abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29370583
Alex wel maar Laudrup niet
pi_29371355
Ik ben ook niet zo gecharmeerd van Laudrup hoor. Het was een hele goede voetballer, maar niet een topper. Hij is niet te vergelijken met de echte topspelers die in Nederland hebben gespeeld zoals: Bergkamp, Van Nistelrooij, Romario, Ronaldo, Van Basten, Overmars, Kluivert, Gullit etc. in hun beste tijd.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_29372921
Zijn we al kampioen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29373011
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef Suijk het volgende:
Zijn we al kampioen?
Bijna
pi_29374353
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:10 schreef VoreG het volgende:

[..]

Bijna
Nog maar 34 wedstrijden
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29374391
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:44 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nog maar 34 wedstrijden
Mits ze niet verboden worden natuurlijk...
Houd van een lijntje.
pi_29377254
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:24 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben ook niet zo gecharmeerd van Laudrup hoor. Het was een hele goede voetballer, maar niet een topper. Hij is niet te vergelijken met de echte topspelers die in Nederland hebben gespeeld zoals: Bergkamp, Van Nistelrooij, Romario, Ronaldo, Van Basten, Overmars, Kluivert, Gullit etc. in hun beste tijd.
Michael was op z'n retour ja toen ie naar Ajax kwam. Maar Laudrup in z'n beste dagen was gewoon wereldtop.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29378750
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:52 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Michael was op z'n retour ja toen ie naar Ajax kwam. Maar Laudrup in z'n beste dagen was gewoon wereldtop.
Daar ben ik het niet mee eens.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_29379073
Michael Laudrup was echt wel wereldtop.
Anders wordt je in Spanje niet gekozen tot beste buitenlandse speler die de laatste 25 jaar in Spanje heeft gevoetbald. Ja, hij eindigde voor Cruyff, Romario, Stoichkov, Zidane en een hoop anderen.
Hij heeft met Barcelona de EC-1 gewonnen, speelde bij clubs als Juventus, Barcelona en Juventus (en Ajax).
Jammer voor hem dat hij ruzie had met de bondscoach in 1992, anders had ie ook nog een EK gewonnen...

Nee, als je Overmars wereldtop vind, dan is Michael Laudrup het zeker.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 00:47:29 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29379148
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:44 schreef Radegast het volgende:
Anders wordt je in Spanje niet gekozen tot beste buitenlandse speler die de laatste 25 jaar in Spanje heeft gevoetbald. Ja, hij eindigde voor Cruyff, Romario, Stoichkov, Zidane en een hoop anderen.
Hij heeft met Barcelona de EC-1 gewonnen, speelde bij clubs als Juventus, Barcelona en Juventus (en Ajax).
.
Klopt. Prima speler was ie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 augustus 2005 @ 00:52:22 #171
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_29379276
Real Madrid in plaats van nog eenmaal Juventus . En Lazio Roma.
pi_29379589
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:52 schreef Kang-He het volgende:
Real Madrid in plaats van nog eenmaal Juventus . En Lazio Roma.
Klopt.
pi_29380348
Bij Ajax was M. Laudrup helaas geen wereldtop meer. Maar het was wel leuk dat hij in Amsterdam neerstreek.
That's all folks!
pi_29383912
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij Ajax was M. Laudrup helaas geen wereldtop meer. Maar het was wel leuk dat hij in Amsterdam neerstreek.
Toch zal ik z'n magistrale assist toen Litmanen 2-0 maakte in de met 5-0 gewonnen finale tegen psv niet snel vergeten
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:27:44 #175
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29384775
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef -Wolf- het volgende:
[Nog een leuk gedicht dat ik 10 jaar geleden verzonnen heb om de boel op te leuken:

AJAX heerst!
En feijenoord NIET!
En als AJAX niet heerst,
Dan heerst AJAX 2!
En feijenoord nog steeds NIET!

En? wat vinden jullie van m'n dichterlijke kunsten?
Past zo in de verzamelde werken van David Endt!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_29385118
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:03 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ajax heeft Hatem hard nodig denk ik in de tweekamp, dus het is gunstig dat hij er komende dinsdag (of woensdag) al weer bij kan zijn bij de eerste echte wedstrijd.
Yeah baby Yeah!
pi_29385182
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:44 schreef Radegast het volgende:
Jammer voor hem dat hij ruzie had met de bondscoach in 1992, anders had ie ook nog een EK gewonnen...

Nee, als je Overmars wereldtop vind, dan is Michael Laudrup het zeker.
Zeker, ik vind Overmars eerlijk gezegd geen wereldtop (of die top moet wel erg breed zijn), maar Laudrup in zijn hoogtij dagen des te meer, finesse zoals je dat steeds minder tegenkomt.
Maar de Denen hebben ook geen echte toppers meer zoals weleer.
Yeah baby Yeah!
pi_29385513
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:46 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Zeker, ik vind Overmars eerlijk gezegd geen wereldtop (of die top moet wel erg breed zijn), maar Laudrup in zijn hoogtij dagen des te meer, finesse zoals je dat steeds minder tegenkomt.
Maar de Denen hebben ook geen echte toppers meer zoals weleer.
overmars was in zijn echte hoogtijdagen wel ongenaakbaar goed, helaas hebben die hoogtijdagen niet zo lang geduurd....
pi_29385522
Overmars staat bij mij toch een niveautje of 3 onder Laudrup...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29385664
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:01 schreef snellejelle het volgende:

[..]

overmars was in zijn echte hoogtijdagen wel ongenaakbaar goed, helaas hebben die hoogtijdagen niet zo lang geduurd....
Goed maakt hem nog niet tot wereldtop natuurlijk, maar misschien hebben wij een andere definitie van wereldtop. De Tennistop bestaat voor mij ook maar uit 5-10 spelers(hooguit) ipv 50, zo ook met voetbal.
Yeah baby Yeah!
pi_29385733
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:07 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Goed maakt hem nog niet tot wereldtop natuurlijk, maar misschien hebben wij een andere definitie van wereldtop. De Tennistop bestaat voor mij ook maar uit 5-10 spelers(hooguit) ipv 50, zo ook met voetbal.
idd bij de beste 10/20 spelers heeft hij nooit gehoord..... belachelijk ook dat barca ooit zoveel voor 'm heeft betaald...
pi_29385793
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:09 schreef snellejelle het volgende:

[..]

idd bij de beste 10/20 spelers heeft hij nooit gehoord..... belachelijk ook dat barca ooit zoveel voor 'm heeft betaald...
Dat heb ik nooit begrepen (maar ik begrijp wel meer transfers niet), maar dat was ook in de hoogtij dagen van het voetbal, net voor de transfercrach en toen werden Barca's financien nog niet zo scherp gevolgd.
Door dat soort acties zitten ze nu in de sores.
Toch mogen we trots zijn dat Nederland dergelijke voetballers naar de top heeft gebracht, een beter (legaal) exportproduct hebben we nauwelijks.
Yeah baby Yeah!
pi_29386249
quote:
Ajax moet ook Mitea voorlopig missen

3/8/2005 11:21

Na teamgenoten Maarten Stekelenburg en Hatem Trabelsi heeft ook Ajacied Nicolae Mitea het Amsterdam Tournament niet goed verteerd.

In het duel met Boca Juniors kreeg invaller Mitea last van zijn knie. Onderzoek heeft uitgewezen dat de binnenband is beschadigd. Het herstel neemt naar verwachting zo'n vier weken in beslag, zodat de Roemeense linksbuiten het duel om Johan Cruijff Schaal en de start van de competitie moet missen.

De blessure betekent ook dat Mitea de uitnodiging voor de Roemeense natioanle ploeg moet afwijzen. Roemenië speelt in de WK-kwalificatie op 17 augustus tegen Andorra. Ajax-doelman Bogdan Lobont is ook geselecteerd.

Voor Ajax-trainer Danny Blind is Mitea de derde speler die op het Amsterdam Tournament een blessure oploopt. Een schouderblessure koste keeper Maarten Stekelenburg enkele maanden, terwijl Hatem Trabelsi door een hersenschudding voorlopig niet inzetbaar is.
pi_29386273
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Klote zooi
pi_29386275
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

hmm da's idd geen goed nieuws misschien dat boukhari nu zijn kans krijgt
pi_29386306
quote:
Zoektocht nieuwe linksback nog niet in eindfase

In de papieren uitgave van Voetbal International meldt Martin van Geel dat de zoektocht naar een nieuwe linksback nog niet in de eindfase is. Ruud Krol bekeek afgelopen weekend een kandidaat. Pas alle alle rapporten positief zijn zal Blind naar een evt. kandidaat gaan kijken.
pi_29386320
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:31 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Klote zooi
Hij heeft best vaak last van pijntjes, of zie ik het verkeerd?
Yeah baby Yeah!
pi_29386345
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hij heeft best vaak last van pijntjes, of zie ik het verkeerd?
Klopt, hij volgens mij ook al een tijd last van z'n rug
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:35:30 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29386383
komOP zeg jongens, er MOET toch iets fout zitten bij Ajax qua verzorging oid. We zijn nog niet eens begonnen of de halve selectie is alweer stuk....

Knikker die medische kneuzen eruit en trek wat vaklieden aan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29386407
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:31 schreef snellejelle het volgende:

[..]

hmm da's idd geen goed nieuws misschien dat boukhari nu zijn kans krijgt
Liever Boukhari dan Babel op de linksbuiten positie
pi_29386429
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef HeatWave het volgende:
komOP zeg jongens, er MOET toch iets fout zitten bij Ajax qua verzorging oid. We zijn nog niet eens begonnen of de halve selectie is alweer stuk....

idd er zijn wel erg vaak van dit soort probleempjes...
pi_29386452
Enige positieve is wel dat Blind weer geen keuzes hoeft te maken en zo de selectie tevreden houdt.

Denk ik dan
pi_29386456
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:36 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Liever Boukhari dan Babel op de linksbuiten positie
dat is waar maar toch had ik het liefst een linkspotige rosales (oftewel, een echte goede linksbuiten) daar gehad
pi_29386462
quote:

Werkt Ajax eigenlijk samen met een ziekenhuis zoals PSV dat doet?

Het kán natuurlijk grote pech zijn dat er steeds zoveel spelers met blessures lopen, maarhet kan zoals jij zegt ook wat dieper liggen.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:39:11 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29386491
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef snellejelle het volgende:

[..]

idd er zijn wel erg vaak van dit soort probleempjes...
Ik vraag me dit echt al jaren af. Zoals met de keepers vorig seizoen, en de enorme waslijst aan blessures.

Er zit gewoon OF iets op de training, of in de verzorging iets niet goed, en aangezien we al tig verschillende trainers gehad hebben......1+1=??
Get woke, go broke!
pi_29386601
quote:

Tsja die botsing Stekelenburg/Trabelsi kan de medische staf weinig aan doe.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:51:03 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29386887
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Tsja die botsing Stekelenburg/Trabelsi kan de medische staf weinig aan doe.
Nee ok, maar dan nog vorig seizoen waren we zo kreupel op sommige momenten door vage blessures.

Neem het Milan Lab, Milan heeft vrijwel GEEN blessures meer daardoor... geeft je toch te denken...
Get woke, go broke!
pi_29386896
quote:
Coco boos op Inter na afketsen Ajax-transfer

Francesco Coco wijt het afketsen van zijn transfer naar Ajax aan de handelwijze van Internazionale. De Italiaanse verdediger liet tegenover Sky Sports weten dat de clubleiding van zijn huidige werkgever voor het beeld heeft gezorgd dat Coco zeer blessuregevoelig zou zijn.

"Het is de fout van Inter dat men in Europa denkt dat ik niet fit genoeg ben", aldus de linksback op de website van Sky Sports. "Inter heeft volledig gefaald in de manier waarop ze met mij zijn omgegaan nadat ik terugkwam van mijn blessure." Coco stelt geen last meer te hebben van fysieke problemen en hoopt dan ook binnen afzienbare tijd een nieuwe club te vinden. Nu Ajax heeft laten weten het aantrekken van de oud-international een te groot risico te vinden, zet Coco zijn zinnen op het Griekse Olympiakos Piraeus.
pi_29386921
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee ok, maar dan nog vorig seizoen waren we zo kreupel op sommige momenten door vage blessures.

Neem het Milan Lab, Milan heeft vrijwel GEEN blessures meer daardoor... geeft je toch te denken...
Kost misschien ook wel 10-20 miljoen per jaar, dat heeft Ajax niet.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:54:38 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29386989
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Kost misschien ook wel 10-20 miljoen per jaar, dat heeft Ajax niet.
Tuurlijk weet ik ook wel . Maar het geeft aan dat een totaal fitte selectie dus wel KAN. En blijkbaar is de medische staf van het niveau Omniworld (nofi).
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')