bron : Voetbalzonequote:'Ajax wil De Cler; AZ vraagt vijf miljoen euro'
Ajax heeft belangstelling voor Tim de Cler, zo meldt ELF. De linkervleugelverdediger speelde in het verleden ook al enkele seizoenen voor de Amsterdamse club.
Momenteel staat De Cler onder contract bij AZ. De afgelopen seizoenen groeide hij bij de Alkmaarse club uit tot een betrouwbare linksback. Bondscoach Marco van Basten kwam de Leidenaar al diverse malen bekijken.
Bij Ajax moet De Cler de vervanger worden van Maxwell, die langdurig uit de roulatie is met een zware knieblessure. AZ verlangt een transfersom van vijf miljoen euro voor de verdediger.
Hij kan waarschijnlijk niet eens in het zuiderpark gespeelt worden vanwege een festival die in dat weekend gepland is. Word dus leuk in Zeist spelen zonder publiek.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Het kan niemand schelen dat ons een wedstrijd wordt berooft?
Dan gaan we met zn allen naar Zeist lekker klagen en rellen, want dit slaat natuurlijk nergens op. We worden al beroofd van wedstrijden door de pleeofs en nu ook nog eens de openingswedstrijd...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:41 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk niet eens in het zuiderpark gespeelt worden vanwege een festival die in dat weekend gepland is. Word dus leuk in Zeist spelen zonder publiek.
Ik mag hopen dat deze uitspraak op een forum over de Cler cynisch bedoeld was.quote:Gelijk halen... 5 miljoen is geen geld voor dit toptalent.
profielquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:36 schreef Amun-Ra het volgende:
ons Rotterdammers
Ik wist het wel!quote:Woonplaats: Brabant
Iets zegt mij dat de burgermeester van Zeist die wedstrijd gaat verbieden....quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:41 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk niet eens in het zuiderpark gespeelt worden vanwege een festival die in dat weekend gepland is. Word dus leuk in Zeist spelen zonder publiek.
Nee. en wrom wil je dat weten?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:29 schreef cultheld het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de De Boertjes hun arbitragezaak in 1998 hebben verloren? Ik geloof dat ze een clausule in hun contract hadden dat ze vóór 2001 sowieso niet weg mochten. Heeft iemand hier het werkelijke antwoord op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |