moet niet ligge zeiken nu ofsow ga tog egt niet mee met ur. hahahahquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef QM84 het volgende:
Aardig dat je wat over hebt voor je vriendin.. zal ze blij mee zijn..
gozerd ofer mij hoefdte zeniet te klagen hoor. en dat ik dislecktisch ben kan ik gewonn niets aan doen hahah. die oevingen die ik moet doen doe ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef Deviant1nl het volgende:
kan wel begrijpen dat je vriendin straks over meer dingen gaat klagen dan alleen je spelling
ga tog niet mijn biere opoferen voor haarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef addie84 het volgende:
Maar je zult wel meemoetenJe vriendin wil graag dus dan heb jij je maar op te offeren
dit kan bijnaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef deridder het volgende:
[..]
die smerige wijf moet is ophouden om meij meetenemen waar ik geen zin in heb. zei wilde vorige keer ook niet mee naar salou toen ik dat vroeg en wou dus ze moet niet ligge zeiken nu ofsow ga tog egt niet mee met ur. hahahah![]()
bier tijd
wat nou grap ten eerste ben ik dislectisch en dat het klote toetenbord het niet helemaal werkt kan ik tog niets aan doen zit hier bijmijn vriendin thuis en die hebbe slegt spulquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef FransDeens het volgende:
[..]
dit kan bijna
niet anders dan een grap zijn
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef deridder het volgende:
[..]
ga togch niet mijn biere opofferen voor haar![]()
Ach, het zou net die ene op de honderd kunnen zijn bij wie het echt is in plaats van luiheid. Alhoewel de opmerking over het niet willen doen van de "oeveningen" toch echt eerder op het tweede wijst.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef addie84 het volgende:
weer zo één die claimt dyslectisch te zijn
Dyslectie is geen excuus. Gooi je tekst door de spellingcontrole en let wat beter op je tekst en 90% van de spelfouten die in je post staan zal je opmerken. De overige 10% zullen je vergeven worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef addie84 het volgende:
weer zo één die claimt dyslectisch te zijn
Als ik kijk naar verslagen die soms in msn-taal worden ingeleverd (hoorde ik van zusje van mijn vriendin), dan is de kennis allang het land uit..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dyslectie is geen excuus. Gooi je tekst door de spellingcontrole en let wat beter op je tekst en 90% van de spelfouten die in je post staan zal je opmerken. De overige 10% zullen je vergeven worden.
Dyslectie is geen excuus om je totaal niet te bekommeren om je taalgebruik, ieder mensen let op z'n taal als hij/zij iets post.
Maar goed, dit is zo slecht dat het niet anders dan een grap kan zijn. Zo niet dan kunnen we de slogan Nederland, kennisland over een jaar of 302 begraven.
Ja vast, je bent gewoon een lompe boer met je 'ik moet bier drinken en niet naar die tyfus-Kane' en 'mijn wijf moet niet gaan liggen zeiken'. Overigens is er wel een aanzienlijk verschil tussen meegaan op vakantie naar Salou en meegaan naar een concert van Kane.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:03 schreef deridder het volgende:
[..]
wat nou grap ten eerste ben ik dislectisch en dat het klote toetenbord het niet helemaal werkt kan ik tog niets aan doen zit hier bijmijn vriendin thuis en die hebbe slegt spul![]()
Wat mij tot het einde der tijden een raadsel zal blijven is wat die mensen dan vervolgens zo onweerstaanbaar aantrekt in een geschreven medium als Fok!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef addie84 het volgende:
Het is toch echt moeilijk te geloven hoor.. Het is pure luiheid / stommiteit meestalVroeger (
) had hooguit 1 per klas dyslectie.. Nu 15
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:00 schreef deridder het volgende:
[..]
dat ik dislecktisch ben kan ik gewonn niets aan doen hahah.
Dus je kunt er wel iets aan doen...quote:die oevingen die ik moet doen doe ik niet
ga jij nu maar met de koei en spelen ofsow hahah wie is hier deboerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:06 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Ja vast, je bent gewoon een lompe boer met je 'ik moet bier drinken en niet naar die tyfus-Kane' en 'mijn wijf moet niet gaan liggen zeiken'. Overigens is er wel een aanzienlijk verschil tussen meegaan op vakantie naar Salou en meegaan naar een concert van Kane.
gozerd zij net tog al dat ik vakanatie heb ga egt niet leeren nu hoor wat denkt ze wel niet die weifquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Dus je kunt er wel iets aan doen...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef deridder het volgende:
[..]
gozerd zij net tog al dat ik vakanatie heb ga egt niet leeren nu hoor wat denkt ze wel niet die weif
True.. Ik moet zeggen dat ik me wel steeds meer aan dat soort posts erger..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat mij tot het einde der tijden een raadsel zal blijven is wat die mensen dan vervolgens zo onweerstaanbaar aantrekt in een geschreven medium als Fok!.
Als ik dat bij mijn vriendin zou flikken om haar alleen te laten gaan.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:51 schreef deridder het volgende:
Omdat mijn meisie ticcets heeft gewonnen op 538 voor het kanefeest op eiland van pampus moet ik morgen met haar mee![]()
maar zze weet tog niet dat ik niet meegaat met ur heleemal geen zin inga namelijk bier drinken heb vakanatie weet je nog ga tog niet op mijn vrije dag naar Kane
![]()
Nog ander fokers die ook meemoeten wie wil er anders mee met er meisie van me?ik gaat niet namelijk haahaha
Dit is nou het schoolvoorbeeld van een goeds onderbouwde reactiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:07 schreef deridder het volgende:
[..]
ga jij nu maar met de koei en spelen ofsow hahah wie is hier deboer![]()
Het is wel een zeldzame soort.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef addie84 het volgende:
Dyslectie kan jouw slechte posts zelfs niet rechtvaardigen, ook niet in combinatie met een slecht toetsenbordGa eerst maar eens oefenen in het Nederlands
Dat is een fase en daar groei je overheen (ik tenminste gelukkig wel). Nu relativeer ik het maar door te claimen dat juist degene die op allerhande gebieden te lui zijn tijd overhouden om op Fok! te komen en dat de statistieken zoals ik ze hier voor me zie dus scheef zijn. Ik slaap sindsdien weer stukken beterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef addie84 het volgende:
[..]
True.. Ik moet zeggen dat ik me wel steeds meer aan dat soort posts erger..
dus jij ging ook liefer biere drinken geleik heb je zou ik ook doen ga egt niet met die weif morge hoe gek is ze wel niet haahahquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef cheqy het volgende:
[..]
Als ik dat bij mijn vriendin zou flikken om haar alleen te laten gaan.....Ik had het een tijdje terug ook met die froger joling en gordon. Had ze kaartjes gekregen en ik zag het helemaal niet zitten. Heb ik al haar vriendinnen gebelt om te vragen of zij mee wilden, hadden ze allemaal al wat anders die dag.
Toen de vrouw van een goede vriend van mij gebelt en die had godzijdank niks die avond.
Zijn zij lekker met z'n 2en er naar toe gegaan, en ik en mijn maat hebben lekker een terrasje gepakt.
![]()
Er even vanuit gaande dat je taalgebruik geen grapje is: wat is je opleidingsniveau?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef deridder het volgende:
[..]
gozerd zij net tog al dat ik vakanatie heb ga egt niet leeren nu hoor wat denkt ze wel niet die weif
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef deridder het volgende:
[..]
gozerd zijei net togch al dat ik vakanatie heb ga egcht niet leeren nu hoor, wat denkt ze wel niet dieat weif meisje/vrouw
opleidingsniveau?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:12 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Er even vanuit gaande dat je taalgebruik geen grapje is: wat is je opleidingsniveau?![]()
ben egt trots hoor ddat ik al zo behoorlijjk hollands kan kom eigen lijk uit Dubai maar vader moet hier 2 jaar werken voor shell ofsow dus ik moet hier nog blieven 1 jaar bijnaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:12 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Er even vanuit gaande dat je taalgebruik geen grapje is: wat is je opleidingsniveau?![]()
De basisschool reken ik ook mee hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:13 schreef addie84 het volgende:
[..]
opleidingsniveau?! Is waarschijnlijk niet eens van toepassing
Wijf? Lekkere relatie heb je als je haar zo noemt. En ja ik ging ook liever een biertje pakken, maar wel met de wetenschap dat mijn wijf vriendin tevreden was met de oplossing.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef deridder het volgende:
[..]
dus jij ging ook liefer biere drinken geleik heb je zou ik ook doen ga egt niet met die weif wijfmorge hoe gek is ze wel niet haahah![]()
zeg aat mij egt niet dumpen ofsow voor eeen andere gozerd die toevallig bij Kane werkt hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:15 schreef Xanthe het volgende:
En dan gaat ze zonder je en morgen dumpt ze je omdat ze een hele leuke jongen ontmoette die het wel gezellig vond om met haar samen te zijn.
Hollands is wel moel lijk woon hier nu 1 jaar bijna teidelijk ga tog ook niet aan je vragen dat jij arabisch moet praten schrijven kan je tog ook niet. ik heb egt wel een hoop hollands geleert hiero haahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:16 schreef addie84 het volgende:
TS is gewoon veel te simpel qua geest om te bevatten dat
1) Nederlands niet zo heel moeilijk is;
2) Zijn vriendin iets meer respect hoort te krijgen
1) Op zich is echt goed Nederlands heel moeilijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:16 schreef addie84 het volgende:
TS is gewoon veel te simpel qua geest om te bevatten dat
1) Nederlands niet zo heel moeilijk is;
2) Zijn vriendin iets meer respect hoort te krijgen
haha pauper ga natuurlijk met denise die ik ontmoet heb in salou maar denise weet niet dat ik niet meegaat met ur. ze is nu nog werken voor 2 euro ofsow bij albert hijn hahaahw en ik zit hiero op haar komputer hahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:19 schreef Beaver het volgende:
He, pauper! Weer terug van vakantie? Met welke vriendin ga je naar Kane? Je ex of je nieuwe meissie?
Bel me ff ofzo heb hiero geen ontvangst in Salou @#$@#%
Begrijpbaar Nederlands echt niet hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:19 schreef cheqy het volgende:
[..]
1) Op zich is echt goed Nederlands heel moeilijk
2) Eens.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:20 schreef deridder het volgende:
[..]
haha pauper ga natuurlijk met denise die ik ontmoet heb in salou maar denise weet niet dat ik niet meegaat met ur. ze is nu nog werken voor 2 euro ofsow bij albert hijn hahaahw en ik zit hiero op haar komputer hahahamet bier
البحث في الفئة العربيةquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:20 schreef jehovaguerilla het volgende:
schrijf eens iets in het arabisch dan
Ik ga hier niet meer reageren, wat een loser.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:20 schreef deridder het volgende:
[..]
haha pauper ga natuurlijk met denise die ik ontmoet heb in salou maar denise weet niet dat ik niet meegaat met ur. ze is nu nog werken voor 2 euro ofsow bij albert hijn hahaahw en ik zit hiero op haar komputer hahahamet bier
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:17 schreef deridder het volgende:
[..]
zeg aat mij egt niet dumpen ofsow voor eeen andere gozerd die toevallig bij Kane werkt hoorwat denkt ze nou wel niet gekke wijf is het af en toe ik dump ur anders
![]()
بحث متقدم · التفضيلات · أدوات اللغة. البحث فيquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:22 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer reageren, wat een loser.Doei.
Nog één reactie dan. Begrijpbaar Nederlands ok, maar voor de rest vind ik het wel pittig hoor. Maar ik heb ook meer een rekenknobbel dan een talenknobbel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef addie84 het volgende:
[..]
Begrijpbaar Nederlands echt niet hoorEn met een beetje meer moeite goed Nederlands ook niet
Maar zo triest als TS, en ook wel anderen die ik hier tegenkom, is voor niemand te rechtvaardigen, ook niet die 5% die echt dyslectie hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
Nog één reactie dan. Begrijpbaar Nederlands ok, maar voor de rest vind ik het wel pittig hoor. Maar ik heb ook meer een rekenknobbel dan een talenknobbel.![]()
leker hiero op fok zitten heb tog nog vakanatie hoef niet te werke van papa hij heeft veel geld hiero verdienen bij shell ofsow volgent jaar tog weer weg in maart naar huis Dubaiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:27 schreef Beaver het volgende:
Denise moet 2 uur werken voor jouw sigaretten, wat doe jij de hele dag, kut-kloon?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef deridder het volgende:
[..]
leker hiero op fok zitten heb tog nog vakanatie hoef niet te werke van papa hij heeft veel geld hiero verdienen bij shell ofsow volgent jaar tog weer weg in maart naar huis Dubai
A thousand dicks in your ass!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef Xanthe het volgende:
Elif air ab tizak!
Nikomakquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef deridder het volgende:
[..]
A thousand dicks in your ass!jammer dat ik het kan lezen he
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef deridder het volgende:
[..]
Waarom jammer? Juist de bedoeling dat je het begreep.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef deridder het volgende:
[..]
hahah hebbe wel moeder werkt bij Tele-Arabic haahah gratis internet daaroquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef Beaver het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar geen internet hebben.
En wordt je in dubai dan niet gestenigd als je zo'n site als fok opent met al die onzedelelijke plaatjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:32 schreef deridder het volgende:
[..]
hahah hebbe wel moeder werkt bij Tele-Arabic haahah gratis internet daaro
Ach zo zijn jullie ook in RL. En als ik dan op eentje afstap om te vragen of ie het ook in Nederlands durf te herhalen is het standaardantwoord met knikkende knieën "sorry m'neer ik had niet tegen oe, jay grote vriend"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:24 schreef deridder het volgende:
[..]
بحث متقدم · التفضيلات · أدوات اللغة. البحث في![]()
ويب البحث في الفئة العربية![]()
ja maar... bier is stoer...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:03 schreef addie84 het volgende:
[..]
en jawel, je vriendin lijkt me toch een paar duizend keer belangrijker dan bier, zo niet, dan ben je nog niet aan een vriendin toe
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:26 schreef deridder het volgende:
whqahah die kenkerslet van me was dus toch al klaar met werken zag ur niet in de albert hijn. ben nu net trug gekoomen. whahaha heb vet veel biere opgedronken ga denise wel bellen waar ze blijft tievuszooi![]()
Ja joh wat moet jij dan gozerd heahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:15 schreef Furious het volgende:
Leer eens normaal praten voordat je andere mensen gaat afzeiken TS.
danny@fok.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:40 schreef deridder het volgende:
[..]
Ja joh wat moet jij dan gozerd heahahaben jij hier de baas van dit topic op dit foorum? Motje heet dat tog?
kan ik dat ook worden
Tja, ik zou graag zeggen dat dat niet kan met een geestelijke handicap...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:40 schreef deridder het volgende:
[..]
ben jij hier de baas van dit topic op dit foorum? Motje heet dat tog?kan ik dat ook worden
hahaha je gaat tog niet je egte naam geven nu weet iedereen dat jij in het egt Danny heet en dus geen jimbeam ahahahah hoe stom ben je danquote:
Ja stom van me, je hebt me door. Maar ja mail me maar naar dat adres en vertel wat over jezelf, dan zal ik even kijken of er nog een plaatsje voor je vrij is, oké?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:45 schreef deridder het volgende:
[..]
hahaha je gaat tog niet je egte naam geven nu weet iedereen dat jij in het egt Danny heet en dus geen jimbeam ahahahah hoe stom ben je dan![]()
![]()
ja ben tog egt niet gek dat ik iets over mijzelf ga vertelen hiero in de email dan kan ieder een straks meelesenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:49 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ja stom van me, je hebt me door. Maar ja mail me maar naar dat adres en vertel wat over jezelf, dan zal ik even kijken of er nog een plaatsje voor je vrij is, oké?![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:52 schreef deridder het volgende:
[..]
ja ben tog egt niet gek dat ik iets over mijzelf ga vertelen hiero in de email dan kan ieder een straks meelesen![]()
ben tog geen
je hebt veel geken tussen zitten hiero op fok
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:58 schreef Blinde_Vink het volgende:
Jongeeeeeeeeens, dit is DEZELFDE randmongool als van het "fotocam in bos" en "ik zit in salou en me briezahslet belde me dat ze geen beltegoed heeft", en hier wordt het serieus genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |