haha, ja ik was er al uit om half 7 maar nog zooooo duf dus ik denk ff nog op bed liggen en toen was het half 12quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
Goeiemorgen ook dan maar van deze kant, nog 20 minuutjes en dan is het alweer middag
Ik ben weer begonnen met werken, dus het is gedaan met je rustquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:16 schreef Godlike02 het volgende:
weer rustig dagje hier
ook wel is lekker
verrotte is na de vakantie zo vroeg uit je nestquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik ben weer begonnen met werken, dus het is gedaan met je rust![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:22 schreef VeerMans het volgende:
Ik hoefde vandaag pas om 11 uur te beginnen
morgen om 10 uur dus langzaam opbouwen
Ik merk er wienig van vandaagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik ben weer begonnen met werken, dus het is gedaan met je rust![]()
Hey zal ik jou eens wat vertellen wij horen vrij te zijn met de enige dag mooi meer in deze weekquote:
Tis helemaal geen mooi weer.. regent hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey zal ik jou eens wat vertellen wij horen vrij te zijn met de enige dag mooi meer in deze week
Hier welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:36 schreef Giem het volgende:
[..]
Tis helemaal geen mooi weer.. regent hier![]()
Ik nog 20 minquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey zal ik jou eens wat vertellen wij horen vrij te zijn met de enige dag mooi meer in deze week
Tijd gaat te snelquote:
Dank je.. lekker vrolijk ben je of niet..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hier wel![]()
Boeie of jij daar regen hebt![]()
Heerlijk vrolijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef Giem het volgende:
[..]
Dank je.. lekker vrolijk ben je of niet..
Regenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:36 schreef Giem het volgende:
[..]
Tis helemaal geen mooi weer.. regent hier![]()
Neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:40 schreef Giem het volgende:
[..]
Mag van mij wel wat sneller.. ik zit maar te wachte![]()
Mag je mij vertellen waar je ziet.. tis hier hondeweerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Regen
Ik zie geen regen
Ik zie de zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |