Nou ik vind dr leuk..en Toni is ook mn heldinquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Varr het volgende:
Die amy is een domme snol, en die gast van haar is ook een dikke lul.
Twee arrogante, imbiciele en gewelddadige relnichten. Leuk stelletje.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Varr het volgende:
Die amy is een domme snol, en die gast van haar is ook een dikke lul.
Idd, wat een ongelooflijk gênante vertoning van Amy d'r "legertje".quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Twee arrogante, imbiciele en gewelddadige relnichten. Leuk stelletje.
Juist omdat ze schijnheilig weredn voorgelogen door het Charla groepje en nu door de TV uitzendingen zien hoe erg ze belazerd zijn.quote:
Een beetje liegen tegen Dave dat Charla zoveel over 'm roddelt terwijl dat bullshit is, dat noem ik backstabben. En dan nog geen reden om zo kinderachtig te gaan stoken en bitchen, er kan geeneens een normale conversatie gevoerd worden zonder dat ze gaan gillen en schreeuwen. Stelletje huilies, en vooral Amy. "ik ga naar huis hoor, want nu ben ik helemaal in me eentje" en nu weer de grote bitch uithangen. Zum kotzenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Juist omdat ze schijnheilig weredn voorgelogen door het Charla groepje en nu door de TV uitzendingen zien hoe erg ze belazerd zijn.
Charla liep wel degelijk achter Dave's rug om over hem te praten. PUNTquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Een beetje liegen tegen Dave dat Charla zoveel over 'm roddelt terwijl dat bullshit is, dat noem ik backstabben. En dan nog geen reden om zo kinderachtig te gaan stoken en bitchen, er kan geeneens een normale conversatie gevoerd worden zonder dat ze gaan gillen en schreeuwen. Stelletje huilies, en vooral Amy. "ik ga naar huis hoor, want nu ben ik helemaal in me eentje" en nu weer de grote bitch uithangen. Zum kotzen
Ik welquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Niet eens is met de TT ..
Ik vermoed ook dat de Nederlandse versie het bij lange na niet gaat halen bij de Amerikaanse versie. Wij zijn toch iets beschaafder dan die Amerikanen, die hebben overal schijt aanquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mag ik ook even zeggen dat Amanda echt geweldige koppen trekt als ze weer een verrassing heeft.. dat kan Tanja Jess nooit zo leuk
Je middelste twee plaatjes staan omgekeertquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
In dit hotel is niets wat het lijkt
[afbeelding]
Relaties worden opgebouwd, vriendschappen verbroken en vuile spelletjes gespeeld.
Je hebt de leuke eerlijke mensen:
[afbeelding]
en De minder leuke:
[afbeelding]
en elke week zullen er mensen afvallen en bijkomen.
[afbeelding]
Afscheid nemen is nooit leuk in PH:
[afbeelding]
Elke werkdag om 18.35 op Yorin!
Vervolg op: [topic]http://forum.fok.nl/topic/543322[/url]
Zeg ik vond die jankende Toni al grappig genoeg..jouw opmerking was al overbodigquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je middelste twee plaatjes staan omgekeert![]()
Ik vind het grappig dat iedereen Dave als leider ziet. Ik zie duidelijk Charla als leider. Die echt heel goed (daarvoor moet k dr een compliment geven) iedereen bespeelt, zonder dat ze doorhadden wat er gebeurde totdat de bom barstte.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef Christine het volgende:
Ik vind het wel typisch dat er twee kampen zijn.... één kamp met Amy als aanvoerder, en één kamp met Dave als aanvoerder. En ze staan lijnrecht tegenover elkaar, terwijl Dave en Amy best goed met elkaar overweg kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |