Kan wel . Maar ik bedoel die opa boer uit die friese soapquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef 2cv het volgende:
Topic is nog open hoor ...
En ik vermoed dat het Baas Boppe moet zijn
Hoi. Hij is geen boer. EN het is Rense Westra.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kan wel . Maar ik bedoel die opa boer uit die friese soap![]()
Die serie is ook op tv oost te volgenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi. Hij is geen boer. EN het is Rense Westra.
Wat doe jij als niet fries in dit topic?
http://www2.omropfryslan.nl/default.asp?ObjectID=4020quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef 2cv het volgende:
Mag ik meer info over Hilly Harms ?
weet ik. ook op Nederland 1.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die serie is ook op tv oost te volgen![]()
haar hoofd siert de paginagrote advertenties van thuiszorg frieslandquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:11 schreef 2cv het volgende:
Ehm ... Waarom wordt haar kont afgeveegd door een vrijwilliger ?
Netjes, ik ook (plus een paar uur waarin ik o.a. even de motor uit de presidentiële wagen getrokken heb teneinde deze te herstellen en op een nieuw chassis te plaatsen).quote:Op zondag 9 oktober 2005 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lig ook niet 24/7 op bed hoor. Ben al weer drie kwartier op...
Dankje, dankje, ik voel me vereerdquote:Op zondag 9 oktober 2005 08:50 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik zou voor Tjalling van der Bosch gaan of voor 2cv...
Iemand heeft een liedje geschreven voor jou en je secretaresse.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:38 schreef 2cv het volgende:
Al een president gevonden ?
Deze wannabe-president is trouwens z'n secretadinges kwijt ...
Whehe, de erste geheime contacten met CHina zijn al gelegd, Fryslân als communistische heilstaatquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:29 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Haha nog even en friesland zal heel de wereld domineren. We hebben de groningers al overwonnen en hun schiermonnikoog afgepakt! MUHAHAHA!
Denk je nou echt dat ik secretadinges van een dictator wil zijn? :|quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, de erste geheime contacten met CHina zijn al gelegd, Fryslân als communistische heilstaat![]()
En waarom een president? 2cv moet gewoon dictator worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |