abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:31:42 #101
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_29362643
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:22 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Het helpt niks, er verdwijnt geld de verkeerde kant op en het is een slecht voorbeeld voor de rest van de bevolking van Afrika. Dan denken ze dat ze zich zoals westerse geldwolven moeten opstellen.
Dat ze niet om hun omgeving, hun Afrikaanse medemens, moeten denken.
Het is allemaal niet eerlijk he? Het is allemaal de schuld van het westen en alle problemen zijn ontstaan door ons .

Maar wat doe jezelf om arm afrika een hart onder de riem te steken? Deze vraag is al vaak gesteld, maar nog niet beantwoord.

[ Bericht 18% gewijzigd door LENUS op 02-08-2005 16:41:46 ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:51:47 #102
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29363238
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:03 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Er gaat ontzettend veel geld om in de voetbalwereld. In Afrika sterven dagelijks mensen aan gebrek aan voedsel en is er weinig geld. Voetbal neemt dus geld weg van Afrika en is dientengevolge snood en kwaadaardig.
Dan had ik t dus toch goed begrepen

wat een bullshit topic is dit zeg. wat denk je dat er in het amerikaanse honkbal, basketbal, american football omgaat? Of in het golf, of tennis, of het paardrijden? pfff
Even geen signature.
pi_29363710
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en? dus?
EN DUS IS IEDEREEN MET EEN HOOG INKOMEN SCHULDIG

Waaronder de profvoetballers, dat zijn echt grootverdieners
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:09:39 #104
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29363758
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

want?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:10:34 #105
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29363782
quote:

[..]

Even geen signature.
pi_29363791
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef McCarthy het volgende:

[..]

want?
Die zijn niet solidair natuurlijk. Snap dat dan.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:12:23 #107
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29363830
Wat een klote OP zeg, er klopt niets van.

NBA'ers, NFL'ers etc. verdienen nog véél meer, dus die zijn schuldig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29363897
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:10 schreef -erwin- het volgende:

[..]

misschien moet je 'dictatoriale communist' in je ondertitel zetten. dan kunnen we vriendjes worden
Hoeperl nou op man. Ik ben NEVER een communist, never. I zie mijzelf als semi-kapitalistisch liberaal humanist.

Ik verval niet in extremen zoals: alles kapitalisme, al het geld naar de bedrijven of saneer de overheid maar, en: wie het niet bij kan benen gaat maar in de rij voor zijn ww-briefje. NO WAY. Je moet nu een maal opkomen voor de zwakken, dat is menselijk. Dat is evolutie, net zoals het evolutie is geweest op moord strafbaar te stellen is het strafbaar om mensen te laten verhongeren.
pi_29363989
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:31 schreef LENUS het volgende:

[..]
Maar wat doe jezelf om arm afrika een hart onder de riem te steken? Deze vraag is al vaak gesteld, maar nog niet beantwoord.
TS???? Nogmaals.... misschien heb je dr vraag over het hoofd gezien...
Misschien moet je eens meer tijd aan afrika besteden in plaats van ons bestoken met je irritante gezever.
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_29364100
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Hoeperl nou op man. Ik ben NEVER een communist, never. I zie mijzelf als semi-kapitalistisch liberaal humanist.

Ik verval niet in extremen zoals: alles kapitalisme, al het geld naar de bedrijven of saneer de overheid maar, en: wie het niet bij kan benen gaat maar in de rij voor zijn ww-briefje. NO WAY. Je moet nu een maal opkomen voor de zwakken, dat is menselijk. Dat is evolutie, net zoals het evolutie is geweest op moord strafbaar te stellen is het strafbaar om mensen te laten verhongeren.
Rook er nog een, beste uitkeringstrekker.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29364472
quote:

[..]

Ik ben het op zich wel tot op zekere hoogte met je eens, maar je verwoordt je mening op een nogal belachelijke manier. Zo ga je mensen niet overtuigen.

Je bent veel doordachter in je commentaar achteraf dan in je vetgedrukte slogans helaas.
pi_29364609
Schopje onzin.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:31:38 #113
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_29365699
issie nu nog aan t schreeuwen? waarom is dit topic nog open? omdat de mods zich ook aan t rotlachen zijn?
OJAAJOH?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:48:02 #114
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29366058
quote:

[..]

Ja de lol is er nu wel weer vanaf hoor krijsebalk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29367972
quote:

[..]

dictatoriaal, koloniaal

je wilt het allemaal blijkbaar zelf regelen en doordrukken.

kunnen de Afrikanen het lekker niet allemaal zelf oplossen?
zij maken er een puinhoop van vanwege oorlogen ed, en dan moeten wij weer vreten dr heen vliegen?

ik bedoel de Aziaten lukt het nl wel om uit economische malaise te klimmen.

Japan voorop, gevolgd door Korea, Singapore etc.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:56:29 #116
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29368269
Wat dacht je van de topsalarissen van alle mensen die werken voor zogenaamde goede doelen. Groot deel van het ingezonde geld gaat daar heen. Een voetballer doet teminste nog wat voor zijn geld. Trouwens, Afrika wilt geen hulp, pure geld verspilling.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:59:25 #117
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29368377
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

dictatoriaal, koloniaal

je wilt het allemaal blijkbaar zelf regelen en doordrukken.

kunnen de Afrikanen het lekker niet allemaal zelf oplossen?
zij maken er een puinhoop van vanwege oorlogen ed, en dan moeten wij weer vreten dr heen vliegen?

ik bedoel de Aziaten lukt het nl wel om uit economische malaise te klimmen.

Japan voorop, gevolgd door Korea, Singapore etc.
zelfs indonesie is welvarender dan een land als Nigeria.
http://www.cia.gov/cia/pu(...)korder/2004rank.html
#149 tegen #149
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_29380627
Eens een paar topics van TS gevolgd...en het kan eigenlijk niet anders dat dit een kloon van BHFH is..
underground forever baby
pi_29530710
kotsgoor
Why don't ya shut your goddamn mouth and play some music.
pi_29531051
De wereld bestaat uit een hoop egoisten. Daarom is deze wereld een grote puinhoop.
En daarom maken we ons hier druk om de hoge salarissen van voetballers (die in mijn ogen belachelijk hoog zijn, en dat alleen maar voor een potje voetbal. Ik bedoel zeg nou eens eerlijk wat voor nut hebben zij nou echt voor de "maatschappij"?) en vergeten we dat er ook nog mensen zijn die amper een brood op de plank kunnen krijgen. Of nee? Dat vergeten we niet... Maar ach... het is toch zo ver weg niet? Dus deert het ons ook niet.

Ik heb alle reply's hier eens doorgelezen op dit topic, conlusie;
Ongeloofelijk... jullie moesten eens weten wat voor een geluk jullie hebben t.o.v andere mensen op deze wereld. En meer woorden ga ik er niet eens meer aan vuil maken.
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_29531127
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:06 schreef Super_Six_One het volgende:
De wereld bestaat uit een hoop egoisten. Daarom is deze wereld een grote puinhoop.
En daarom maken we ons hier druk om de hoge salarissen van voetballers (die in mijn ogen belachelijk hoog zijn, en dat alleen maar voor een potje voetbal. Ik bedoel zeg nou eens eerlijk wat voor nut hebben zij nou echt voor de "maatschappij"?) en vergeten we dat er ook nog mensen zijn die amper een brood op de plank kunnen krijgen. Of nee? Dat vergeten we niet... Maar ach... het is toch zo ver weg niet? Dus deert het ons ook niet.

Ik heb alle reply's hier eens doorgelezen op dit topic, conlusie;
Ongeloofelijk... jullie moesten eens weten wat voor een geluk jullie hebben t.o.v andere mensen op deze wereld. En meer woorden ga ik er niet eens meer aan vuil maken.
Why don't ya shut your goddamn mouth and play some music.
pi_29534317
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:06 schreef Super_Six_One het volgende:

Jij als verhevene hebt natuurlijk het licht gezien, en weet allemaal VEEEEEL beter hoe het voor ons stervelingen allemaal moet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29553331
TS is een schijthippie.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_29556245
voetbal paupersport
pi_29557148
Het heeft gewoon met het vrouwonvriendelijke macho-bolwerk genaamd profvoetbal te maken, dat hand in hand gaat met de kapitalistische moordmachine die de schuld heeft aan miljoenen hongerdoden (lees: hongermoorden) in Afrika.

Als de voetbalwereld nu eens begon om meisjes toe te laten in hun elftallen, dan zou de wereld al een stuk vooruitgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')