abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO maandag 1 augustus 2005 @ 17:09:11 #1
22592 crew  Ole
pi_29328683
Gebeurt hier in de stad wel vaker. Loop/ fiets ik alleen door de stad, word ik door een wildvreemde man aangesproken. En vrijwel altijd zijn het mannen die geen Nederlands spreken.
Deze keer was het een Afrikaan. Hij zei dat het in zijn land normaal was dat mensen elkaar op straat aanspreken, dat ie vrienden wilde worden, wilde praten bla bla bla...

Ik weet nooit zo goed wat ik hiermee aanmoet. Zeker als er ook meteen gevraagd wordt waar en hoe je woont. Beginnen bij mij toch allerlei alarmbellen te rinkelen.

Hij wilde ook mijn nummer hebben. Hij stond er op. Ik heb mijn oude mobiele nr gegeven.. die ik al jaren niet meer gebruik . Mijn adres geef ik nooit in dit soort situaties.
Hij stond erop dat ik hem nog deze week bel (ja zeg.. dat bepaal ik wel )

Ik lieg dus dan maar.. Ondanks dat die man niet onaardig was. Maar op één of andere manier lukt het me niet altijd om gewoon eerlijk te zeggen dat ik geen interesse heb (mede door de dwingende manier van optreden van betreffende man) Bovendien vertrouw ik dit soort situaties niet.

Wat doen jullie in zo'n geval???
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_29328779
Door lopen..
Omdat ik, net als jij, in zo'n gesprek niet gewoon kan zeggen wat ik denk
Somebody help me cause I'm falling
  Moderator / Miss SHO maandag 1 augustus 2005 @ 17:14:12 #3
22592 crew  Ole
pi_29328832
Wilde ik ook.. maar dacht dat ie de weg wilde vragen.
pi_29328849
Ik geef meestal een oud nr/msn. Geen zin om de sfeer te verpesten.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:15:05 #5
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_29328854
Ontwijken/ afblaffen/ negeren ... het maakt niet uit, als je het gesprek maar niet voedt... en dus ZEKER geen (valse) info geven. Zsm afkappen; indien mogelijk voorkomen.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:15:42 #6
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_29328868
Dat heb ik dus echt nooit he? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:15:46 #7
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_29328871
Ben je een week geleden verhuisd van een dorpie naar de grote stad ofzo?
pi_29328900
Strak t-shirt met domme gezichtsuitdrukking?
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  Moderator / Miss SHO maandag 1 augustus 2005 @ 17:19:58 #9
22592 crew  Ole
pi_29329011
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:15 schreef PLAE@ het volgende:

Ben je een week geleden verhuisd van een dorpie naar de grote stad ofzo?
Mwah.. 18 jaar geleden wel..
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:20:25 #10
71697 Robert_nl
Professionele badmuts
pi_29329027
Ummm, net zoals bij van de straat-aansmeerders... gewoon zeggen dat je haast hebt en doorlopen.

Of je telefoon pakken en eens iemand bellen die je een nog moet bellen en natuurlijk doorlopen.
Never argue with an idiot,
he'll bring you down to his level and beat you with experience.
pi_29329031
hard roepen dat je aangerand wordt, om politie roepen, whatever, maar nooit info geven; dan ga je er in mee.
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
pi_29329122
1 keer meegemaakt.
ben meteen weggefietst.
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_29329151
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:20 schreef 2flower het volgende:
hard roepen dat je aangerand wordt, om politie roepen, whatever,
vind je dat zelf nou ook niet wat overdreven?

Ik zou eerst even een praatje maken en dan zeggen dat je nu echt weg moet.
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:24:26 #14
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29329154
Nooit meegemaakt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:24:53 #15
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29329169
Herkenbaar.. zo ben ik ook altijd het haasje als mensen wat nodig hebben in een winkel, de weg kwijt zijn, de bushaltetijden willen weten, inmense behoefte hebben aan een praatje of gewoon geschift zijn... Het verbaast me iedere keer opnieuw weer trouwens aangezien er meestal nog andere mensen in de buurt zijn, maar ze toch altijd mij moeten hebben.
pi_29329219
Ik zou gewoon doorlopen, zodra iemand aan mij m'n mobiele nummer of iets dergelijks vraagt, zeg ik ajuu..
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks..
pi_29329462
Heel herkenbaar. Ik zeg dan meestal dat ik geen behoefte heb aan een babbel, of onderweg ben voor mijn werk, wat nog wel eens voorkomt.

Laatst nog, een of andere surinamer die bij de bushalte vertelde dat hij hulp zocht, iemand om mee te praten, die hem hielp in huis (yeah right), omdat zijn dochter was overleden. Ook bezorgde hij jonge meiden wel eens detacheringswerk.

Hij gaf me een kaartje van een of ander bedrijf met zijn tel.nr erop. Ik zou er zowiezo niet op ingaan (heb de man uit laten praten, hij zag dat ik hier geen zin in had), maar vertrouwde het niet. Zeker toen een jong collega'tje van mij hetzelfde meegemaakt had met dezelfde man. We zijn het bedrijf van het kaartje gaan bellen, blijken ze de beste man niet te kennen. Gelijk aangifte gedaan. Wie weet hoeveel weerloze meiden hij wel in zijn webje krijgt....bah, viezerikjes soms...
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:34:44 #18
91306 GF
Kingwood
pi_29329487
1x meegemaakt. En dat was prachtig Zat ik met 3 anderen ergens langs het water en kwam er een turk die vrienden wou worden ofzo. Was eigenlijk nog best zielig op een bepaalde manier. Hij wou dat we meegingen koffie drinken, en de dag erna afspreken (en dan vooral met de dame die erbij zat). Natuurlijk gingen we er verder niet op in. Beetje meepraten en lol trappen. We namen het in ieder geval verre van serieus.
Unspoken words were understood
pi_29329681
Ik check altijd of ik mijn geld nog heb, vriendelijkheid op zo'n manier is vreemd.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_29329754
nah als ik in een bushokje zit ofzo en je vraagt aan iemand of de bus al langs is geweest kan dat nog wel eens in een praatje uitlopen, maar dat zijn dan meestal oude mensen die niet echt veel nodig hebben om een heel verhaal op te hangen.

als mensen om info gaan vragen dan ben ik gelijk weg, behalve als de tegenpartij een vrij mooi iemand is.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:49:59 #21
108933 Pina_Colalalalalada
I want my jar of dirt!
pi_29330001
Sommige mensen zijn eng en willen nare dingen en anderen zoeken gewoon op een on-nederlandse manier contact.
Ik zeg altijd heel vriendelijk dat ik mijn nummer niet aan mensen geef die ik niet ken. En afspreken kan niet, want ik heb het o zo druk.

Een niet-echt-nederlands sprekende bejaarde van een jaar of 70 sprak me ooit aan.
Ik begreep niet wat hij wilde, totdat hij met geld ging zwaaien en gebaarde dat ik mee naar huis moest.....jaja voor de gezelligheid Ik stond echt met mijn mond vol tanden, ben verbijsterd weggefietst en heb thuis keihard gelachen.
In mijn vrije tijd mag ik graag zeldzame vogels negeren
  Moderator / Miss SHO maandag 1 augustus 2005 @ 17:53:20 #22
22592 crew  Ole
pi_29330098
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:49 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
Sommige mensen zijn eng en willen nare dingen en anderen zoeken gewoon op een on-nederlandse manier contact.
Ik zeg altijd heel vriendelijk dat ik mijn nummer niet aan mensen geef die ik niet ken. En afspreken kan niet, want ik heb het o zo druk.

Een niet-echt-nederlands sprekende bejaarde van een jaar of 70 sprak me ooit aan.
Ik begreep niet wat hij wilde, totdat hij met geld ging zwaaien en gebaarde dat ik mee naar huis moest.....jaja voor de gezelligheid Ik stond echt met mijn mond vol tanden, ben verbijsterd weggefietst en heb thuis keihard gelachen.

Normaal geef ik mijn nummer ook niet. Vraag ik hun nummer.
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:57:09 #23
108933 Pina_Colalalalalada
I want my jar of dirt!
pi_29330220
Ik moet wel zeggen dat ik het steeds makkelijker vind om nee te zeggen. Toen ik 16 was, vond ik dat wel veel moeilijker (ben nu 27). Vooral als mensen inderdaad niet echt onaardig zijn, is het lastig nee te zeggen. Nee is veel moeilijker dan ja.
(maar nee is vaak beter, vooral als het om 70-jarigen gaat)

edit: niet als je zelf 83 bent natuurlijk
In mijn vrije tijd mag ik graag zeldzame vogels negeren
  Moderator / Miss SHO maandag 1 augustus 2005 @ 18:00:13 #24
22592 crew  Ole
pi_29330288
Hij leek me niet onaardig. Maar wel iemand waar je niet zo makkelijk van af komt..

Heb ooit eens na één zoen mijn tel nr gegeven. Toen was ik 16. Die gast had al meteen een kettinkje voor me gekocht
pi_29330330
Vroeger gaf ik zo iemand een kwartje, om iemand te kunnen bellen die het wel interresseerde.

Tegenwoordig word ik niet meer aangesproken op straat.
Big dick.
pi_29330352
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:09 schreef Ole het volgende:
Gebeurt hier in de stad wel vaker. Loop/ fiets ik alleen door de stad, word ik door een wildvreemde man aangesproken. En vrijwel altijd zijn het mannen die geen Nederlands spreken.
Deze keer was het een Afrikaan. Hij zei dat het in zijn land normaal was dat mensen elkaar op straat aanspreken, dat ie vrienden wilde worden, wilde praten bla bla bla...

Ik weet nooit zo goed wat ik hiermee aanmoet. Zeker als er ook meteen gevraagd wordt waar en hoe je woont. Beginnen bij mij toch allerlei alarmbellen te rinkelen.

Hij wilde ook mijn nummer hebben. Hij stond er op. Ik heb mijn oude mobiele nr gegeven.. die ik al jaren niet meer gebruik . Mijn adres geef ik nooit in dit soort situaties.

Ik lieg dus dan maar.. Ondanks dat die man niet onaardig was. Maar op één of andere manier lukt het me niet altijd om gewoon eerlijk te zeggen dat ik geen interesse heb (mede door de dwingende manier van optreden van betreffende man) Bovendien vertrouw ik dit soort situaties niet.

Gewoon een praatje houden en bedanken voor de (dubieuze) eer
Ik had het met een Somalier, die wilde voor me koken
Waarom zouden er alarmbellen gaan rinkelen, je geeft toch alleen die info die jij wilt
Als zo'n man vriendelijk blijft en niet opdringerig wordt, vind ik het eigenlijk wel aandoenlijk, en grappig en doortastend
Niet geschoten is altijd mis immers, toch

Dat jij je mobiele nummer gegeven hebt, dat snap ik nu weer niet eigenlijk.
Je wilt het niet, maar doet het toch, omdat je... ja waarom eigenlijk, wat kan er nu gebeuren als je weigert
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29330366
Ik mis de tieten voor zulke gesprekken
pi_29330527
quote:

Ik denk bij mezelf eerlijk gezegd 5 van de 10 keer niet anders dan jij zou doen.
Ik heb ook best wel moeite mensen af te poeieren zonder onredelijk te worden.
Maar verschil bij mij is dat ze niet vragen om me mobiel maar erop staan dat ik wat met ze
ga drinken.
Of ik moet met ze meegaan en helpen bij het vinden van een hotel etc.

die duitsers en ieren die hier in purmerend vakantie komen houden. het is
zomer .het is weer zover..
pi_29330582
Ga je xenofobie elders botvieren.

[ Bericht 84% gewijzigd door Copycat op 01-08-2005 18:29:27 (Bagger = weg) ]
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_29330777
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:33 schreef An24 het volgende:
Heel herkenbaar. Ik zeg dan meestal dat ik geen behoefte heb aan een babbel, of onderweg ben voor mijn werk, wat nog wel eens voorkomt.

Laatst nog, een of andere surinamer die bij de bushalte vertelde dat hij hulp zocht, iemand om mee te praten, die hem hielp in huis (yeah right), omdat zijn dochter was overleden. Ook bezorgde hij jonge meiden wel eens detacheringswerk.

Hij gaf me een kaartje van een of ander bedrijf met zijn tel.nr erop. Ik zou er zowiezo niet op ingaan (heb de man uit laten praten, hij zag dat ik hier geen zin in had), maar vertrouwde het niet. Zeker toen een jong collega'tje van mij hetzelfde meegemaakt had met dezelfde man. We zijn het bedrijf van het kaartje gaan bellen, blijken ze de beste man niet te kennen. Gelijk aangifte gedaan. Wie weet hoeveel weerloze meiden hij wel in zijn webje krijgt....bah, viezerikjes soms...
euh in Rotterdam of niet?
Recent ook een Surinaamse man die mij aansprak met de verhaal dat zn dochter overleden is en hij iemand zocht die hem hielp met huishouden. Hij gaf me ook een kaartje.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_29330854
gisteren liep ik met een vriendin in de stad. Kwam zo'n vage figuur naar ons toe lopen en vroeg "mag ik wat vragen?". Ik meteen "Nee!" en liep door.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:22:44 #32
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_29330917
Wat een raar verhaal zeg
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_29331000
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:20 schreef Emel het volgende:
gisteren liep ik met een vriendin in de stad. Kwam zo'n vage figuur naar ons toe lopen en vroeg "mag ik wat vragen?". Ik meteen "Nee!" en liep door.
dat is zo lullig als je even wil weten waar de dichtsbijzeinde bushalte is ofzo, ik moet dat een keer weten en vroeg het aan een miesje wat net lang liep en toen begon ze gelijk har d te praten en liep ze snel door.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:25:41 #34
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_29331016
quote:

Heel makkelijk: Het aanbod afslaan met de mededeling dat ik al genoeg vrienden heb.
Waarom durf je dat niet?
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_29331078
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:25 schreef blackmage het volgende:

[..]

dat is zo lullig als je even wil weten waar de dichtsbijzeinde bushalte is ofzo, ik moet dat een keer weten en vroeg het aan een miesje wat net lang liep en toen begon ze gelijk har d te praten en liep ze snel door.

idd lullig dan, ja...

vragen mag altijd wel, alleen als ik een pestbui heb of echt hele erge haast doe ik ook
pi_29331165
De laatste keer dat iemand zomaar een heel verhaal tegen me aan begon te zwammen was het een homo die iemand zocht om mee te gaan poepstampen . Wat ie dus na dat hele verhaal gewoon zei, ik heb hem naar een collega van mij doorverwezen die verderop op de bus stond te wachten .

Ach als je in Amsterdam aangesproken wordt zijn het mensen die in gebrekkig Engels willen weten waar de girl-in-window zijn .
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_29331237
quote:

Een nummer geven (ook al is het van je oude GSM) is gewoon dom
Ik heb dat ook wel eens (Enja..het zijn meestal Afrikanen) en hij vroeg of ik zijn nummer wilde hebben en ik zei gewoon ''Nee." en liep gewoon verder....

Ook moest ik een keer op Schiphol alleen wachten op mijn moeder en daar was een Pakistaan die mij in het Engels aansprak en vroeg op wie ik wachtte, hoe ik heette, met wie ik samenwoonde, met wie ik naar Schiphol was gekomen, waar mijn auto geparkeerd stond enz.. (ik alles verzinnen dus.)
Op een gegeven moment zei ik : ''je begint me te irriteren, waarom stel je me zoveel vragen!''.
En toen begon die te stotteren en kwam met de meest belachelijke excuusjes en toen zag ie in dat ie voor lul stond en liep weg
Sindsdien heb ik geleerd om sommige mensen gewoon af te wijzen.
4
pi_29331465
Maak dit dagelijks mee wat zeer irritant is en loop dan ook gewoon door en zeg dan gewoon ''nee''...
Rien ne sert de penser. Il faut réfléchir avant.
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:50:18 #39
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29331764
Als ik mijn haar los heb ook achter elkaar dat soort lui.. Ik moet ook eens leren om iets minder eerlijk te zijn. De eerste vraag is meestal of ik getrouwd ben.
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:52:17 #40
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_29331810
Ik heb nooit last van zulke dingen Alleen van die stomme verkopers als ik in de stad loop, dan meestal gewoon zeggen: "vandaag niet" en verder lopen
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:54:14 #41
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29331868
Toen ik laatst in de stad was en naar huis wou fietsen had een of ander leip figuur het op mij voorzien. Ik pak mijn fiets en wil opstappen. Gaat hij ervoor staan en mijn fiets vasthouden totdat ik hem geld zou geven. Naar enkele minuten heb ik gewoon keihard geroepen: "En laat me nu met rust, en mijn geld krijg je niet!" En toen bleven er allemaal mensen staan en die kerel rende weg.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_29331948
Ik had het in het dorp waar ik woonde vaker dan hier in Utrecht.
Zo chagerijnig mogelijk kijken hard doorlopen/fietsen en als ze dan door blijven gaan gewoon: Tief op!! roepen. Tot nu toe werkt dat.
pi_29331952
Gewoon een koek op zijn/haar bakkes geven (op zijn Belgisch).
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:11:15 #44
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29332376
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:24 schreef Maerycke het volgende:
Herkenbaar.. zo ben ik ook altijd het haasje als mensen wat nodig hebben in een winkel, de weg kwijt zijn, de bushaltetijden willen weten, inmense behoefte hebben aan een praatje of gewoon geschift zijn... Het verbaast me iedere keer opnieuw weer trouwens aangezien er meestal nog andere mensen in de buurt zijn, maar ze toch altijd mij moeten hebben.
Die mensen heb ik ook nog eens altijd. Dat komt echter omdat ik (vaak onbewust) met iedereen oogcontact maak die ik tegenkom. Ik word ook regelmatig weer lid van een organisatie waar ik nog geen lid van was enzo.
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:13:39 #45
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_29332465
bij die straatverkopers en/of greenpeace/amnesty lui zet ik altijd een chagrijnige negeerkop op.. en loop gewoon strak door.. verder heb ik eigenlijk nooit dat mensen zomaar tegen me aan praten.. misschien straal ik wel onvriendelijkheid uit.. of nauwkeuriger, een laat-mij-met-rust houding
Niet 100% zeker trouwens, vooral bejaarden in treinen....
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_29332550
Een meid aanspreken op straat, in het OV of waar dan ook is toch niet meer dan normaal. En voor haar ook leuk, mits je niet als een kneus te werk gaat zoals dat figuur uit de OP. Voorstellen om een keertje wat gaan drinken ofzo; zeggen dat je nog wel een keer belt. Meestal doe ik dat dan ook nog wel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29332649
Ik heb het vorig jaar met de vakantie gehad. Ik ging met de trein en toen ik op het perron stond werd ik ook door een donkere man aangesproken. Ik dacht dat hij de weg wilde weten, hij was aan het slepen met een koffer.

Hij had me al een paar keer zien lopen (nou dat was echt niet mogelijk, want de weken ervoor was ik niet met de trein geweest ) en nu had ie zoiets ik wilde je even aanspreken. Dus in gebrekkig Engels een heel verhaal met dat ie me zo leuk vond en dat ie graag een babbeltje wilde maken en dat het in zijn thuisland niet zo ging. Of we dezelfde week konden afspreken. Nou ik had daar helemaal geen zin in, maar hij bleef maar doorgaan. Dus ik zo "ik ga nu echt, want anders mis ik mijn trein", dat geeft toch niks, ik heb ook mijn trein door jou gemist.

Hij wilde weten waar ik woonde, dus ik zo in het zuiden van Nederland. Hij woonde daar natuurlijk ook, hij woonde in Den Haag . Ik wilde mijn trein halen, maar hij wilde mijn nummer, maar dat ga ik echt niet geven dus toen ben ik maar weggelopen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:21:52 #48
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_29332753
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Die mensen heb ik ook nog eens altijd. Dat komt echter omdat ik (vaak onbewust) met iedereen oogcontact maak die ik tegenkom. Ik word ook regelmatig weer lid van een organisatie waar ik nog geen lid van was enzo.
Dat zeg je dus wel goed. Daarom heb ik nooit van dat soort verhalen, want ik kijk die mensen gewoon niet aan. Op het moment dat je ze aankijkt geef je ze een vrijbrief om met je te praten en komen ze 9 van de 10 keer op je af lopen. Niet aankijken werkt zelfs met vervelende mannen in de kroeg, die blijven rustig op hun kruk zitten. Mensen noemen je wel sneller arrogant, maar soit. Liever door niet kijken arrogant genoemd worden dan doordat je moet zeggen dat je niet met ze wil praten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_29332770
Bij mij komen ze niet verder als "coffeeshop", uitgesproken met een dik Frans accent. Sja, dat heb je in Breda .
pi_29332888
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:24 schreef Maerycke het volgende:

heb ik ook!
toegankelijk gezicht of zo.. ik word veel aangesproken, mannen en vrouwen.

of ze denken in mij één van hen te herkennen, de bewoners van de funny farm hier in de buurt, dat kan ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')