Het is allemaal niet eerlijk he? Het is allemaal de schuld van het westen en alle problemen zijn ontstaan door onsquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:22 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Het helpt niks, er verdwijnt geld de verkeerde kant op en het is een slecht voorbeeld voor de rest van de bevolking van Afrika. Dan denken ze dat ze zich zoals westerse geldwolven moeten opstellen.
Dat ze niet om hun omgeving, hun Afrikaanse medemens, moeten denken.
Dan had ik t dus toch goed begrepenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Er gaat ontzettend veel geld om in de voetbalwereld. In Afrika sterven dagelijks mensen aan gebrek aan voedsel en is er weinig geld. Voetbal neemt dus geld weg van Afrika en is dientengevolge snood en kwaadaardig.
EN DUS IS IEDEREEN MET EEN HOOG INKOMEN SCHULDIGquote:
want?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
EN DUS IS IEDEREEN MET EEN HOOG INKOMEN SCHULDIG
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Waaronder de profvoetballers, dat zijn echt grootverdieners
Die zijn niet solidair natuurlijk. Snap dat dan.quote:
Hoeperl nou op man. Ik ben NEVER een communist, never. I zie mijzelf als semi-kapitalistisch liberaal humanist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:10 schreef -erwin- het volgende:
[..]
misschien moet je 'dictatoriale communist' in je ondertitel zetten. dan kunnen we vriendjes worden
TS???? Nogmaals.... misschien heb je dr vraag over het hoofd gezien...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:31 schreef LENUS het volgende:
[..]
Maar wat doe jezelf om arm afrika een hart onder de riem te steken? Deze vraag is al vaak gesteld, maar nog niet beantwoord.
Rook er nog een, beste uitkeringstrekker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Hoeperl nou op man. Ik ben NEVER een communist, never. I zie mijzelf als semi-kapitalistisch liberaal humanist.
Ik verval niet in extremen zoals: alles kapitalisme, al het geld naar de bedrijven of saneer de overheid maar, en: wie het niet bij kan benen gaat maar in de rij voor zijn ww-briefje. NO WAY. Je moet nu een maal opkomen voor de zwakken, dat is menselijk. Dat is evolutie, net zoals het evolutie is geweest op moord strafbaar te stellen is het strafbaar om mensen te laten verhongeren.
Ik ben het op zich wel tot op zekere hoogte met je eens, maar je verwoordt je mening op een nogal belachelijke manier. Zo ga je mensen niet overtuigen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Hoeperl nou op man. Ik ben NEVER een communist, never. I zie mijzelf als semi-kapitalistisch liberaal humanist.
Ik verval niet in extremen zoals: alles kapitalisme, al het geld naar de bedrijven of saneer de overheid maar, en: wie het niet bij kan benen gaat maar in de rij voor zijn ww-briefje. NO WAY. Je moet nu een maal opkomen voor de zwakken, dat is menselijk. Dat is evolutie, net zoals het evolutie is geweest op moord strafbaar te stellen is het strafbaar om mensen te laten verhongeren.
Ja de lol is er nu wel weer vanaf hoor krijsebalkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
dictatoriaal, koloniaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
zelfs indonesie is welvarender dan een land als Nigeria.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
dictatoriaal, koloniaal
je wilt het allemaal blijkbaar zelf regelen en doordrukken.
kunnen de Afrikanen het lekker niet allemaal zelf oplossen?
zij maken er een puinhoop van vanwege oorlogen ed, en dan moeten wij weer vreten dr heen vliegen?
ik bedoel de Aziaten lukt het nl wel om uit economische malaise te klimmen.
Japan voorop, gevolgd door Korea, Singapore etc.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:06 schreef Super_Six_One het volgende:
De wereld bestaat uit een hoop egoisten. Daarom is deze wereld een grote puinhoop.
En daarom maken we ons hier druk om de hoge salarissen van voetballers (die in mijn ogen belachelijk hoog zijn, en dat alleen maar voor een potje voetbal. Ik bedoel zeg nou eens eerlijk wat voor nut hebben zij nou echt voor de "maatschappij"?) en vergeten we dat er ook nog mensen zijn die amper een brood op de plank kunnen krijgen. Of nee? Dat vergeten we niet... Maar ach... het is toch zo ver weg niet? Dus deert het ons ook niet.
Ik heb alle reply's hier eens doorgelezen op dit topic, conlusie;
Ongeloofelijk... jullie moesten eens weten wat voor een geluk jullie hebben t.o.v andere mensen op deze wereld. En meer woorden ga ik er niet eens meer aan vuil maken.
Jij als verhevene hebt natuurlijk het licht gezien, en weet allemaal VEEEEEL beter hoe het voor ons stervelingen allemaal moetquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:06 schreef Super_Six_One het volgende:
Ongeloofelijk... jullie moesten eens weten wat voor een geluk jullie hebben t.o.v andere mensen op deze wereld. En meer woorden ga ik er niet eens meer aan vuil maken.
Nooit van damesvoetbal gehoord? De rest is weer te belachelijk om op te reagerenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:05 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Als de voetbalwereld nu eens begon om meisjes toe te laten in hun elftallen, dan zou de wereld al een stuk vooruitgaan.
quote:DE PROFVOETBALWERELD IS HIER 100 % SCHULDIG AAN
pakaan.. weg met voetbalquote:STOP DE MACHTSPELLETJES VAN DE KAPITALISTEN
Nogmaals: geef eens met argumentatie* aan hoe het komt dat voetballers en hun bespottelijk hoge inkomsten schuld dragen voor het feit dat mensen in Afrika dood gaan van de honger terwijl er in de havens/hoofdsteden aldaar zat voedsel ligt te verrotten omdat het niet gedistribueerd wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:05 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het heeft gewoon met het vrouwonvriendelijke macho-bolwerk genaamd profvoetbal te maken, dat hand in hand gaat met de kapitalistische moordmachine die de schuld heeft aan miljoenen hongerdoden (lees: hongermoorden) in Afrika.
Misschien ist em wel....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
Vooralsnog doe je namelijk precies hetzelfde als de figuur met het slechte kapsel die op een kist op een plein staat te roepen dat de wereld zal vergaan en onze enige redding de here God zal zijn.
Neenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:33 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Haha die europcup wedstrijd, stonden maar 2 blanken in de opstelling
Een ding wat wel zeker is, is dat ik betere argumenten neerzet dan dat jullie doen. Dus in dat opzicht. JA doe ik het idd beter en weet ik het idd beter. Maar ga dan niet zeggen dat ik het niet beter zou weten, puur omdat jij of anderen niks zinnigs weten neer te zetten. Dat is wel zeer zwak hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij als verhevene hebt natuurlijk het licht gezien, en weet allemaal VEEEEEL beter hoe het voor ons stervelingen allemaal moet
sterf, arrogante lulquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:09 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Een ding wat wel zeker is, is dat ik betere argumenten neerzet dan dat jullie doen. Dus in dat opzicht. JA doe ik het idd beter en weet ik het idd beter. Maar ga dan niet zeggen dat ik het niet beter zou weten, puur omdat jij of anderen niks zinnigs weten neer te zetten. Dat is wel zeer zwak hoor.
Meer dan je denkt. Weet je wel hoeveel mensen zich dagelijks met deze sport bezighouden en er naar kijken? Hoeveel mensen er plezier aan beleven in welke bevolkingslaag en land dan ook?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:06 schreef Super_Six_One het volgende:
Ik bedoel zeg nou eens eerlijk wat voor nut hebben zij nou echt voor de "maatschappij"?)
Arrogant zijn de mensen die dingen neerzetten zoals jij dat doet op die manier. En niet verder nadenken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:13 schreef Ronno het volgende:
[..]
sterf, arrogante lul![]()
overigens is het enige mooie van dit hele topic het woord ´kotsgoor´![]()
![]()
![]()
![]()
Weer zo een stom ondoordacht antwoord. Zo bedoel ik het niet. Je weet heus wel wat ik bedoel, alleen zoek je gewoon naar de bekende weg... om mij op een zinnetje te pakken waarmee je me denkt uit te kunnen lullen. Wederom weer bewezen dat er geen andere goede (tegen)argumenten gegeven kunnen worden. En dus doorgaan met replyen volgens de bekende weg.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Meer dan je denkt. Weet je wel hoeveel mensen zich dagelijks met deze sport bezighouden en er naar kijken? Hoeveel mensen er plezier aan beleven in welke bevolkingslaag en land dan ook?
Blijkbaar niet... En meer woorden ga ik er niet eens meer aan vuil maken.
Waar dan? Ik heb geen enkel argument van jou of de topicopener gezien. Niks meer dan een tirade over een vermeend verband tussen narigheid in de wereld en hoge inkomens van voetballers waarbij er nog niet één keer de moeite is genomen om dat verband rationeel te verklaren.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:09 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Een ding wat wel zeker is, is dat ik betere argumenten neerzet dan dat jullie doen.
Ik heb je tekst gelezen en aangezien ik nog nooit in mijn leven lager dan een 9 voor een leestoets heb gescoord heb ik alle vertrouwen in het feit dat ik het begrijpend lezen perfect beheers. Dus vraag ik je; waar in jouw tekst leg je een oorzakelijk verband aan tussen zielige, hongerige mensen en voetbalsalarissen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:42 schreef Super_Six_One het volgende:
Als men mijn verhaal nu nog niet begrijpt, volg mijn advies dan op: neem een cursus begrijpend lezen.
Ik heb nooit die teksten geschreven om te willen laten zien dat er een verband is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb geen enkel argument van jou of de topicopener gezien. Niks meer dan een tirade over een vermeend verband tussen narigheid in de wereld en hoge inkomens van voetballers waarbij er nog niet één keer de moeite is genomen om dat verband rationeel te verklaren.
[..]
Ik heb je tekst gelezen en aangezien ik nog nooit in mijn leven lager dan een 9 voor een leestoets heb gescoord heb ik alle vertrouwen in het feit dat ik het begrijpend lezen perfect beheers. Dus vraag ik je; waar in jouw tekst leg je een oorzakelijk verband aan tussen zielige, hongerige mensen en voetbalsalarissen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |