Nee, maar ze was zelf meer bezig met haar relatie's met (gewelddadige) mannen, dan het welzijn van haar kinderen. En dat soort vrouwen baart over een paar jaar (of over ean jaartje alweer) weer een kind en heeft weer een vent die haar slaat, en haar kinderen waarschijnlijk ook slaat. Dat bedoel ik met dat ze eigenlijk geen kind meer aan haar zorgen toe vertrouwd mag hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:55 schreef Eightball het volgende:
[..]
Onzin. Die moeder heeft die kinderen niet vermoord.
Je kan je natuurlijk afvragen of die moeder helemaal jofel was, maar ze heeft ze niet vermoord.
Maar ze is wel bij die kids weggegaan, terwijl die kerel helemaal woedend en gek van de speed+coke was. Ze had kunnen weten dat hij zijn klappen (die zij eerst met een stalen pijp kreeg) nu aan de kids ging geven, hij was door het dolle heen. Ze hebben politie vanuit delfzijl laten komen omdat ze in groningen niet genoeg mankracht hadden om hem aan te houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:55 schreef Eightball het volgende:
[..]
Onzin. Die moeder heeft die kinderen niet vermoord.
Je kan je natuurlijk afvragen of die moeder helemaal jofel was, maar ze heeft ze niet vermoord.
Spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, maar ze was zelf meer bezig met haar relatie's met (gewelddadige) mannen, dan het welzijn van haar kinderen. En dat soort vrouwen baart over een paar jaar (of over ean jaartje alweer) weer een kind en heeft weer een vent die haar slaat, en haar kinderen waarschijnlijk ook slaat. Dat bedoel ik met dat ze eigenlijk geen kind meer aan haar zorgen toe vertrouwd mag hebben.
Ze was toch ook verslaafd?quote:Bovendien was ze gewoon een slechte moeder. Ze kwam ze brengen met vieze kleren aan, onverzorgd. Dan zei ze doodleuk dat ze op vakantie ging, en kwam ze een paar weken later terug om de kinderen te halen.
Heeft op bizarre wijze geen moer met moord van doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
haar relatie's
Ze gebruikte met deze vent in ieder geval zelf ook coke.quote:
Maar ook haar nalatigheid!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
Heeft op bizarre wijze geen moer met moord van doen.
Het is een relatie die die kinderen heeft omgebracht. Dat dan weer wel.
Hey, dat is jouw inschatting achteraf. Ze is wel van een balkon gesprongen hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:11 schreef Jo0Lz het volgende:
Zij had nooit weg mogen gaan! Helemaal niet zonder haar kinderen.
Maar je bent het met me eens dat je aan zo iemand beter maar niet de opvoeding van kinderen kunt toevertrouwen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
Heeft op bizarre wijze geen moer met moord van doen.
Het is een relatie die die kinderen heeft omgebracht. Dat dan weer wel.
Als ze is zoals hierboven omschreven is ze gone.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet niet hoed e vrouw heeft gereageerd op het voorval, maar ik kan me voorstellen dat ze helemaal kapot is.
Die moeder dumpte haar kinderen dus bij een vent waarvan ze beweerde dat ze er voor op de vlucht was en waarvoor ze in een Blijf van mn lijf-huis zat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar ze is wel bij die kids weggegaan, terwijl die kerel helemaal woedend en gek van de speed+coke was. Ze had kunnen weten dat hij zijn klappen (die zij eerst met een stalen pijp kreeg) nu aan de kids ging geven, hij was door het dolle heen. Ze hebben politie vanuit delfzijl laten komen omdat ze in groningen niet genoeg mankracht hadden om hem aan te houden.
Bovendien was ze gewoon een slechte moeder. Ze kwam ze brengen met vieze kleren aan, onverzorgd. Dan zei ze doodleuk dat ze op vakantie ging, en kwam ze een paar weken later terug om de kinderen te halen.
Dat mens was gewoon gestoord en had die kinderen niet mogen krijgen. Beetje idiote verhalen ophangen over een aggressieve vader is blijkbaar genoeg.
Nu zielig doen in het ziekenhuis, pfff. Doodt door schuld of nalatigheid!
dat leek mij ook. ik ben het dan ook met je eens dat mensen hier teveel op de vrouw spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:24 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als ze is zoals hierboven omschreven is ze gone.
Dit trekt geen mens, zeker geen mishandelde, kutleven gehad hebbende, drugs verslaafde vrouw.
Misschien hierom?quote:dat leek mij ook. ik ben het dan ook met je eens dat mensen hier teveel op de vrouw spelen.
quote:Die moeder dumpte haar kinderen dus bij een vent waarvan ze beweerde dat ze er voor op de vlucht was en waarvoor ze in een Blijf van mn lijf-huis zat?
Dit neem ik dus ook met een pak zout.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Ze hebben politie vanuit delfzijl laten komen omdat ze in groningen niet genoeg mankracht hadden om hem aan te houden.
Niet mishandeld door haar voorgaande vriend.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:24 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als ze is zoals hierboven omschreven is ze gone.
Dit trekt geen mens, zeker geen mishandelde, kutleven gehad hebbende, drugs verslaafde vrouw.
En toch hebben ze dit zo tegenover zijn vader en hemzelf verklaard.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dit neem ik dus ook met een pak zout.
Weet je wel hoe ver Delfzijl van Tolbert ligt? Dat is op volle ultra mega snelheid minstens drie kwartier. Groningen stad is twintig minuutjes verderop. Zouden ze in stad geen capaciteit hebben gehad? Ik geloof er geen reet van.
Hey, kijk, daar is iemand die wakker is!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die moeder dumpte haar kinderen dus bij een vent waarvan ze beweerde dat ze er voor op de vlucht was en waarvoor ze in een Blijf van mn lijf-huis zat?
Nee dat kan niet want wat jij nu zegt betekent dat er een AT aan te pas is gekomen. AT's resideren in Groningen-stad.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef Jo0Lz het volgende:
Dus dat zou inderdaad best kunnen.
quote:Ruzie over geloof werd kindjes fataal
Vader Damaris en Daniël gek van verdriet
door Johan van den Dongen
GRONINGEN, woensdag
Een ruzie over jaloezie en het geloof blijkt de directe aanleiding te zijn geweest voor de dubbele kindermoord eergisteren in het Groningse Tolbert.
Haar nieuwe vriend Avi C. zou haar in zijn bovenwoning aan ’t Kaarnhuus met een ijzeren staaf te lijf zijn gegaan. Hoe haar kinderen zijn omgebracht, wist ze gisteren niet te vertellen. De zwaar toegetakelde vrouw was al over het balkon gesprongen toen Avi C. het broertje en zusje ombracht. Brigitte beseft nog niet wat er is gebeurd. Ze weet wel dat ze haar kinderen nooit meer zal zien. Ze vertelde dat Avi altijd heel lief geweest is voor haar kinderen”, aldus haar vriendin Ciska Aarden.
De vader van de kinderen, Poppe Jan Rongen, is volledig uit het veld geslagen. In een interview met De Telegraaf vertelt Rongen een dag na het drama zijn hartverscheurende verhaal. „Ik heb als een leeuw gevochten voor mijn kinderen. Als ik me voorstel wat er is gebeurd, dan word ik gek.”
Triest, maar ik denk waar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar die kerel had haar kinderen dus eerder geslagen? Ik snap niet dat je nog iets te maken wilt hebben met een kerel die je kinderen heeft geslagen, dan hou je je kinderen toch mooi uit z'n buurt?
Maar goed, had al begrepen dat de ruzie om drugs ging. De drugs gingen waarschijnlijk boven het welzijn van haar kinderen.![]()
Ik denk idd als ik het zo hoor dat het zo'n labiel persoon is dat haar leven ophangt aan zeer dominante (en gewelddadige) mannen icm met harddrugs. Echt in- en intriest dat dit blijkbaar geen grond genoeg is om een beetje spoed te zetten achter de behandeling bij Jeugdzorg. Dit was toch duidelijk een noodsituatie!?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hey, kijk, daar is iemand die wakker is!
Precies, dan spoor je toch niet? Je mag ze zien, als ik dat wil, je mag ze niet zien, omdat ik nu kwaad ben. Je mag ze zien, want ik wil op vakantie, je mag ze niet zien...
Wat is het nou? Niemand daar snapte waarom ze zo wisselde, maar ik denk dat ze gewoon echt een beetje gek ik ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |