Juist, dat is precies het probleem. Hun vorige pakket, de DOS versie, was best goed, en die reputatie proberen ze nu uit te verkopen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Exact is gewoon rommel ... ze hebben absoluut goede marketing en brengen hun spellen op een slimme manier aan de man, maar ze kunnen dat geld beter in de ontwikkeling van hun software stoppen
Leuk zo'n azerty toetsenbordquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef Cruoninga het volgende:
hoi hools, qlles ael§ heb hier bigqk eeb vreend tiersebvird nqqr dqqr heb ik nuet ecgt eeb boodscgqo qqb:
azert troep dus....
mqqe dqn zqs je dus zel in thqlilqnd ,quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:33 schreef VoreG het volgende:
ik heb ooit een thais toetsenbord gehad, dat is pas erg
Dat dan weer wel, heerlijk daarquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
mqqe dqn zqs je dus zel in thqlilqnd
je maakt nog een aardige kaNS op de George Best award met zo'n toetsenbord!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef Cruoninga het volgende:
hoi hools, qlles ael§ heb hier bigqk eeb vreend tiersebvird nqqr dqqr heb ik nuet ecgt eeb boodscgqo qqb:
azerty troep dus....
staat genoteerdquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
je maakt nog een aardige kaNS op de George Best award met zo'n toetsenbord!
wie doet dat nou?quote:
iemand die niet goed wijs isquote:
Atletico ananas is eropquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:50 schreef Cruoninga het volgende:
toch niet echt druk vanavond volgens mij
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:54 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En dat kan ik hier niet ontvqngen![]()
Toch niet iets wat ze opnieuw moeten doen. De nieuwigheid is erafquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een helden
Jammer dat het afgelopen is.
dat heb je altijd met dit soort programma's. Voor je het weet ga je een zwangere voetballer introoduceren om het interessant te houden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Toch niet iets wat ze opnieuw moeten doen. De nieuwigheid is eraf
Geweldig ja, wellicht nog een WK. Zou leuk zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een helden
Jammer dat het afgelopen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |