Het is allemaal niet eerlijk he? Het is allemaal de schuld van het westen en alle problemen zijn ontstaan door onsquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:22 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Het helpt niks, er verdwijnt geld de verkeerde kant op en het is een slecht voorbeeld voor de rest van de bevolking van Afrika. Dan denken ze dat ze zich zoals westerse geldwolven moeten opstellen.
Dat ze niet om hun omgeving, hun Afrikaanse medemens, moeten denken.
Dan had ik t dus toch goed begrepenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Er gaat ontzettend veel geld om in de voetbalwereld. In Afrika sterven dagelijks mensen aan gebrek aan voedsel en is er weinig geld. Voetbal neemt dus geld weg van Afrika en is dientengevolge snood en kwaadaardig.
EN DUS IS IEDEREEN MET EEN HOOG INKOMEN SCHULDIGquote:
want?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
EN DUS IS IEDEREEN MET EEN HOOG INKOMEN SCHULDIG
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Waaronder de profvoetballers, dat zijn echt grootverdieners
Die zijn niet solidair natuurlijk. Snap dat dan.quote:
Hoeperl nou op man. Ik ben NEVER een communist, never. I zie mijzelf als semi-kapitalistisch liberaal humanist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:10 schreef -erwin- het volgende:
[..]
misschien moet je 'dictatoriale communist' in je ondertitel zetten. dan kunnen we vriendjes worden
TS???? Nogmaals.... misschien heb je dr vraag over het hoofd gezien...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:31 schreef LENUS het volgende:
[..]
Maar wat doe jezelf om arm afrika een hart onder de riem te steken? Deze vraag is al vaak gesteld, maar nog niet beantwoord.
Rook er nog een, beste uitkeringstrekker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Hoeperl nou op man. Ik ben NEVER een communist, never. I zie mijzelf als semi-kapitalistisch liberaal humanist.
Ik verval niet in extremen zoals: alles kapitalisme, al het geld naar de bedrijven of saneer de overheid maar, en: wie het niet bij kan benen gaat maar in de rij voor zijn ww-briefje. NO WAY. Je moet nu een maal opkomen voor de zwakken, dat is menselijk. Dat is evolutie, net zoals het evolutie is geweest op moord strafbaar te stellen is het strafbaar om mensen te laten verhongeren.
Ik ben het op zich wel tot op zekere hoogte met je eens, maar je verwoordt je mening op een nogal belachelijke manier. Zo ga je mensen niet overtuigen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Hoeperl nou op man. Ik ben NEVER een communist, never. I zie mijzelf als semi-kapitalistisch liberaal humanist.
Ik verval niet in extremen zoals: alles kapitalisme, al het geld naar de bedrijven of saneer de overheid maar, en: wie het niet bij kan benen gaat maar in de rij voor zijn ww-briefje. NO WAY. Je moet nu een maal opkomen voor de zwakken, dat is menselijk. Dat is evolutie, net zoals het evolutie is geweest op moord strafbaar te stellen is het strafbaar om mensen te laten verhongeren.
Ja de lol is er nu wel weer vanaf hoor krijsebalkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Waaronder de profvoetballers, dat zijn echt grootverdieners
dictatoriaal, koloniaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
zelfs indonesie is welvarender dan een land als Nigeria.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
dictatoriaal, koloniaal
je wilt het allemaal blijkbaar zelf regelen en doordrukken.
kunnen de Afrikanen het lekker niet allemaal zelf oplossen?
zij maken er een puinhoop van vanwege oorlogen ed, en dan moeten wij weer vreten dr heen vliegen?
ik bedoel de Aziaten lukt het nl wel om uit economische malaise te klimmen.
Japan voorop, gevolgd door Korea, Singapore etc.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:06 schreef Super_Six_One het volgende:
De wereld bestaat uit een hoop egoisten. Daarom is deze wereld een grote puinhoop.
En daarom maken we ons hier druk om de hoge salarissen van voetballers (die in mijn ogen belachelijk hoog zijn, en dat alleen maar voor een potje voetbal. Ik bedoel zeg nou eens eerlijk wat voor nut hebben zij nou echt voor de "maatschappij"?) en vergeten we dat er ook nog mensen zijn die amper een brood op de plank kunnen krijgen. Of nee? Dat vergeten we niet... Maar ach... het is toch zo ver weg niet? Dus deert het ons ook niet.
Ik heb alle reply's hier eens doorgelezen op dit topic, conlusie;
Ongeloofelijk... jullie moesten eens weten wat voor een geluk jullie hebben t.o.v andere mensen op deze wereld. En meer woorden ga ik er niet eens meer aan vuil maken.
Jij als verhevene hebt natuurlijk het licht gezien, en weet allemaal VEEEEEL beter hoe het voor ons stervelingen allemaal moetquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:06 schreef Super_Six_One het volgende:
Ongeloofelijk... jullie moesten eens weten wat voor een geluk jullie hebben t.o.v andere mensen op deze wereld. En meer woorden ga ik er niet eens meer aan vuil maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |