Michael was op z'n retour ja toen ie naar Ajax kwam. Maar Laudrup in z'n beste dagen was gewoon wereldtop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:24 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben ook niet zo gecharmeerd van Laudrup hoor. Het was een hele goede voetballer, maar niet een topper. Hij is niet te vergelijken met de echte topspelers die in Nederland hebben gespeeld zoals: Bergkamp, Van Nistelrooij, Romario, Ronaldo, Van Basten, Overmars, Kluivert, Gullit etc. in hun beste tijd.

Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Michael was op z'n retour ja toen ie naar Ajax kwam. Maar Laudrup in z'n beste dagen was gewoon wereldtop.

Klopt. Prima speler was ie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:44 schreef Radegast het volgende:
Michael Laudrup was echt wel wereldtop.
Anders wordt je in Spanje niet gekozen tot beste buitenlandse speler die de laatste 25 jaar in Spanje heeft gevoetbald. Ja, hij eindigde voor Cruyff, Romario, Stoichkov, Zidane en een hoop anderen.
Hij heeft met Barcelona de EC-1 gewonnen, speelde bij clubs als Juventus, Barcelona en Juventus (en Ajax).
.

Klopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:52 schreef Kang-He het volgende:
Real Madrid in plaats van nog eenmaal Juventus. En Lazio Roma.

Toch zal ik z'n magistrale assist toen Litmanen 2-0 maakte in de met 5-0 gewonnen finale tegen psv niet snel vergetenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij Ajax was M. Laudrup helaas geen wereldtop meer. Maar het was wel leuk dat hij in Amsterdam neerstreek.

Past zo in de verzamelde werken van David Endt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef -Wolf- het volgende:
[Nog een leuk gedicht dat ik 10 jaar geleden verzonnen heb om de boel op te leuken:
AJAX heerst!
En feijenoord NIET!
En als AJAX niet heerst,
Dan heerst AJAX 2!
En feijenoord nog steeds NIET!
En? wat vinden jullie van m'n dichterlijke kunsten?

Ajax heeft Hatem hard nodig denk ik in de tweekamp, dus het is gunstig dat hij er komende dinsdag (of woensdag) al weer bij kan zijn bij de eerste echte wedstrijd.quote:

Zeker, ik vind Overmars eerlijk gezegd geen wereldtop (of die top moet wel erg breed zijn), maar Laudrup in zijn hoogtij dagen des te meer, finesse zoals je dat steeds minder tegenkomt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:44 schreef Radegast het volgende:
Michael Laudrup was echt wel wereldtop.
Anders wordt je in Spanje niet gekozen tot beste buitenlandse speler die de laatste 25 jaar in Spanje heeft gevoetbald. Ja, hij eindigde voor Cruyff, Romario, Stoichkov, Zidane en een hoop anderen.
Hij heeft met Barcelona de EC-1 gewonnen, speelde bij clubs als Juventus, Barcelona en Juventus (en Ajax).
Jammer voor hem dat hij ruzie had met de bondscoach in 1992, anders had ie ook nog een EK gewonnen...
Nee, als je Overmars wereldtop vind, dan is Michael Laudrup het zeker.

overmars was in zijn echte hoogtijdagen wel ongenaakbaar goed, helaas hebben die hoogtijdagen niet zo lang geduurd....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zeker, ik vind Overmars eerlijk gezegd geen wereldtop (of die top moet wel erg breed zijn), maar Laudrup in zijn hoogtij dagen des te meer, finesse zoals je dat steeds minder tegenkomt.
Maar de Denen hebben ook geen echte toppers meer zoals weleer.

Goed maakt hem nog niet tot wereldtop natuurlijk, maar misschien hebben wij een andere definitie van wereldtop. De Tennistop bestaat voor mij ook maar uit 5-10 spelers(hooguit) ipv 50, zo ook met voetbal.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
overmars was in zijn echte hoogtijdagen wel ongenaakbaar goed, helaas hebben die hoogtijdagen niet zo lang geduurd....

idd bij de beste 10/20 spelers heeft hij nooit gehoord..... belachelijk ook dat barca ooit zoveel voor 'm heeft betaald...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Goed maakt hem nog niet tot wereldtop natuurlijk, maar misschien hebben wij een andere definitie van wereldtop. De Tennistop bestaat voor mij ook maar uit 5-10 spelers(hooguit) ipv 50, zo ook met voetbal.

Dat heb ik nooit begrepen (maar ik begrijp wel meer transfers niet), maar dat was ook in de hoogtij dagen van het voetbal, net voor de transfercrach en toen werden Barca's financien nog niet zo scherp gevolgd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd bij de beste 10/20 spelers heeft hij nooit gehoord..... belachelijk ook dat barca ooit zoveel voor 'm heeft betaald...

quote:Ajax moet ook Mitea voorlopig missen
3/8/2005 11:21
Na teamgenoten Maarten Stekelenburg en Hatem Trabelsi heeft ook Ajacied Nicolae Mitea het Amsterdam Tournament niet goed verteerd.
In het duel met Boca Juniors kreeg invaller Mitea last van zijn knie. Onderzoek heeft uitgewezen dat de binnenband is beschadigd. Het herstel neemt naar verwachting zo'n vier weken in beslag, zodat de Roemeense linksbuiten het duel om Johan Cruijff Schaal en de start van de competitie moet missen.
De blessure betekent ook dat Mitea de uitnodiging voor de Roemeense natioanle ploeg moet afwijzen. Roemenië speelt in de WK-kwalificatie op 17 augustus tegen Andorra. Ajax-doelman Bogdan Lobont is ook geselecteerd.
Voor Ajax-trainer Danny Blind is Mitea de derde speler die op het Amsterdam Tournament een blessure oploopt. Een schouderblessure koste keeper Maarten Stekelenburg enkele maanden, terwijl Hatem Trabelsi door een hersenschudding voorlopig niet inzetbaar is.

quote:Zoektocht nieuwe linksback nog niet in eindfase
In de papieren uitgave van Voetbal International meldt Martin van Geel dat de zoektocht naar een nieuwe linksback nog niet in de eindfase is. Ruud Krol bekeek afgelopen weekend een kandidaat. Pas alle alle rapporten positief zijn zal Blind naar een evt. kandidaat gaan kijken.

Klopt, hij volgens mij ook al een tijd last van z'n rugquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij heeft best vaak last van pijntjes, of zie ik het verkeerd?

Liever Boukhari dan Babel op de linksbuiten positiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hmm da's idd geen goed nieuwsmisschien dat boukhari nu zijn kans krijgt

idd er zijn wel erg vaak van dit soort probleempjes...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef HeatWave het volgende:
komOP zeg jongens, er MOET toch iets fout zitten bij Ajax qua verzorging oid. We zijn nog niet eens begonnen of de halve selectie is alweer stuk....
Knikker die medische kneuzen eruit en trek wat vaklieden aan.

dat is waar maar toch had ik het liefst een linkspotige rosales (oftewel, een echte goede linksbuiten) daar gehadquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:36 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Liever Boukhari dan Babel op de linksbuiten positie

Werkt Ajax eigenlijk samen met een ziekenhuis zoals PSV dat doet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef HeatWave het volgende:
komOP zeg jongens, er MOET toch iets fout zitten bij Ajax qua verzorging oid. We zijn nog niet eens begonnen of de halve selectie is alweer stuk....

Ik vraag me dit echt al jaren af. Zoals met de keepers vorig seizoen, en de enorme waslijst aan blessures.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd er zijn wel erg vaak van dit soort probleempjes...

Tsja die botsing Stekelenburg/Trabelsi kan de medische staf weinig aan doe.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef HeatWave het volgende:

Nee ok, maar dan nog vorig seizoen waren we zo kreupel op sommige momenten door vage blessures.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja die botsing Stekelenburg/Trabelsi kan de medische staf weinig aan doe.

quote:Coco boos op Inter na afketsen Ajax-transfer
Francesco Coco wijt het afketsen van zijn transfer naar Ajax aan de handelwijze van Internazionale. De Italiaanse verdediger liet tegenover Sky Sports weten dat de clubleiding van zijn huidige werkgever voor het beeld heeft gezorgd dat Coco zeer blessuregevoelig zou zijn.
"Het is de fout van Inter dat men in Europa denkt dat ik niet fit genoeg ben", aldus de linksback op de website van Sky Sports. "Inter heeft volledig gefaald in de manier waarop ze met mij zijn omgegaan nadat ik terugkwam van mijn blessure." Coco stelt geen last meer te hebben van fysieke problemen en hoopt dan ook binnen afzienbare tijd een nieuwe club te vinden. Nu Ajax heeft laten weten het aantrekken van de oud-international een te groot risico te vinden, zet Coco zijn zinnen op het Griekse Olympiakos Piraeus.

Kost misschien ook wel 10-20 miljoen per jaar, dat heeft Ajax niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, maar dan nog vorig seizoen waren we zo kreupel op sommige momenten door vage blessures.
Neem het Milan Lab, Milan heeft vrijwel GEEN blessures meer daardoor... geeft je toch te denken...

Tuurlijk weet ik ook welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kost misschien ook wel 10-20 miljoen per jaar, dat heeft Ajax niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |