abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 14:01:50 #101
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29357746
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

En helaas krijgt zo'n *geweldige moeder* d.m.v. leugens bij de kinderbescherming het vaak voorelkaar dat de vader de kinderen niet mag zien
Ja dat is teruggedraait. Bezoek regeling kon dus wel. Ze heeft zelfs gepresteerd gewoon bij de vader thuis aan te komen, dan deedt mijn zusje open. Dan zei ze "hier zijn de kids, ik ga op vakantie" en dan ging ze gewoon weg!

Of dagen niet terugkomen... Nadat ze de kinderen had gebracht...
Er zijn rechtzaken, maar dat heeft nu allemaal geen zin meer...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 14:04:06 #102
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29357843
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ja dat is teruggedraait. Bezoek regeling kon dus wel. Ze heeft zelfs gepresteerd gewoon bij de vader thuis aan te komen, dan deedt mijn zusje open. Dan zei ze "hier zijn de kids, ik ga op vakantie" en dan ging ze gewoon weg!
quote:
Of dagen niet terugkomen... Nadat ze de kinderen had gebracht...
quote:
Er zijn rechtzaken, maar dat heeft nu allemaal geen zin meer...
Nope, hoop alleen echt dat de mensen bij jeugdzorg eens een sanctie krijgen n.a.v. HUN nalatigheid waardoor er vers personeel komt die mogelijk wel betrokken zijn.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 14:04:15 #103
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29357852
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Yep, ze staan machteloos (ook toen de kinderen nog wel leefden)
Troost hen met de gedachte dat de kinderen (wellicht dankzij hen ) ook mooie momenten hebben meegemaakt waarbij ze even uit de hel van hun dagelijkse bestaan waren (en gezien de verjaardagsfoto's is dát wel gelukt )
Ondermeer mijn zusje en haar vriend zijn daar verantwoordelijk voor.
Natuurlijk ken ik van de meeste dingen maar 1 kant van het verhaal, maar toch, wie zijn hier echt de dupe? Ik vraag me af of ik (als ik een vrouw zou zijn) mijn kinderen daar achterliet? Ik zou haast omkomen bij het verdedigen van mijn kinderen denk ik... Tenzij je dat niet verwacht...
Hoe dan ook was degene die dit had moeten voorkomen de moeder geweest zijn.
Breng je kinderen ergens ander onder, ipv het uitvechten in eindeloze rechtzaken...
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 14:12:32 #104
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_29358103
quote:
De vrouw was met de israelische man getrouwd "voor god" niet voor de wet, samen zaten ze aan de coke.
O jee, ik voel weer wat aankomen. De zoveelste godsdienstwaanzinnige uit het Midden-Oosten die een labiele nederlandse vrouw heeft meegesleurd in zijn waanzin.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:17:59 #105
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29360294
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

O jee, ik voel weer wat aankomen. De zoveelste godsdienstwaanzinnige uit het Midden-Oosten
Zodra meer mensen dat voelen aankomen stroomt het topic binnen no time vol en zullen er vele delen volgen.
Wel kankeren op de allochtonen terwijl onze EIGEN NL jeugdBESCHERMING geen donder doet aan situaties waarbij kinderen in het geding zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:39:03 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29360945
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Ondermeer mijn zusje en haar vriend zijn daar verantwoordelijk voor.
Natuurlijk ken ik van de meeste dingen maar 1 kant van het verhaal, maar toch, wie zijn hier echt de dupe? Ik vraag me af of ik (als ik een vrouw zou zijn) mijn kinderen daar achterliet? Ik zou haast omkomen bij het verdedigen van mijn kinderen denk ik... Tenzij je dat niet verwacht...
Hoe dan ook was degene die dit had moeten voorkomen de moeder geweest zijn.
Breng je kinderen ergens ander onder, ipv het uitvechten in eindeloze rechtzaken...
Wat afschuwelijk voor jullie

Ik zit me nu af te vragen wat er dan waar is van het verhaal in de Telegraaf dat de vader de moeder (ook) mishandelde. Jij kent ze, klopt daar iets van of is dat een verhaal dat door de moeder is verzonnen om een bezoekregeling te vermijden? Want uit wat ik nu van jou lees krijg ik toch een wat ander beeld van zowel de moeder als de vader.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:39:25 #107
3647 B.R.Oekhoest
pi_29360956
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:17 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zodra meer mensen dat voelen aankomen stroomt het topic binnen no time vol en zullen er vele delen volgen.
Wel kankeren op de allochtonen terwijl onze EIGEN NL jeugdBESCHERMING geen donder doet aan situaties waarbij kinderen in het geding zijn.
Misschien heeft het 1 wel met het ander te maken. Het aantal probleemgevallen groeit ze gewoon boven het hoofd.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:50:11 #108
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29361325
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Misschien heeft het 1 wel met het ander te maken. Het aantal probleemgevallen groeit ze gewoon boven het hoofd.
Grappig want het aantal hulpvragen uit de hoek waar jij nu op doelt is vele malen lager dan je kunt vermoeden. Die lossen hun problemen doorgaans binnen de familie op. Vervelende pubers gaan richting een strenge oom die hen eens wat fatsoen bijbrengt e.d.
Kleintjes worden liefdevol opgenomen bij stabiele familieleden als blijkt dat de ouders er niet goed voor zorgen
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:59:54 #109
3647 B.R.Oekhoest
pi_29361628
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:50 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Grappig want het aantal hulpvragen uit de hoek waar jij nu op doelt is vele malen lager dan je kunt vermoeden.
Bij vrouwelijke pubers waag ik dat toch te betwijfelen.
quote:
Die lossen hun problemen doorgaans binnen de familie op. Vervelende pubers gaan richting een strenge oom die hen eens wat fatsoen bijbrengt e.d.
Hadden ze maar meer van zulke ooms dan...

Trouwens, wat jij nu suggereert is dat bij allochtonen van overheidswege minder ingegrepen hoeft te worden omdat ze hun zaakjes beter op de rails hebben? Ik denk eerder dat de Kinderbescherming er minder zicht op heeft, ook vanwege cultuurverschillen.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:07:53 #110
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29361873
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat afschuwelijk voor jullie

Ik zit me nu af te vragen wat er dan waar is van het verhaal in de Telegraaf dat de vader de moeder (ook) mishandelde. Jij kent ze, klopt daar iets van of is dat een verhaal dat door de moeder is verzonnen om een bezoekregeling te vermijden? Want uit wat ik nu van jou lees krijg ik toch een wat ander beeld van zowel de moeder als de vader.
Voor zover ik weet mishandelde de vader de vrouw niet. Maar ik weet het fijne er niet vanaf.
Hij wou zijn kinderen gewoon graag zien. De vrouw bestempeld dat als "stalken" maar goed, dat mens is niet goed, daar zou ik mijn kind ook niet aan meegeven. Als je dan geen kans hebt, omdat ze zielige verhaaltjes ophangt, ook aan de politie, tja...

Maar goed, ik denk dat het lariekoek is... Hij sloeg haar niet.
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:26:30 #111
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29362482
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Bij vrouwelijke pubers waag ik dat toch te betwijfelen.
Daar zijn weer speciale instanties voor in het leven geroepen
quote:
Trouwens, wat jij nu suggereert is dat bij allochtonen van overheidswege minder ingegrepen hoeft te worden omdat ze hun zaakjes beter op de rails hebben? Ik denk eerder dat de Kinderbescherming er minder zicht op heeft, ook vanwege cultuurverschillen.
Ik zeg absoluut niet dat ze hun zaakjes beter op de rails hebben.
Ze lossen hun privé problemen liever op binnen de familie/ het netwerk (uit schaamte/ uit trots?)
Dat zie je ook aan de bejaarden in deze groep, die zul je ook niet vaak tegenkomen in de bejaardentehuizen.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:51:30 #112
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_29363229
De blijf van mijn lijf huizen puilen uit van de alochtonen
pi_29363234
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Voor zover ik weet mishandelde de vader de vrouw niet. Maar ik weet het fijne er niet vanaf.
Hij wou zijn kinderen gewoon graag zien. De vrouw bestempeld dat als "stalken" maar goed, dat mens is niet goed, daar zou ik mijn kind ook niet aan meegeven. Als je dan geen kans hebt, omdat ze zielige verhaaltjes ophangt, ook aan de politie, tja...

Maar goed, ik denk dat het lariekoek is... Hij sloeg haar niet.
Wat is er waar van:
quote:
De man was niet van een prettig kaliber: hij is tientallen keren veroordeeld voor geweldsmisdrijven.
pi_29364248
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:10 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Krijg wel al minder begrip voor de actie van mamma . Die heeft dus geen poging ondernomen haar kinderen te beschermen ( zucht naar coke was groter?)
tja, idd... maar buiten dat (drugs)

als je de vader vanje kids verlatenzou hebben vanwege mishandeling, en je brengt jekids dan opnieuw in zo'n situatie spoor je ook niet helemaal.... moeders vindt haar relaties dan blijkbaar belangrijker dan het welzijn van d'r kids.... ik neem aan dat deze daad niet uit het niets kwam ineens, dat meneer al vaker geweld heeft gebruikt.

maar goed, je ziet dat wel vaker dat een moeder meer energie stopt in een relatie met alweer een nieuwe vent, dan dat ze er voor d'r kids is, die iedere scharrel mee naar huis sleurt, en de kids dan om de haverklap met mama's aanwinsten geconfronteerd wordt.... en ja hij slaat, maar ja ze houdt zooooooooo van hem
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29364544
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:28 schreef milagro het volgende:

[..]

tja, idd... maar buiten dat (drugs)

als je de vader vanje kids verlatenzou hebben vanwege mishandeling, en je brengt jekids dan opnieuw in zo'n situatie spoor je ook niet helemaal.... moeders vindt haar relaties dan blijkbaar belangrijker dan het welzijn van d'r kids.... ik neem aan dat deze daad niet uit het niets kwam ineens, dat meneer al vaker geweld heeft gebruikt.

maar goed, je ziet dat wel vaker dat een moeder meer energie stopt in een relatie met alweer een nieuwe vent, dan dat ze er voor d'r kids is, die iedere scharrel mee naar huis sleurt, en de kids dan om de haverklap met mama's aanwinsten geconfronteerd wordt.... en ja hij slaat, maar ja ze houdt zooooooooo van hem
Sommige mensen zijn zó egoïstisch dat de kinderen op plaats 2 komen en het eigen (ingebeelde) geluk op plaats 1.
Dat de kinderen daar de dupe van worden schijnt ze niet te deren en het heeft natuurlijk ook met intelligentie te maken, iets waar deze vrouw waarschijnlijk een groot gebrek aan had.
Jammer maar helaas zou ik zeggen.
Yeah baby Yeah!
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:13:09 #116
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29365283
quote:

TOLBERT - Het drama in Tolbert, waarbij maandag twee jonge kinderen om het leven kwamen, was niet te voorkomen. Dat zegt Jeugdzorg Groningen.

Maandagmiddag kwamen een vierjarig meisje en haar tweejarig broertje door geweld om het leven in een woning aan 't Kaarnhuus. De politie verdenkt de 46-jarige vriend van de moeder. Het gaat om een man die zowel de Nederlandse als de Israëlische nationaliteit heeft. De politie kwam in actie toen de 33-jarige moeder, die zelf via het balkon wist te vluchten, alarm sloeg.

Vraagtekens bij rol Jeugdzorg
Volgens de biologische vader lieten hulpverlenende instanties steken vallen. Hij zou al eerder de noodklok hebben geluid bij de kinderbescherming. Ook Jos van der Zee, een vriend van de vrouw zegt vergeefs om hulp te hebben gevraagd bij overheid en hulpinstanties.

Jeugdzorg erkent dat er een melding van de vader is geweest, maar oordeelde dat de melding niet van dien aard was, dat er sprake was van acuut gevaar voor de kinderen. Het drama had dan ook, op basis van die informatie, nooit voorkomen kunnen worden, aldus Jeugdzorg. Overigens zou er wel een onderzoek komen naar de situatie in het gezin.

Bijeenkomst voor buurtbewoners
De schok in de buurt is groot. Inmiddels liggen er bloemen en knuffels bij het huis van de twee omgebrachte kinderen. Vanavond om zeven uur is er in de sporthal in Tolbert een bijeenkomst voor de buurtbewoners, waar ook vertegenwoordigers
Leny van Jeugdzorg ( http://www.rtvnoord.nl/ftp/audio/050802tolbertfup2.ram )
Vriend van de moeder ( http://www.rtvnoord.nl/ftp/audio/050802tolbertfup1.ram )
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:14:19 #117
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29365317
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:28 schreef milagro het volgende:

Idd, erg goed voor de kinderen ook om regelmatig een nieuw vaderfiguur te hebben .
pi_29371095
Bah.

Mag ik de Raad voor de kinderbescherming vanaf deze plaats feliciteren met alweer een nieuw succes? Gefeliciteerd, weer twee dooien.

pi_29371386
Waar staat de teller van de Raad momenteel?

Ik kom in deze jaargang alweer tot acht.
Wat zijn die jongens en meisjes daar in godsnaam aan het doen?
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:15:46 #120
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29373187
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef Eightball het volgende:
Waar staat de teller van de Raad momenteel?

Ik kom in deze jaargang alweer tot acht.
Wat zijn die jongens en meisjes daar in godsnaam aan het doen?
Groningen scoort ver boven het landelijk gemiddelde de laatste jaren
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 augustus 2005 @ 09:33:13 #121
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29383803
Uit de Telegraaf van vandaag, het verhaal van de vader:
quote:
Vader hoorde op tv van gruweldood kinderen

’IK WIST DAT HET FOUT ZOU GAAN!’

door JOHAN VAN DEN DONGEN

GRONINGEN, woensdag
De keukentafel trilt af en toe van de harde klappen met de vlakke hand. Poppe Jan Rongen, de 51-jarige vader van de twee kinderen die afgelopen maandag werden omgebracht in een woning in het Groningse Tolbert, schreeuwt het soms uit van woede en moedeloosheid. „Ik ben nu alles kwijt. Ik wist dat het fout zou gaan. Ik heb al eerder drie van mijn kinderen moeten begraven, nu komen daar Damaris en Daniël bij”, briest Rongen tussen de tranen door.
De macabere melding op de televisie staat op zijn netvlies gebrand. „Maandagmiddag, even na vieren. Ik zag op het tv-scherm: jongetje, meisje, Tolbert. Ik wist meteen dat het mijn kinderen waren”, zegt Rongen. „Een maand geleden heb ik de kinderbescherming nog gewaarschuwd dat die vent een gevaar voor mijn kinderen was. Het kon niet goed gaan: Brigitte aan de coke en met twee kinderen en een agressieve vent in een eenkamerwoning. Dit had voorkomen kunnen worden, als ze naar mijn verhaal hadden geluisterd en niet alleen maar naar mijn dossier hadden gekeken.”
Rongen heeft de moordenaar van zijn kinderen niet of nauwelijks meegemaakt. ,„Ik stond een keer voor het huis. Toen riep hij vanaf het balkon: ‘Je leert mij nog wel kennen. En nou wegwezen!’”

’Hulpverlener siste ooit: Je ziet die twee nooit meer’

Maandag werd zijn vrees bewaarheid: Avi C., de nieuwe vriend van zijn ex-vriendin, sloeg het leven uit de lichaampjes van zijn tweejarig zoontje en vierjarig dochtertje. „Ik heb gevochten als een leeuw voor mijn kinderen. Vijf jaar lang heb ik alle hulpinstanties afgelopen. Alles is weg: mijn kinderen zijn dood, mijn huis is leeg en staat te koop op internet, mijn sportauto’s heb ik van de hand moeten doen. En Brigitte ligt nu in het ziekenhuis zielig te doen. Iedereen neemt dat serieus, terwijl bij de kinderbescherming en de rechtbank brieven liggen dat ze gestoord is. Ze heeft het allemaal toegelaten. Waarom is ze van het balkon gesprongen, terwijl haar kinderen nog binnen waren? Je verlaat je kinderen niet!”
Rongen is woedend en dat steekt hij niet onder stoelen of banken. „Zo uit ik me. Ik ben een emotiemens. Ik ben een tehuiskind. Vanaf mijn zesde zat ik tussen 25 kinderen. De enige manier om gehoord te worden was schreeuwen. Nu wordt het vaak verward met agressie. Onzin, maar het zij zo. Ik heb mijn kinderen nooit geslagen of zelfs maar geknepen.”

Cruciaal
Rongen ontmoette Brigitte Abraham in 2000. De twee kwamen in contact met Jos van der Zee, die een cruciale rol zou spelen in de jaren erna. De gedragsdeskundige zat samen met Ingrid in het bestuur van een hulpstichting voor randgroepjongeren. Gisteren stelde hij in deze krant dat Brigitte jarenlang heeft moeten onderduiken voor Rongen, die haar leven tot een hel zou hebben gemaakt en haar tot in het blijf-van-mijn-lijfhuis zou hebben achtervolgd. Rongen is daar witheet over. „Vanaf het moment dat Van der Zee in ons leven kwam, is alles kapot gegaan”, vertelt hij. „De man is een godsdienstwaanzinnige. Hij heeft Ingrid gehersenspoeld en heeft mij overal lopen zwartmaken. Ik heb hem ooit gezegd: stop daarmee! Hij siste tegen me: jij ziet je kindertjes nooit weer. Hij heeft gelijk gekregen.”
Rongen beaamt zonder schroom dat hij ‘een verleden’ heeft. ,,Ik heb alle gevangenissen van Nederland gezien. Ik was aan de drank, maar heb al achttien jaar geen druppel meer gedronken. Op een middag kwam ik thuis van mijn werk, toen mijn toenmalige vrouw meedeelde dat ze kanker had. Zeven maanden heb ik haar verzorgd, tot haar dood, tien jaar geleden. Met haar heb ik ook drie kinderen ten grave gedragen. Ze overleden allen vlak na de geboorte.”

„Ik heb me een weg teruggeknokt in het leven. Ik ben 180 graden gedraaid, heb in de hulpverlening gewerkt en werd bedolven onder de complimenten hoe ik het allemaal voor elkaar bokste. Het ging goed, tot ik Van der Zee tegenkwam. Die reutelde maar over God en de Heilige Geest. Ik heb mijn relatie met Anneke, inmiddels weer mijn huidige vriendin, verbroken voor Brigitte. Maar ze chanteerde me emotioneel. Ze wachtte op een fout, onthield die en sloeg me er later onverbiddelijk mee terug. Ik had na al die klappen in mijn leven geen kracht meer er tegenin te gaan. Toen Brigitte zwanger was van Damaris, zei ik: ik ga mijn kind opvoeden zoals het hoort. Maar we hadden een destructieve relatie. Toen ze zwanger was van Daniël, trok ze bij Van der Zee in op de boerderij. Ik mocht er niet meer bij.”
Volgens Van der Zee is Rongen een crimineel van zwaar kaliber. Rongen: „Waarom heeft hij dan nooit bezoek gehad van mij. Het zou simpel zijn, hoor. De man woont op een boerderij en is gemakkelijk te pakken te nemen. Ik was een heel goede inbreker, stond bekend als ‘de geveltoerist’. Ik sta naast je bed zonder dat je iets in de gaten hebt. Toch heb ik hem nooit één haar gekrenkt. Dat zegt toch genoeg?”
Het gesprek wordt onderbroken door een telefoontje. Een contactpersoon van de Kinderbescherming komt informeren hoe het met Rongen gaat. De man barst in huilen uit. „Ik vind het gewoon heel erg. Ik heb toch mijn best gedaan, of niet soms?”schreeuwt hij. De vrouw antwoordt bevestigend. „Die man heeft wel mijn kinderen doodgeslagen, hoor! Ik heb nu alleen nog een fotootje waarop ze op dat adres achter het gordijn zitten te gluren. Als ik me voorstel wat er is gebeurd, dan word ik gek. Ik weet het gewoon niet meer. Dit is het zoveelste proces waar ik doorheen moet.”
Met de tranen in de ogen toont Rongen een cd-rom. ,,Heb ik voor Damaris gemaakt. Alle foto’s en brieven staan erop. Die wilde ik haar later geven. Dat kan ik nu niet meer doen.”
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:42:14 #122
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29385066
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Uit de Telegraaf van vandaag, het verhaal van de vader:
[..]

Ik ben zo boos. Ik ken deze man dus, ik hoop dat hij er weer bovenop komt.
Ik heb het aan hem en zijn zoon gevraagd, hij heeft die brigitte nog nooit met een vinger aangeraakt.

Heel droevig dit. Zijn zoon is ook niet de allersterkste, die moet dit nu ook meemaken!
Ze hebben gisteren bij het huis gekeken, de zegel van de brievenbus was verbroken.
Toen ze door de brievenbus keken scheen de zon van de andere kant in het huisje.
Het was een en al bloed, het zat op het plafond, de muren eronder, ga maar door.

Vreselijk.
pi_29385166
quote:
Toen ze door de brievenbus keken scheen de zon van de andere kant in het huisje.
Het was een en al bloed, het zat op het plafond, de muren eronder, ga maar door.

Vreselijk.
Dan ben je toch echt ziek, ziek, ziek.

Ik hoop maar niet dat die moeder er met een zielig verhaaltje vanaf komt, moge duidelijk zijn dat zij ook een slechte ouder is die je maar beter niet de zorg van een kind kunt toevertrouwen. Zit er voor zo iemand niet een gewdwongen sterelisatie in, anders heeft ze over een paar maanden weer een geweldadige vriend en uiteraard is ze weer zwanger natuurlijk.
pi_29385392
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik hoop maar niet dat die moeder er met een zielig verhaaltje vanaf komt
Onzin. Die moeder heeft die kinderen niet vermoord.
Je kan je natuurlijk afvragen of die moeder helemaal jofel was, maar ze heeft ze niet vermoord.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:01:24 #125
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29385518
Kinderen van 2 en 4 doodslaan. Hoe ver ben je dan in godsnaam heen? Ongelooflijk dat er dergelijke mongolen rondlopen. Ik hoop dat ie op wat voor manier dan ook nog een keer mag meemaken wat de kinderen hebben meegemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')