quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:04 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ben al geweest...kutfilm trouwens
Jaaah idd...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ach, anders heb je altijd Johnny depp nog om op te geilen.
Gek hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil naar Charly and the chocolate factory,
Ik ben wat je altijd al wouquote:
Dan ga je toch lekker alleen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben wat je altijd al wou
Maar ik ga toch naar de film kijken heh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker alleen?
Geen last van domme mensen die heel de tijd dingen aan je gaan zitten vragen omdat ze de film niet snappen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Eentje in zwollequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:10 schreef Biancavia het volgende:
Over welke bioscoop hebben we het overigens?
Donutsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
En dan mag je ook iets uitzoeken bij de Macdonalds op mijn kosten
Da's wel heul ver weg ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Eentje in zwolle
* RaymanNL ziet opeens heel veel mensen dit topic verlaten![]()
Dat is natuurlijk een beetje je eigen ramen in gooien, knul.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:18 schreef RaymanNL het volgende:
Niet me fotoboek checken heh, want dan wil je niet meer![]()
Ohwjah, domquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:30 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje je eigen ramen in gooien, knul.
Ik kan ook een zwerver huren, al is het maar om daar niet alleen te zitten alsof ik geen vrienden hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:45 schreef Waxxer het volgende:
Zwolle?Ik heb hem al gezien...
Gewoon gáán hoor, al is het alleen.
Of anders gewoon met je pa/ma.
Of iemand van de Kampener Partnerservice, die geubsidieerde stichting.
.
Nah, en dit topic dan??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik kan ook een zwerver huren, al is het maar om daar niet alleen te zitten alsof ik geen vrienden heb![]()
Je hebt al 2 aanbiedingen , maar je doet er geen fuck mee heumeuxquote:
bij regiozwolle vielen ze volgens mij ineens afquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je hebt al 2 aanbiedingen , maar je doet er geen fuck mee heumeux![]()
Daar heb ik niks aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:53 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ga vanavond al naar de buiten film hier (als het droog is) Galaxy quest
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet ook geen moeite om vervoer te regelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
bij regiozwolle vielen ze volgens mij ineens af![]()
Die mensen vind ik altijd een beetje eng.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:15 schreef Juichtoon het volgende:
Stel je niet aan man, kom je nooit in de bios? Je moet eens weten hoeveel mensen er alleen naar de bios gaan.
Is juist megarelaxed, om in je eentje naar de film te gaan! Geen gezeik van mensen naast je enzo, kun je tenminste eens een film goed volgen! Prima dus !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die mensen vind ik altijd een beetje eng.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:16 schreef Mr-Z het volgende:
Kan dit topic niet veranderen in: [centraal]ik lijk op Jamai deel1 ? ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |