abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29385523
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:55 schreef Eightball het volgende:

[..]

Onzin. Die moeder heeft die kinderen niet vermoord.
Je kan je natuurlijk afvragen of die moeder helemaal jofel was, maar ze heeft ze niet vermoord.
Nee, maar ze was zelf meer bezig met haar relatie's met (gewelddadige) mannen, dan het welzijn van haar kinderen. En dat soort vrouwen baart over een paar jaar (of over ean jaartje alweer) weer een kind en heeft weer een vent die haar slaat, en haar kinderen waarschijnlijk ook slaat. Dat bedoel ik met dat ze eigenlijk geen kind meer aan haar zorgen toe vertrouwd mag hebben.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:03:34 #127
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29385565
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:55 schreef Eightball het volgende:

[..]

Onzin. Die moeder heeft die kinderen niet vermoord.
Je kan je natuurlijk afvragen of die moeder helemaal jofel was, maar ze heeft ze niet vermoord.
Maar ze is wel bij die kids weggegaan, terwijl die kerel helemaal woedend en gek van de speed+coke was. Ze had kunnen weten dat hij zijn klappen (die zij eerst met een stalen pijp kreeg) nu aan de kids ging geven, hij was door het dolle heen. Ze hebben politie vanuit delfzijl laten komen omdat ze in groningen niet genoeg mankracht hadden om hem aan te houden.

Bovendien was ze gewoon een slechte moeder. Ze kwam ze brengen met vieze kleren aan, onverzorgd. Dan zei ze doodleuk dat ze op vakantie ging, en kwam ze een paar weken later terug om de kinderen te halen.

Dat mens was gewoon gestoord en had die kinderen niet mogen krijgen. Beetje idiote verhalen ophangen over een aggressieve vader is blijkbaar genoeg.
Nu zielig doen in het ziekenhuis, pfff. Doodt door schuld of nalatigheid!
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:04:43 #128
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29385596
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:01 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee, maar ze was zelf meer bezig met haar relatie's met (gewelddadige) mannen, dan het welzijn van haar kinderen. En dat soort vrouwen baart over een paar jaar (of over ean jaartje alweer) weer een kind en heeft weer een vent die haar slaat, en haar kinderen waarschijnlijk ook slaat. Dat bedoel ik met dat ze eigenlijk geen kind meer aan haar zorgen toe vertrouwd mag hebben.
Spijker op zijn kop.
pi_29385633
quote:
Bovendien was ze gewoon een slechte moeder. Ze kwam ze brengen met vieze kleren aan, onverzorgd. Dan zei ze doodleuk dat ze op vakantie ging, en kwam ze een paar weken later terug om de kinderen te halen.
Ze was toch ook verslaafd?
pi_29385721
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
haar relatie's
Heeft op bizarre wijze geen moer met moord van doen.
Het is een relatie die die kinderen heeft omgebracht. Dat dan weer wel.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:09:56 #131
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29385731
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ze was toch ook verslaafd?
Ze gebruikte met deze vent in ieder geval zelf ook coke.
Of ze daarvoor verslaafd was, dat weet ik niet. Goed bij haar hoofd was ze zowieso niet.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:11:26 #132
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29385759
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:09 schreef Eightball het volgende:

[..]

Maar ook haar nalatigheid!
Ze heeft die kinderen daar met een doorgedraaide gek achtergelaten!?
Wat verwachtte ze dan? Hij had die kinderen al eerder geslagen! Zette ze met blote voeten in de regen op het balkon omdat ze "stout" waren!

Zij had nooit weg mogen gaan! Helemaal niet zonder haar kinderen.
pi_29385892
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:11 schreef Jo0Lz het volgende:
Zij had nooit weg mogen gaan! Helemaal niet zonder haar kinderen.
Hey, dat is jouw inschatting achteraf. Ze is wel van een balkon gesprongen hoor.
Achteraf weet ik ook zeker dat ik me dood had gevochten tegen die vent of op zijn minst een kind mee had gegrist. Maar toen die moeder het pand verliet leefden die kinderen nog. Feit.
The rest is history.
pi_29385931
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:09 schreef Eightball het volgende:

[..]

Maar je bent het met me eens dat je aan zo iemand beter maar niet de opvoeding van kinderen kunt toevertrouwen?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:20:14 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29385969
ik weet niet hoed e vrouw heeft gereageerd op het voorval, maar ik kan me voorstellen dat ze helemaal kapot is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29386095
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet niet hoed e vrouw heeft gereageerd op het voorval, maar ik kan me voorstellen dat ze helemaal kapot is.
Als ze is zoals hierboven omschreven is ze gone.
Dit trekt geen mens, zeker geen mishandelde, kutleven gehad hebbende, drugs verslaafde vrouw.
pi_29386182
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Maar ze is wel bij die kids weggegaan, terwijl die kerel helemaal woedend en gek van de speed+coke was. Ze had kunnen weten dat hij zijn klappen (die zij eerst met een stalen pijp kreeg) nu aan de kids ging geven, hij was door het dolle heen. Ze hebben politie vanuit delfzijl laten komen omdat ze in groningen niet genoeg mankracht hadden om hem aan te houden.

Dat mens was gewoon gestoord en had die kinderen niet mogen krijgen. Beetje idiote verhalen ophangen over een aggressieve vader is blijkbaar genoeg.
Nu zielig doen in het ziekenhuis, pfff. Doodt door schuld of nalatigheid!
Die moeder dumpte haar kinderen dus bij een vent waarvan ze beweerde dat ze er voor op de vlucht was en waarvoor ze in een Blijf van mn lijf-huis zat?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:28:34 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29386193
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:24 schreef Eightball het volgende:

[..]

Dit trekt geen mens, zeker geen mishandelde, kutleven gehad hebbende, drugs verslaafde vrouw.
dat leek mij ook. ik ben het dan ook met je eens dat mensen hier teveel op de vrouw spelen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29386255
quote:
dat leek mij ook. ik ben het dan ook met je eens dat mensen hier teveel op de vrouw spelen.
Misschien hierom?
quote:
Die moeder dumpte haar kinderen dus bij een vent waarvan ze beweerde dat ze er voor op de vlucht was en waarvoor ze in een Blijf van mn lijf-huis zat?
pi_29386321
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Ze hebben politie vanuit delfzijl laten komen omdat ze in groningen niet genoeg mankracht hadden om hem aan te houden.
Dit neem ik dus ook met een pak zout.
Weet je wel hoe ver Delfzijl van Tolbert ligt? Dat is op volle ultra mega snelheid minstens drie kwartier. Groningen stad is twintig minuutjes verderop. Zouden ze in stad geen capaciteit hebben gehad? Ik geloof er geen reet van.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:33:43 #141
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29386330
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:24 schreef Eightball het volgende:

[..]

Niet mishandeld door haar voorgaande vriend.
Zij is mishandeld door deze man, dat is zeker.
Ze is bovendien gesprongen omdat ze coke ophad, waarschijnlijk daarna hem pissed heeft gemaakt.
Ik snap gewoon niet dat je springt als je kinderen leven en ongedeerd zijn, waarna je uiteindelijk terugkomt en je kinderen zijn doodt! Dan duurde het vast lang.
Ik had me doodgevochten voor die kids!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:35:10 #142
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29386373
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef Eightball het volgende:

[..]

Dit neem ik dus ook met een pak zout.
Weet je wel hoe ver Delfzijl van Tolbert ligt? Dat is op volle ultra mega snelheid minstens drie kwartier. Groningen stad is twintig minuutjes verderop. Zouden ze in stad geen capaciteit hebben gehad? Ik geloof er geen reet van.
En toch hebben ze dit zo tegenover zijn vader en hemzelf verklaard.
Dan moet de politie dit niet aangeven.
Bovendien was hij al langere tijd met de politie in huis, en is hij later pas afgevoerd. Dus dat zou inderdaad best kunnen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:37:29 #143
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29386437
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hey, kijk, daar is iemand die wakker is!
Precies, dan spoor je toch niet? Je mag ze zien, als ik dat wil, je mag ze niet zien, omdat ik nu kwaad ben. Je mag ze zien, want ik wil op vakantie, je mag ze niet zien...
Wat is het nou? Niemand daar snapte waarom ze zo wisselde, maar ik denk dat ze gewoon echt een beetje gek ik ofzo.
pi_29386438
Maar die kerel had haar kinderen dus eerder geslagen? Ik snap niet dat je nog iets te maken wilt hebben met een kerel die je kinderen heeft geslagen, dan hou je je kinderen toch mooi uit z'n buurt?

Maar goed, had al begrepen dat de ruzie om drugs ging. De drugs gingen waarschijnlijk boven het welzijn van haar kinderen.
pi_29386467
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef Jo0Lz het volgende:
Dus dat zou inderdaad best kunnen.
Nee dat kan niet want wat jij nu zegt betekent dat er een AT aan te pas is gekomen. AT's resideren in Groningen-stad.
pi_29386477
quote:
Ruzie over geloof werd kindjes fataal

Vader Damaris en Daniël gek van verdriet

door Johan van den Dongen

GRONINGEN, woensdag
Een ruzie over jaloezie en het geloof blijkt de directe aanleiding te zijn geweest voor de dubbele kindermoord eergisteren in het Groningse Tolbert.
Haar nieuwe vriend Avi C. zou haar in zijn bovenwoning aan ’t Kaarnhuus met een ijzeren staaf te lijf zijn gegaan. Hoe haar kinderen zijn omgebracht, wist ze gisteren niet te vertellen. De zwaar toegetakelde vrouw was al over het balkon gesprongen toen Avi C. het broertje en zusje ombracht. Brigitte beseft nog niet wat er is gebeurd. Ze weet wel dat ze haar kinderen nooit meer zal zien. Ze vertelde dat Avi altijd heel lief geweest is voor haar kinderen”, aldus haar vriendin Ciska Aarden.
De vader van de kinderen, Poppe Jan Rongen, is volledig uit het veld geslagen. In een interview met De Telegraaf vertelt Rongen een dag na het drama zijn hartverscheurende verhaal. „Ik heb als een leeuw gevochten voor mijn kinderen. Als ik me voorstel wat er is gebeurd, dan word ik gek.”

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:39:37 #147
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29386503
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar die kerel had haar kinderen dus eerder geslagen? Ik snap niet dat je nog iets te maken wilt hebben met een kerel die je kinderen heeft geslagen, dan hou je je kinderen toch mooi uit z'n buurt?

Maar goed, had al begrepen dat de ruzie om drugs ging. De drugs gingen waarschijnlijk boven het welzijn van haar kinderen.
Triest, maar ik denk waar.
Er zijn zoveel "als" "maar" "misschien" .
Als je de feiten op een rij zet dan heeft ze veel domme zetten gedaan. Een aaneenvolging van die dingen heeft er uiteindelijk toe geleid dat haar kinderen dood zijn.
Ze gaat op de vlucht voor iemand die haar niet slaat, maar zijn kinderen wil zien.
Dan gaat ze wonen bij iemand die haar slaat, en ook nog eens haar kinderen en dan blijft ze?!

woensdag 3 augustus 2005 @ 11:39:56 #148
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29386517
Och jezus. Geloof...... Nou kom maar op met de ongenuanceerde reply's, de Telegraafkoppen en de kamervragen.
pi_29386531
Welk geloof?

En was Avi altijd heel lief voor kinderen?
pi_29386779
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Hey, kijk, daar is iemand die wakker is!
Precies, dan spoor je toch niet? Je mag ze zien, als ik dat wil, je mag ze niet zien, omdat ik nu kwaad ben. Je mag ze zien, want ik wil op vakantie, je mag ze niet zien...
Wat is het nou? Niemand daar snapte waarom ze zo wisselde, maar ik denk dat ze gewoon echt een beetje gek ik ofzo.
Ik denk idd als ik het zo hoor dat het zo'n labiel persoon is dat haar leven ophangt aan zeer dominante (en gewelddadige) mannen icm met harddrugs. Echt in- en intriest dat dit blijkbaar geen grond genoeg is om een beetje spoed te zetten achter de behandeling bij Jeugdzorg. Dit was toch duidelijk een noodsituatie!?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')