obodai ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom heeft de Ridder eigenlijk een ander shirt en achtergrond?
Op die plaatjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:19 schreef hayder het volgende:
waar
quote:2/8/2005 - Trabelsi haalt duel tegen Brondby wel; beslissing over vervanger Stekelenburg genomen
(Gepost door RvN)
Het Parool meldt dat Hatem Trabelsi na een nachtje observatie in het ziekenhuis vanwege zijn lichte hersenschudding opgelopen in het duel met Stekelenburg, nog een weekje uit de roulatie is. Het duel tegen Brondby, volgende week dinsdag of woensdag zou hij wel moeten halen.
De krant meldt verder dat Danny Blind al een beslissing heeft genomen wie Maarten Stekelenburg de komende tijd als eerste keeper gaat vervangen. Hij wilde die beslissing echter nog niet kenbaar maken, omdat hij de keepers zelf nog niet had ingelicht.
Heb jij de carriere van Michael Laudrup weleens gezien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:03 schreef cultheld het volgende:
Europees gezien was hij een subtopper. Europese topspelers van de laatste tien jaar zijn in mijn ogen Vieira, Nedved, Redondo, Batistuta, Zidane, Ronaldinho, Lampard, Alex, Emerson etc. Laudrup zat daar net een niveautje onder.
Nationaal blonk hij altijd uit, omdat 80% van de verdedigers in de Nederlandse competitie in die tijd uit brandhout bestond.
Michael was op z'n retour ja toen ie naar Ajax kwam. Maar Laudrup in z'n beste dagen was gewoon wereldtop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:24 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben ook niet zo gecharmeerd van Laudrup hoor. Het was een hele goede voetballer, maar niet een topper. Hij is niet te vergelijken met de echte topspelers die in Nederland hebben gespeeld zoals: Bergkamp, Van Nistelrooij, Romario, Ronaldo, Van Basten, Overmars, Kluivert, Gullit etc. in hun beste tijd.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Michael was op z'n retour ja toen ie naar Ajax kwam. Maar Laudrup in z'n beste dagen was gewoon wereldtop.
Klopt. Prima speler was ie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:44 schreef Radegast het volgende:
Michael Laudrup was echt wel wereldtop.
Anders wordt je in Spanje niet gekozen tot beste buitenlandse speler die de laatste 25 jaar in Spanje heeft gevoetbald. Ja, hij eindigde voor Cruyff, Romario, Stoichkov, Zidane en een hoop anderen.
Hij heeft met Barcelona de EC-1 gewonnen, speelde bij clubs als Juventus, Barcelona en Juventus (en Ajax).
.
Klopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:52 schreef Kang-He het volgende:
Real Madrid in plaats van nog eenmaal Juventus. En Lazio Roma.
Toch zal ik z'n magistrale assist toen Litmanen 2-0 maakte in de met 5-0 gewonnen finale tegen psv niet snel vergetenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij Ajax was M. Laudrup helaas geen wereldtop meer. Maar het was wel leuk dat hij in Amsterdam neerstreek.
Past zo in de verzamelde werken van David Endt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef -Wolf- het volgende:
[Nog een leuk gedicht dat ik 10 jaar geleden verzonnen heb om de boel op te leuken:
AJAX heerst!
En feijenoord NIET!
En als AJAX niet heerst,
Dan heerst AJAX 2!
En feijenoord nog steeds NIET!
En? wat vinden jullie van m'n dichterlijke kunsten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |