ben egt trots hoor ddat ik al zo behoorlijjk hollands kan kom eigen lijk uit Dubai maar vader moet hier 2 jaar werken voor shell ofsow dus ik moet hier nog blieven 1 jaar bijnaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:12 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Er even vanuit gaande dat je taalgebruik geen grapje is: wat is je opleidingsniveau?![]()
De basisschool reken ik ook mee hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:13 schreef addie84 het volgende:
[..]
opleidingsniveau?! Is waarschijnlijk niet eens van toepassing
Wijf? Lekkere relatie heb je als je haar zo noemt. En ja ik ging ook liever een biertje pakken, maar wel met de wetenschap dat mijn wijf vriendin tevreden was met de oplossing.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef deridder het volgende:
[..]
dus jij ging ook liefer biere drinken geleik heb je zou ik ook doen ga egt niet met die weif wijfmorge hoe gek is ze wel niet haahah![]()
zeg aat mij egt niet dumpen ofsow voor eeen andere gozerd die toevallig bij Kane werkt hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:15 schreef Xanthe het volgende:
En dan gaat ze zonder je en morgen dumpt ze je omdat ze een hele leuke jongen ontmoette die het wel gezellig vond om met haar samen te zijn.
Hollands is wel moel lijk woon hier nu 1 jaar bijna teidelijk ga tog ook niet aan je vragen dat jij arabisch moet praten schrijven kan je tog ook niet. ik heb egt wel een hoop hollands geleert hiero haahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:16 schreef addie84 het volgende:
TS is gewoon veel te simpel qua geest om te bevatten dat
1) Nederlands niet zo heel moeilijk is;
2) Zijn vriendin iets meer respect hoort te krijgen
1) Op zich is echt goed Nederlands heel moeilijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:16 schreef addie84 het volgende:
TS is gewoon veel te simpel qua geest om te bevatten dat
1) Nederlands niet zo heel moeilijk is;
2) Zijn vriendin iets meer respect hoort te krijgen
haha pauper ga natuurlijk met denise die ik ontmoet heb in salou maar denise weet niet dat ik niet meegaat met ur. ze is nu nog werken voor 2 euro ofsow bij albert hijn hahaahw en ik zit hiero op haar komputer hahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:19 schreef Beaver het volgende:
He, pauper! Weer terug van vakantie? Met welke vriendin ga je naar Kane? Je ex of je nieuwe meissie?
Bel me ff ofzo heb hiero geen ontvangst in Salou @#$@#%
Begrijpbaar Nederlands echt niet hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:19 schreef cheqy het volgende:
[..]
1) Op zich is echt goed Nederlands heel moeilijk
2) Eens.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:20 schreef deridder het volgende:
[..]
haha pauper ga natuurlijk met denise die ik ontmoet heb in salou maar denise weet niet dat ik niet meegaat met ur. ze is nu nog werken voor 2 euro ofsow bij albert hijn hahaahw en ik zit hiero op haar komputer hahahamet bier
البحث في الفئة العربيةquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:20 schreef jehovaguerilla het volgende:
schrijf eens iets in het arabisch dan
Ik ga hier niet meer reageren, wat een loser.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:20 schreef deridder het volgende:
[..]
haha pauper ga natuurlijk met denise die ik ontmoet heb in salou maar denise weet niet dat ik niet meegaat met ur. ze is nu nog werken voor 2 euro ofsow bij albert hijn hahaahw en ik zit hiero op haar komputer hahahamet bier
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:17 schreef deridder het volgende:
[..]
zeg aat mij egt niet dumpen ofsow voor eeen andere gozerd die toevallig bij Kane werkt hoorwat denkt ze nou wel niet gekke wijf is het af en toe ik dump ur anders
![]()
بحث متقدم · التفضيلات · أدوات اللغة. البحث فيquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:22 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer reageren, wat een loser.Doei.
Nog één reactie dan. Begrijpbaar Nederlands ok, maar voor de rest vind ik het wel pittig hoor. Maar ik heb ook meer een rekenknobbel dan een talenknobbel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef addie84 het volgende:
[..]
Begrijpbaar Nederlands echt niet hoorEn met een beetje meer moeite goed Nederlands ook niet
Maar zo triest als TS, en ook wel anderen die ik hier tegenkom, is voor niemand te rechtvaardigen, ook niet die 5% die echt dyslectie hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
Nog één reactie dan. Begrijpbaar Nederlands ok, maar voor de rest vind ik het wel pittig hoor. Maar ik heb ook meer een rekenknobbel dan een talenknobbel.![]()
leker hiero op fok zitten heb tog nog vakanatie hoef niet te werke van papa hij heeft veel geld hiero verdienen bij shell ofsow volgent jaar tog weer weg in maart naar huis Dubaiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:27 schreef Beaver het volgende:
Denise moet 2 uur werken voor jouw sigaretten, wat doe jij de hele dag, kut-kloon?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef deridder het volgende:
[..]
leker hiero op fok zitten heb tog nog vakanatie hoef niet te werke van papa hij heeft veel geld hiero verdienen bij shell ofsow volgent jaar tog weer weg in maart naar huis Dubai
A thousand dicks in your ass!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef Xanthe het volgende:
Elif air ab tizak!
Nikomakquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef deridder het volgende:
[..]
A thousand dicks in your ass!jammer dat ik het kan lezen he
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef deridder het volgende:
[..]
Waarom jammer? Juist de bedoeling dat je het begreep.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef deridder het volgende:
[..]
hahah hebbe wel moeder werkt bij Tele-Arabic haahah gratis internet daaroquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef Beaver het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar geen internet hebben.
En wordt je in dubai dan niet gestenigd als je zo'n site als fok opent met al die onzedelelijke plaatjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:32 schreef deridder het volgende:
[..]
hahah hebbe wel moeder werkt bij Tele-Arabic haahah gratis internet daaro
Ach zo zijn jullie ook in RL. En als ik dan op eentje afstap om te vragen of ie het ook in Nederlands durf te herhalen is het standaardantwoord met knikkende knieën "sorry m'neer ik had niet tegen oe, jay grote vriend"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:24 schreef deridder het volgende:
[..]
بحث متقدم · التفضيلات · أدوات اللغة. البحث في![]()
ويب البحث في الفئة العربية![]()
ja maar... bier is stoer...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:03 schreef addie84 het volgende:
[..]
en jawel, je vriendin lijkt me toch een paar duizend keer belangrijker dan bier, zo niet, dan ben je nog niet aan een vriendin toe
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:26 schreef deridder het volgende:
whqahah die kenkerslet van me was dus toch al klaar met werken zag ur niet in de albert hijn. ben nu net trug gekoomen. whahaha heb vet veel biere opgedronken ga denise wel bellen waar ze blijft tievuszooi![]()
Ja joh wat moet jij dan gozerd heahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:15 schreef Furious het volgende:
Leer eens normaal praten voordat je andere mensen gaat afzeiken TS.
danny@fok.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:40 schreef deridder het volgende:
[..]
Ja joh wat moet jij dan gozerd heahahaben jij hier de baas van dit topic op dit foorum? Motje heet dat tog?
kan ik dat ook worden
Tja, ik zou graag zeggen dat dat niet kan met een geestelijke handicap...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:40 schreef deridder het volgende:
[..]
ben jij hier de baas van dit topic op dit foorum? Motje heet dat tog?kan ik dat ook worden
hahaha je gaat tog niet je egte naam geven nu weet iedereen dat jij in het egt Danny heet en dus geen jimbeam ahahahah hoe stom ben je danquote:
Ja stom van me, je hebt me door. Maar ja mail me maar naar dat adres en vertel wat over jezelf, dan zal ik even kijken of er nog een plaatsje voor je vrij is, oké?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:45 schreef deridder het volgende:
[..]
hahaha je gaat tog niet je egte naam geven nu weet iedereen dat jij in het egt Danny heet en dus geen jimbeam ahahahah hoe stom ben je dan![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |