Dat kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
Ik denk echter dat ik ook met dat in het achterhoofd me er nog steeds ongemakkelijk bij voel..
Ken het probleemquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:09 schreef Ole het volgende:
Gebeurt hier in de stad wel vaker. Loop/ fiets ik alleen door de stad, word ik door een wildvreemde man aangesproken. En vrijwel altijd zijn het mannen die geen Nederlands spreken.
Deze keer was het een Afrikaan. Hij zei dat het in zijn land normaal was dat mensen elkaar op straat aanspreken, dat ie vrienden wilde worden, wilde praten bla bla bla...
Ik weet nooit zo goed wat ik hiermee aanmoet. Zeker als er ook meteen gevraagd wordt waar en hoe je woont. Beginnen bij mij toch allerlei alarmbellen te rinkelen.
Hij wilde ook mijn nummer hebben. Hij stond er op. Ik heb mijn oude mobiele nr gegeven.. die ik al jaren niet meer gebruik. Mijn adres geef ik nooit in dit soort situaties.
Hij stond erop dat ik hem nog deze week bel (ja zeg.. dat bepaal ik wel)
Ik lieg dus dan maar.. Ondanks dat die man niet onaardig was. Maar op één of andere manier lukt het me niet altijd om gewoon eerlijk te zeggen dat ik geen interesse heb (mede door de dwingende manier van optreden van betreffende man) Bovendien vertrouw ik dit soort situaties niet.
Wat doen jullie in zo'n geval???
Nee hoor, ik voel me niet snel bedreigd. Dat figuur wat me vanuit de metro volgde, en een eerder incident waarbij iemand handtastelijk werd ervaarde ik wel als bedreigend..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Maar toch niet gelijk bedreigd, hoop ik?!
Dat begreep ik al uit je verhaal.quote:Even voor alle duidelijkheid: ik heb het natuurlijk niet over griezels die je achtervolgen/hun geslachtsdelen tevoorschijnhalen/je voor hoer uitmaken/aan je zitten... Fout in álle culturen!
Die figuren ken ik ook, al vroegen ze het mij wel veel directer. Maargoed, toen liep ik 's nachts door een rode zone, dus zo gek is het dan niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb het een paar jaar geleden ook met een Nederlandse man gehad in Den Haag (waar ik studeerde) hij knoopte een heel gesprek met me aan om uiteindelijk to-the-point te komen of ik interesse had in "geld in ruil voor wat liefde".![]()
![]()
Jij begrijpt het!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ken het probleem![]()
Heb het inderdaad vooral met donkere mannen (ben een stevige meid, vinden ze mooi)... Heb ook wel eens een vals telefoonnummer gegeven. Ik ben ook altijd een beetje hulpeloos in zo'n situatie
![]()
----
Ik ben niet bepaald gevuld, dus wat het bij mij is weet ik niet. Het is wel afhankelijk van hoe ik mijn haar heb, dus dat zal het dan wel zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Jij begrijpt het!
Ben ook behoorlijk gevuld..
Duidelijk ''NEE SORRY'' zeggen en doorlopen/fietsenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:09 schreef Ole het volgende:
Wat doen jullie in zo'n geval???
Andere dingen zullen ze ook leuk vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald gevuld, dus wat het bij mij is weet ik niet. Het is wel afhankelijk van hoe ik mijn haar heb, dus dat zal het dan wel zijn.
Ik dacht dat hij alleen de weg wilde vragen....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Duidelijk ''NEE SORRY'' zeggen en doorlopen/fietsen
Zou best kunnen, dat is voor hen weer een schoonheidsideaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Andere dingen zullen ze ook leuk vinden![]()
Maar het valt mij op dat niet-Nederlandse mannen eerder gecharmeerd zijn (of laten merken) van wat rondere dames.
Nou, Ole, ik heb altijd 'sjans' met oude Marokaanse mannetjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Andere dingen zullen ze ook leuk vinden![]()
Maar het valt mij op dat niet-Nederlandse mannen eerder gecharmeerd zijn (of laten merken) van wat rondere dames.
rustig maar, hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:06 schreef Ole het volgende:
Ik zeg toch niet "alleen maar"
Volgens mij spreken ze iedereen wel aan. Het gaat me er meer om dat Nederlandse mannen minder snel/ niet toegeven dat ze vollere dames ook leuk vinden.
Als een mooie vrouw mijn tel. nr. wil hebben krijgt ze die. Voor de restcat. bestaat de afwimpellijn.quote:
quote:
Oh ja! dat is waar ook!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als een mooie vrouw mijn tel. nr. wil hebben krijgt ze die. Voor de restcat. bestaat de afwimpellijn.
Dat heb ik ook jaren gehad. Nu al lang niet meer trouwens... zou ik te oud voor ze worden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:04 schreef milagro het volgende:
Nou, Ole, ik heb altijd 'sjans' met oude Marokaanse mannetjes
Ik heb dat niet vaak, maar als ik het heb is het 9 van de 10 keer in een vreemde stad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:22 schreef Shark.Bait het volgende:
ik word ook altijd aangesproken als men de weg kwijt is.
Haha, dat is echt zo'n Donald Duck stripverhaal- verhaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:48 schreef _Arual_ het volgende:
Gisteren weer iets soortgelijks bij het station in nijmegen, maar dan minder eng. Ik werd aangesproken door twee donkere mannen die weer eens een heel verhaal hadden waar ik geen bal van kon verstaan. Ze vroegen me hoe laat het was - terwijl er op dat moment ongeveer vier klokken in zicht waren! Ik bedoel, het was weer bij het station.
Valt wel mee hoor. Ik neem aan dat je niet binnen valt met vragen waar ik woon, of ik getrouwd ben, etc.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:17 schreef Muertez het volgende:
Het is toch godverdomme erg hoe die gasten het verpesten voor de rest![]()
Als ik nu een onbekend iemand aanspreek op straat dan ben ik meteen al een engerd
ook al wil ik bijvoorbeeld alleen even de weg weten.
Dat vind ik ook dubieus inderdaad, alsof ik kaarten kan lezen.quote:En dan zijn er blijkbaar ook al mensen die vinden dat de weg vragen tegenwoordig vreemd is, omdat er kaarten en routplanners bestaan, dan vraag ik je![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |