beter likkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:02 schreef BIGGI het volgende:
peuk in een joint![]()
shagVloeitjes laten bij mij vaak los
![]()
Ik zou als ik jou was morgen even bij de dokter een testje gaan halen....quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:18 schreef la-nina het volgende:
[..]
Jezus dat rookt mn vriend ook, als die s'ochtends een sjekkie rookt,
krijg ik buikpijn!
Ik vind Yvonne eigenlijk wel knapquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:21 schreef la-nina het volgende:
[..]
t staat 'r wel goed in ieder geval![]()
of een Oedipusjequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:34 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ik vind Yvonne eigenlijk wel knapBen ik nu een gerontofiel?
Zit nog steeds in je stelsel klaarblijkelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:45 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Gisteren een heele dikke joint gedraait met javaanse jongens. Maar er zat veeel te weinig wiet in en ik ben tabak niet zo goed gewend, dusch dat kwam ook wel effe hard aan!
Komt er nooit meer uit.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef Koewam het volgende:
[..]
Zit nog steeds in je stelsel klaarblijkelijk.
Wake N bakequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:49 schreef la-nina het volgende:
Is het al tijd voor een jointje, mensen?
fokkin maandag![]()
Schatje, ik ben het...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:18 schreef la-nina het volgende:
[..]
Jezus dat rookt mn vriend ook, als die s'ochtends een sjekkie rookt,
krijg ik buikpijn!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zware van Nelle + Mascotte Rizla![]()
wies datquote:
Tuurlijk proef je dat niet! Alleen plakt de een wat beter dan de andere.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:59 schreef Robbiej het volgende:
proef je vloei zo goed dan? ik doe nu die goedkope aldi vloei..
Ik vind sigaretten smerig en rook mijn jointjes gewoon met shag, zware nog wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:41 schreef ferrel het volgende:
vieze shag roken is DE grootste afknapper bij een meisje!
de enige die shag roken staat zijn oude boerkes!
en shag in een joint... ben je wel helemaal goed? dat verneukt echt de smaak van de wiet of hasj!
ze hebben niet voor niks peuken gemaakt hoef je niet meer te draaien is al voor je gedaan en het smaakt 1000x beter!
SHAG IS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb toch al een vriendin...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:41 schreef ferrel het volgende:
quote:de enige die shag roken staat zijn oude boerkes!
Klopt!quote:en shag in een joint... ben je wel helemaal goed? dat verneukt echt de smaak van de wiet of hasj!
ze hebben niet voor niks peuken gemaakt hoef je niet meer te draaien is al voor je gedaan en het smaakt 1000x beter!
Dat klopt dan weer niet...quote:SHAG IS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ff wat fouten eruit gehaald...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:49 schreef cheqy het volgende:
Shag is goor.Ik heb het geprobeertd te roken maar er gaat toch niets boven marlboro. Chesterfield
![]()
Jij bent te goed voor ons Fok!kers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ff wat fouten eruit gehaald...![]()
quote:
Sigaren en sigaretten en shag rookt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:10 schreef Dirktator het volgende:
Sigaretten roken is voor paupers, sigaren is pas het echte werk!
Dat is voor 60+.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:10 schreef Dirktator het volgende:
Sigaretten roken is voor paupers, sigaren is pas het echte werk!
Voor elke situatie:quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:34 schreef powerparty het volgende:
sigaren zijn pimp bij het uitgaan
voor de rest: chesterfield
nood: elixer
Wat denk je dat die shag doet met de darmen van die vieze shag rokende wijven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:45 schreef denka het volgende:
Niks tegen roken maar...
Vrouwen die shag roken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een ranzige kutwijfen...
Net dat als een vrouw niet hoort te poepen horen ze ook geen shag te roken...
Dat wijf van jou rookt ook toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef nietzman het volgende:
Ranzig, smerig, Sjag.
Een driedubbel pleonasme. (Of enkeldubbel? Of toch halfdubbel? Iets met dubbel.)
Knap.
Ik wil het niet weten..quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat denk je dat die shag doet met de darmen van die vieze shag rokende wijven.
Als je meer over haar te weten wil komen, vraag dan bij de Administratoren om een zip-filetje van haar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
OMFG, dat is echt zo'n vrouw die ook zo'n fout enkelkettingkje omheeft![]()
![]()
Je bedoelt als ik dood wil...nee dankje..quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:55 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Als je meer over haar te weten wil komen, vraag dan bij de Administratoren om een zip-filetje van haar.![]()
NIks tegen kicks, maar dit was wel een erg nutteloze sgopquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:45 schreef denka het volgende:
Niks tegen roken maar...
Vrouwen die shag roken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een ranzige kutwijfen...
Net dat als een vrouw niet hoort te poepen horen ze ook geen shag te roken...
Nee dank je, zij boezemt mij hevige angst in.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:55 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Als je meer over haar te weten wil komen, vraag dan bij de Administratoren om een zip-filetje van haar.![]()
3. Brabantse huisvrouwen die in hun plastic tuinmeubelement, voor de veurdeur gaan zitten kwèken en paffenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vrouwen die shekkies roken associeer ik met:
1: Vrachtwagenchauffeuses die met hun ellebogen over het stuur gebogen bezig zijn met hun rookwaar voor te bereiden
2: Lesbo's wiens vrouwelijkheid vrijwel niet aantoonbaar is
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:07 schreef Jim.Beam het volgende:
Sigaretten vind ik zo chemisch en droog.
Shaggie is veel meer 'natuurlijk' , en als je er eentje goed draait ben je toch wel trots opjezelf![]()
Javaanse Boyz olé.
Das nog schadelijker dan zware shag hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Camel Light -> Omdat ik een gezonde levensstijl erop nahoudt
Wat is er eigelijk zo special aan mascotte special? Vriend van me noemde het een goed alternatief voor rijstevloei. Ik heb het daar straks gekocht, heb er pas 1 sjekkie van gerookt en het bevalt me wel. Vraag me wel af wat er anders aan is dan andere vloei.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:05 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Met dit soort dingen is shag nog wel te doen [afbeelding] . En natuurlijk met mascotte special.
Toen ik nog niet zo goed kon rollen en als het effe niet mee zit met rollen, knip ik een stukje van de achterkant af, zodat er geen shag of vloei uitsteekt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:31 schreef t0y het volgende:
Ik rook mascotte vloeitjes met tip
Anders ben ik zo'n natrokert, don't ask me why
Alsof mensen daar verschil tussen proevenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:41 schreef ferrel het volgende:
de enige die shag roken staat zijn oude boerkes!
en shag in een joint... ben je wel helemaal goed? dat verneukt echt de smaak van de wiet of hasj!
SHAG IS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben nog steeds niet helderquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef Koewam het volgende:
[..]
Zit nog steeds in je stelsel klaarblijkelijk.
Shagrokersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |